Okyanusu seven ve insan olarak yaşamak için kendi yolunu arayan bir idol. Sakin ve kaygısız bir kişiliğe sahiptir ve evi akvaryumdur. Fiziksel olarak susuz boğulmuş hissediyor. Yumuşak bir şekilde sallanan şarkı sesiyle performansları rahat.
STARMAKER Production'ın RYUSEITAI'sinde RYUSEI Blue'dur .
Kanata yaz aylarında tipik olarak evi için sahil açılış törenleri yapmak zorundadır ve geçmişte bunu yapmak konusunda rahatken, üçüncü yılında bunları yapmaktan rahatsız olmaya başladı.
Ailesi, onun evden uzakta uyuması fikrinden hoşlanmıyor.
Kanata, satın aldığı akvaryumlara ailesinin el koyduğundan bahsetmiştir.Kanata'nın ailesi, Yaşayan Tanrıları olarak onun etrafında dönen, dini sürdüren bir hane halkıdır. Kaç aile üyesi olduğu belli değil ama daha önce Akvaryum'da annesinden bahsetmişti.
• Kanata yalnızca hiragana ile "konuşur", asla yavaş konuşma tarzını yansıtan kanji ve katakana ile "konuşmaz".
• Arashi'ye göre, o hiragana ile yazıyor, bu da öğretmenlerin not verirken sorun yaşamasına neden oluyor.
• Doğru yazımı ile söylediği tek kelime kahramanヒーロー.
• ES'in Yüzen Bahçesindeki gölette ıslanmayı seviyor.
• Deniz canlılarıyla iletişim kurabildiği söyleniyor. Ataları da bunu yapabiliyordu.
• Kanata'nın her zamanki Ryusei Blue tanıtımı, aslında Ryusei Blue için uygun bir giriş değil; bunun yerine kişiselleştirilmiş bir sürüm kullanıyor. Tipik olarak, "Mavi alevler gizemin kanıtıdır! Buraya mavi denizden gelen ~ Ryusei Blue! Kanata Shinkai!"
• Marine Life kulüp odasının balık tanklarını taşıyan kişi olduğu için Kanata'nın göründüğünden çok daha güçlü olduğu defalarca dile getirildi.
• Kuro, Kanata'nın çok güçlü olduğunu, ikisi arasındaki bilek güreşi karşılaşmasını kimin kazanacağının bilinmediğini bile belirtti.
• Kanata daha önce hiç manga okumamıştı, ta ki Keito ona bir tane gösterene kadar. (Herhangi bir kitabı okumaya kalkıştığında ıslanıp okunamaz hale gelmesinden okumadığını söylüyor.)
• Kanata, el sanatlarına ilgi duyduğunu söyledi. Anzu'ya verdiği minyatür bir akvaryum için elleriyle deniz kabukları yaptı ve ayrıca Midori'ye verdiği Atlantik futbol balığı anahtarlığına benzer birçok küçük doldurulmuş balık yaptı.
• Dürtüsel olarak alışveriş yapma eğilimindedir.
• Yüzmeyi bilmiyor. Ek olarak, Comet Show'da Chiaki tarafından "arada bir boğulma alışkanlığına sahip olduğu" belirtiliyor.
Madara ve Kanata çocukluk arkadaşıdır, ancak Shinkai klanı olayı yüzünden ilişkileri mesafelidir.
Madara'nın ailesi Shinkai tarikatını destekliyordu ve Madara bir keresinde Kanata'nın hasta kız kardeşini daha küçüklerken iyileştirmesini istedi, çünkü Kanata'nın tarikatın tanrısı statüsü vardı fakat Kanata'nın gerçek güçleri olmadığı için başarısız oldu. (Bildiğim kadarıyla devamında Madara, Kanata'nın Tanrı olduğuna artık inanmadığı için Kanata'nın ailesi çok sinirlenmiş ve Madara'nın Kanata'dan uzak durmasını istemişler. Ne kadar doğru bilmiyorum bir arkadaşım anlattı. Kısaca ailesi Kanata'ya tapıyordu).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ensemble Stars Backstorys || Türkçe
Non-FictionMerhaba! Bu kitaba Ensemble Stars karakterlerinin backstorylerini yazacağım, edindiğim bilgileri vs. Hem benimde edinmiş olduğum bilgiler daha kalıcı olacak lmfao. Karakterleri sırasıyla gideceğim. Mesela ilk eichi, sonra wataru, sonra tori, yuzuru...