poeta

81 5 11
                                    

swedziala mnie pizda. whodzilam do pociagu ekspres polarny. zaczela sie przerwa swiateczna. gardlowo usiadlam w przedziale. po hwili dolaczyli do mnie draco nott i blaise.,. draco usiadl na moih kolanah i odrazu rozpoczelam penetracje jego gardlowych ust. 

skip time

kiedy nott byl zajety peniskiem blaisa, ja glaskalam wasa dziewiczego dracona. niedawno mu wyrosl i byl naprawde seksowny. 

- draco zaraz wruce, musze isc do pani z wuzkiem. - ten skinal glowe i wyszlam. przehadzalam sie po pociagu gdy dostrzeglam pania z wuzkiem. 

- witam wuzkaro. - przywitalam sie. 

- witaj saszo. - to byla chwila. jedno spojrzenie a potem nasze jezyki spotkaly sie. calowalam ja drapieznie. wepchnela mnie do pustego przedzialu. upadlam na ziemie, ta zasunela zaslony i rozdzka zamknela przedzial.

- musisz sie pospieszyc, nie mam wiele czasu. - szepnelam a ta usiadla na mnie okrakiem. 

skip time

- pekla mi gumka od bokserek. - powiedziala wuzkara. co sie dziwic... zerwalam je zebami jak kon. 

skip time

na korytarzu stal yoahim. krukon. byl naprawde mądry i zawsze znal odpowiedz na pytania.

- witam. - dalam mu brutalnego klapsa w pupe. 

- witam, opowiedziec ci wiersz?

- t-t-t-t-t-t-tak... p-p-p-p-prosze... - ta propozycja byla taka seksistowska ze az poczulam cieplo w gaciach. 

(od autorki: zahecam do wykonywania czynnosci w nawiasah zeby dodac seksizmu wierszowi ps ze mna wszystko ok)

Jestem gołąb, znany ptak (machamy rękami, jak skrzydłami)

Który w mieście mieszka? Tak! (kiwamy głową na tak)

Na spacerze spotkasz mnie (idziemy)

Słuchaj, gdy zawołam Cię! (słuchamy-ręce do uszu)

GRU GRU GRU!

Nie chce chleba – Nie, oj nie! (kiwamy palcem)

Lepiej ziarnem dokarm mnie, (sypanie ziarenek)

Bo od chleba boli brzuch (masujemy brzuszek)

A od nasion jestem zdrów! (podnosimy ręce jak siłacz)

GRU GRU GRU!

Nie goń proszę nigdy mnie (kiwamy palcem na nie!)

Bo ja zapamiętam Cię! (palcem w kierunku dziecka)

Gołąb to jest bystry ptak (dotykamy głowy/wskazujemy mózg)

Co nie lubi takich zwad! (kiwamy palcem na nie!)

GRU GRU GRU!

lzy splywaly mi po mordzie. zrobilam daba zeby pokazac mu ze mi sie podobalo. 

skip time

wracajac do mojego przedzialu puscilam w radlowiezle pociagu piosenke pt. sexualna niebezpieczna.

machalam biodrami w jej rytm niczym diva. 

skip time

minelam przedzial w ktorym zauwzylam dwie lesbijki calujace sie. jedna byla ruda a druga zdejmowala bluzke wiec nie dostrzeglam jej wlosow. ta ruda byla ze slytherinu a z tego co wiem ta druga w huflepuwie. newerminde - mruknelam i ruszylam do swojego przedzialu.

na kolana | pyton king Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz