Tori Himemiya

20 3 0
                                    

Tori, zengin Himemiya klanının en büyük oğludur.
Çocukluğundan beri ona uşak ve danışman olarak hizmet eden Yuzuru Fushimi'nin genç efendisidir. Tori zeki ve bir asil olarak gururlu biridir. Sevimli performanslar verir. Sesi tatlı ve meleksidir.

Tori nispeten basit, genellikle kibirli ve sık sık kendini öven birisidir, ancak yine de olgun ve düşünceli bir yanı vardır.
Tori, genellikle kibirli, çocuksu ve kendini övmekte iyi olmasına rağmen, doğası gereği iyi kalplidir ve çok çalışmaya isteklidir. Olgun ve düşünceli tarafının yanı sıra kibar ve bağımsız olma yeteneğine de sahiptir. genellikle başkalarının güvenliğini önemser. Başkalarıyla bir şeylerini paylaşmayı sever ve sık sık arkadaşlarını evine davet eder.

-

Ailesi, ebeveynleri ve küçük kız kardeşinden oluşmaktadır. Ayrıca "Kral" adında bir evcil köpeğide vardır.

Tori'nin ailesi sürekli yurt dışında olmasına rağmen, Tori'nin kendisinin de söylediği gibi, Tori'ye doğru miktarda sevgi verebiliyorlar.

O (kız kardeşi sanırım) ve Tori, Tori'nin onu "sevimli bir melek" olarak görmesi ve onun dikkatini çekmek için rekabet etmesiyle, ikisi de birbirlerine düşkündür. Tori'nin dikkatini üzerinde tutmak ve rakiplerini kovalamak için yaramazlık veya şaka yapmaktan çekinmez.

-

Kıyafet tasarlamayı seviyor.

• Tori, küçük kız kardeşinin her zaman onu dinlemeye istekli olmasından hoşlanır, ancak onun olduğundan daha fazla şımarık olduğu gerçeğini kıskanır.

Tori'nin imzası, Roma harfleriyle yazılmış yalnızca ilk adından oluşuyor. Aynı zamanda, muhtemelen yaramaz kişiliğini yansıtmak için bir kalbe sahiptir.

• Adı resmi olarak Tori olarak Romalılaştırılsa da, Touri (Tow-ri) olarak telaffuz ediliyor.

• Yaza kadar ES yurtlarında kaldı.

• Uyumak için doldurulmuş oyuncaklarla (sanırım peluş) süslenmiş pijamalar giyiyor.

• Telefonunun zil sesi fine'nin şarkılarından biri ve şarkının Owaranai Symphonia olduğu ima ediliyor.

• Noel Baba'ya inanıyor.

• Tori keman çalmaya çalıştığından bahsetmiştir.

• Köpeklerle iyi anlaşıyor; baharda bahçe terasında Koga ile birlikte olan sokak köpekleriyle hemen dost oldu.

• Her zaman cebinden sarkan küçük boz ayının adı Momo'dur
Ayrıca ikinci bir tane daha var, Yuzuru'nun onun için yaptığı, Sumomo adında pembe bir ayı.

Kaoru , Tori'yi ilk gördüğünde bir kız zannetmişti.

• Evinde bir karaoke odası var.

-----

Bu sefer kısaydı mutluyum :")
49 karakter var ve 3 ü bitti, kaldı 46 yaşasın.

Ensemble Stars Backstorys || TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin