Eichi, STARMAKER PRODUCTION'ın Idol temsilcisi ve iş verenidir.
O, idolleri herkesten daha çok seven, sakin ve düşünceli bir liderdir. Eichi, sıcaklıkla dolup taşan zarif performanslarıyla nazik ve narin bir sesle şarkı söyler.Eichi, STARMAKER PRODUCTION'da Fine'nin lideridir.
------
Yumuşak dilli ve açık sözlü olan Eichi, kendisini sosyetede yetişmiş birinin genel zarafetiyle sunar. Genellikle durumdan bağımsız olarak çeşitli hafif gülümseme tonlarıyla konuşur ve çoğu durumu havadar bir yerçekimi ve genel ilgi eksikliğiyle ele alır, vahşi ve öngörülemez olanı tercih eder. Samimi tavrını çok az bozar ve bir şey onu üzerse, bunu göğsüne tıkıştırıp sonra on katını geri vermeyi tercih eder. Ne kadar kolay eğlendirilebileceği ve ne kadar küçük olabileceği konusunda çocukluğa eğilimlidir.
Eichi daha gençken, Tori gibi davranan şımarık bir çocuktu. Çocukken çoğunlukla hastaneye kapatılmış olmasına rağmen, hastaneye sık sık gelen başka bir hasta çocuk olan Chiaki ile arkadaş olabildi ve ara sıra birlikte süper kahraman şovlarının tadını çıkardılar.
Ancak zaman geçtikçe Eichi, yüceltilmiş katiller olduklarını iddia ederek kahraman kavramını küçümsemeye başladı. Bununla birlikte, küçümsemesi kısmen geçmişte bir kahraman olduğuna olan inancıyla da bağlantılı olabilir.(?)
Savaş döneminde Eichi, insanların onu yalnızca bir Tenshouin olarak bağlantıları için kullanmak yerine gerçekten arkadaş olacaklarını anlamakta güçlük çekiyor. Bu, geçmişte Tsumugi ile olan ilişkisinde bir kırılmaya neden oldu.
Daha sonra Tsumugi onunla tekrar arkadaş olmak istediğini belirtir fakat artık Tsumugi'nin onun arkadaşı olma hakkına sahip olmadığını da belirtir. Bu süre zarfında Eichi, Wataru'yu ideal idolü olarak görüyordu; ve Wataru'nun da hayran olduğu bir idol olmak istediğini de ifade ediyor. Ek olarak, Eichi onun için Wataru neyse, onun da Tori için o olmasını umar.
----
• İngilizce konuşma becerilerine sahip olduğunu söyledi ve Anzu'ya bu konuda ders vermeyi bile teklif etti.
• Zayıf sağlığına rağmen, doyurucu bir iştahı ve et tercihi vardır.
• Eichi, sirk gösterileri ve dans hareketleri de dahil olmak üzere yeterince yakından gözlemlerse her şeyi neredeyse mükemmel şekilde taklit etme yeteneğine sahiptir.
• Öğrenci konseyi başkan yardımcısı Keito ile çocukluk arkadaşıdır.
Eichi, Keito'yu gençken "büyüleyici bir genç shinigami" olarak tanımlardı. Çocukken günlerini sık sık Eichi için, ne tür bir cenaze töreni düzenleyeceklerini ve Eichi'nin bir sonraki hayata geçmesine yardımcı olmak için, cenaze törenini gerçekleştirecek kişinin Keito olacağı hakkında konuşarak geçirdiklerini söylüyor. Ölümden korktuğunu belirten Eichi, bu deneyimle teselli bulduğunu ifade ediyor.• Eichi, Wataru ile bir değişim günlüğü tutar.
• Eichi'nin fiziksel sağlığını izleyen bir "Eichi-kun göstergesi" vardır. Sıfıra çarptığında, hizmetkarları onu tıbbi bakıma götürüyor.
• Sora, Eichi'nin rengini " Natsume Sakasaki ile aynı renk" olarak tanımladı.
• Dayanıklılığını artırmak için Spordan Kurtulanlar çevresine katıldı.
• Savaş döneminde Eichi, hastaneye kaldırıldığında kimsenin onu ziyarete gelmeyeceğini söyleyerek, ziyaretçileri hep birlikte yasaklamaya başladı. (?)
• Eichi, Leo Tsukinaga'nın etrafta ona meydan okuması olmadan Yumenosaki Akademisi'nin sıkıcı olduğunu ifade eder.
• Eichi, Leo'yu rakibi olarak gördüğünü belirtti.
------
°• | Ailesi -büyük olasılıkla babası- Japon eğlence endüstrisindeki en büyük holdinglerden biri olan Tenshouin Zaibatsu'nun başkanıdır.
--------
Evett Eichi ile ilgili edindiğim bilgiler bu kadar!
Umarım sevmişsinizdir, tüm karakterleri bu hafta içinde bitirmeyi düşünüyorum, zaten işim yok lmfao. neyse kendinize iyi bakınn!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ensemble Stars Backstorys || Türkçe
SaggisticaMerhaba! Bu kitaba Ensemble Stars karakterlerinin backstorylerini yazacağım, edindiğim bilgileri vs. Hem benimde edinmiş olduğum bilgiler daha kalıcı olacak lmfao. Karakterleri sırasıyla gideceğim. Mesela ilk eichi, sonra wataru, sonra tori, yuzuru...