Aktif bir idolün ve ünlü bir aktrisin çocuğudur. Hokuto cesur ve aklı başında ama aynı zamanda yetiştirilme tarzı nedeniyle biraz egolu. Çınlayan, güçlü bir sesle enerjik performanslar sergiler.
STARMAKER PRODUCTION'ın Trickstar'ının lideri .
İlk bakışta Hokuto, Trickstar'ın soğukkanlı ve sakin lideridir. Notları açısından iyi bir öğrenci ve etrafındakiler -Trickstar üyeleri, sınıf arkadaşları ve hatta öğretmenleri- tarafından inanılmaz derecede ciddi olarak tanımlanıyor. Hem eğitimini, hem ünlü bir idol olmayı hem de başarılı bir aktör olmak, ailesini geçme hayalini tamamen ciddiye alıyor ve kendini destekleyecek özgüvene sahiptir.
Hokuto, arkadaşlarıyla birlikte Subaru ve Makoto'nun yaptığı şakaları anlamakta zorlanıyor. Mizah anlayışı biraz çarpık ve sürekli manzai çalışmasına rağmen, boke'nin kelime oyunlarını ve ana hatları kullandığını anlayamıyor gibi görünüyor. ancak genellikle farkında olmadan tsukkomi rolünü oynuyor. Buna rağmen, (istemeden) boke rolünü de üstlendi. Birden çok kez. O, boş kafalı olarak tanımlandı ve bu, ciddiyeti ile birleştiğinde, olayları çılgınca veya talihsiz bir şekilde yanlış yorumlamasına neden oluyor. Çok dürüsttür ve aklından geçenleri dürüstçe söyleme eğilimindedir ve bu nedenle, can alıcı noktayı bitirmek yerine ciddi ve ciddi tepkileri, etrafındaki insanların komik bulduğu şey gibi görünür.
Yine de arkadaşlarına sadık, onları çok seven ve onlara sonuna kadar sahip çıkacak biri. Öte yandan, inatçıdır ve sevmediği ya da başa çıkmakta zorlandığı kişilere karşı biraz tedbirlidir ve Eichi ya da babası Seiya gibi insanlarla karşılaştığında soğukkanlılığını kaybedebilir . Gururunu veya arkadaşlarını tehdit eden insanlarla karşılaştığında, şaşırtıcı derecede sıcak kanlı hale gelebilir ve sonunda, hiçbir şeyi derinlemesine düşünmeden kavgalar çıkarır veya meydan okumaları kabul eder.
Mükemmeliyetçi doğası, eğlence dünyasının bir safkanı olarak yetiştirilmesinden kaynaklanmaktadır - çünkü küçük yaşlardan itibaren omuzlarına çok yüksek beklentiler yüklenmiştir, kendinden çok şey beklemektedir ve yaptığı hataların geleceği üzerindeki sonuçlarının farkındadır. Ne olursa olsun başarılı olması beklendiği için DDD'deki yolundan sapmasına neden olan şey budur. Bu nedenle, inanılmaz derecede çalışkandır ve bu hızda devam ederse sıkı çalışmasının karşılığını alacağına yürekten inanır. Bununla birlikte, talimatları yanlış yorumlama eğilimindedir ve haklı olduğuna olan güveni, aleyhine çalışma eğilimindedir.
Genel olarak Hokuto, her şeyden önce ciddiyetle kendine sadık, hayallerini gerçekleştirmek için tüm kalbiyle çok çalışan ve komikliği ciddi tavrında gizlenen biri. Arkadaşlarını gerçekten seviyor ve onları desteklemek için elinden gelenin en iyisini yapıyor, onlarla birlikte hayallerini hedefliyor.
-
Hokuto, ünlü idol Seiya Hidaka ve isimsiz bir aktris olan eşinin oğludur. Eğlence endüstrisindeki işleri nedeniyle, büyürken Hokuto'ya bakamayacak kadar meşguldüler, bu da onun, ailenin anne tarafından büyükanne ve büyükbabası tarafından büyütülmesine yol açtı.Büyürken onlarla geçirilen zamanın olmaması ve yaşadıkları diğer çatışmalar nedeniyle, Hokuto'nun ailesiyle ilişkisi bozuldu. Küçükken onları gördüğü için çok heyecanlıydı ve babasına çok bağlı görünüyordu. Seiya'nın ilk alt hikayesine göre , "babasını" onu tutması için rahatsız ederdi.
Hokuto'nun büyükannesiyle çok güçlü bir bağı vardır ve ona derinden düşkündür, öyle ki geçerken sık sık ondan bahseder veya ona büyürken söylediği bir şeyden alıntı yapar. Konpeito'ya olan sevgisi de ona ara sıra biraz vereceği için ondan kaynaklanıyor.
Hokuto, ilk yılında Tiyatro Kulübü'nün bir üyesiydi ve Wataru ile yoğun bir şekilde etkileşime girdi.
Element sırasında Tsumugi, Beşinci Oddball'un alanını doldurabileceğini önerdi. Ancak bu, Eichi tarafından reddedildi, çünkü kendi yeteneklerinden çok ailesinin şöhretinden yararlanıyor olma olasılığı nedeniyle uygun bir karar veremedi. Etkinlik hikayesinde konuşma rolü olmamasına rağmen, Ash Returns to the Sky - 9 bölümünde Hokuto, Wataru'nun geçici yardımcısı "Hockey Mask-kun" olarak görünür ve Five Oddballs ile birlikte sahnede durur
-
• Hokuto'nun babası Seiya Hidaka, annesi ise ünlü bir aktristir.
• Hokuto, ailesiyle pek iyi anlaşamaz.
• Hokuto, anne tarafından büyükanne ve büyükbabasıyla yaşıyor ve özellikle büyükannesiyle yakındır.
• Küçükken onlara olan sevgi ve hayranlığına rağmen, çocukluğunda yanlarında olmamaları nedeniyle anne ve babasıyla ilişkisi gerginleşmiştir.
• Hokuto'nun imzası, Roma harfleriyle yazılmış yalnızca ilk adından oluşuyor. Stili basit ve anlaşılırdır.
• Hokuto, ikinci yılında 2-A Sınıfının sınıf başkanıydı. Ki hala 3-A Sınıfının sınıf başkanıdır.
• Hokuto'nun ailesi ona çocukken balo salonu dansı ve keman öğretti.
• Hokuto, ilk, karakter popülerlik sıralamasını kazandı.
• Hokuto, Japon yemeklerini, batı yemeklerine tercih ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ensemble Stars Backstorys || Türkçe
Non-FictionMerhaba! Bu kitaba Ensemble Stars karakterlerinin backstorylerini yazacağım, edindiğim bilgileri vs. Hem benimde edinmiş olduğum bilgiler daha kalıcı olacak lmfao. Karakterleri sırasıyla gideceğim. Mesela ilk eichi, sonra wataru, sonra tori, yuzuru...