Wataru, dramada yetenekli ve sihir numaralarında iyi olan çok yetenekli bir dahidir. Neşeli ve enerjik olan Wataru, aşka ve sürprizlere çok değer verir. Neşeli ve neşeli şarkı söyleme ve dans ile cesur ve muhteşem performansları vardır.
Wataru huzursuz ve enerji dolu bir insandır ayrıca aşka ve sürprizlere değer verir. Oyunculuk ve sihir numaralarına yetenekli bir idoldür. Neşeli dansları ve şarkılarıyla cesur ve gösterişli performanslar sergiler.
Wataru, teatral yetenekleriyle tanınan gürültülü, esrarengiz bir genç adamdır.
Arkadaşlarıyla dalga geçmeyi sever (Keito Hasumi'yi üzecek kadar), ama bunu her zaman kaygısız bir şekilde yapar.
Çevresindeki birçok insan onun kendi dünyasında yaşadığına inanır ama aslında doğru olan tam tersidir. Wataru'nun bir sanatçı olarak iyi bilinen statüsü ve eksantrik bir kişilik olarak, çevresinin aşırı farkındadır ve etrafındaki kimsenin sıkılmaması için hareket etmesine asla izin vermez. Rolünü bıraktığı tek zaman, geçmişi hakkında Tomoya Mashiro'ya açıldığı zamandır. (Phantom Thieves VS Detectives'te.)
Wataru kendisini diğerlerinden uzaklaştırırdı ve Ensemble Stars'ın başlangıcında para cezasına bile ilgi duymazdı. birimin bir üyesi olmasına rağmen.
İnsanların isimlerini hatırlamak istemediğinden, birim arkadaşları Tori Himemiya ve Yuzuru Fushimi de dahil olmak üzere çoğu insanı takma adlarla çağırdığından bahseder. Eichi Tenshouin ve Keito Hasumi'nin isimlerini hatırladığını söylemesine rağmen, onları da takma adlarla çağırıyor, genellikle şakacı veya alaycı bir şekilde (en azından Keito'ya göre). Wataru, Eichi'nin sayesinde başkalarına daha yakın olabildiğini iddia ediyor.
Ortamı hafif tutmaya çalışması ve herkesi eğlendirmesi ile tanınırken, gençleri eğitirken oldukça acımasız olabiliyor. Ancak, aşırı eğitiminin kötü bir amacı yoktur, çünkü genellikle başkalarının görmediği şeyleri görür ve gelecekte daha kolay zaman geçirebilmeleri için gençlerinin becerilerini elinden gelen en iyi şekilde bilemek ister. Ayrıca Keito Hasumi ve Shu Itsuki gibi arkadaşlarını idol çalışmaları için uygun olmayan yeteneklerini diğer alanlarda, yani tiyatroda kullanmaya teşvik etmek için elinden gelenin en iyisini yapıyor.
-------
Wataru'nun çocukluğundan "Phantom Thieves VS Detectives" ve "EP:Link"te olay hikayesinin son bölümünde bahsedilmiştir.
Wataru, çocukluğunu Tomoya Mashiro'ya açıkça anlatıyor, yaşlı bir adam ve kadın tarafından bazı 'bilinmeyen koşullar' altında bulunduğunu ve çocuğu alıp kendilerininmiş gibi büyütmeye karar verdiğini açıklar.
Wataru bakıcılarına minnettarlığını gösterir ve onlara ve etrafındakilere de göstermek ister. ona verdikleri mutluluğu. Şarkı söylemeyi, dans etmeyi, sihir ve ses taklitleri yapmayı, başkalarına gösteriş yapmak için öğrendiğini, övüldüğünü ve hatta bu tür oyunların artan zorluğu nedeniyle bazılarının onu dahi olarak etiketlediğini belirtiyor.
Wataru, gençliğinde etrafını sardığı 'insanlar' hakkında konuşmaya başlar ve onları, Wataru'dan sürekli olarak daha gelişmiş numaralar istedikleri için açgözlü ve acımasız olarak nitelendirerek, "Bana daha güzel, daha olağanüstü numaralar göster. Eğer yapmazsan artık ilginç olmazsın” dediler ve Wataru'nun numaralarından sıkıldılar.
Ayrıca bu kadar genç yaşta üzerinde durmaksızın artan baskının yarattığı derin bir güvensizliği de ortaya koyuyor: "İnsan en sonunda 'özlem' duyuyor." Bir numara ne kadar harika olursa olsun, tekrar tekrar oynanmasını izlemek sıkıcıdır. Hibiki Wataru bunu farketti ve dehşete kapıldı. Ancak bu korkulara rağmen, izleyicilerinin açgözlülüğü arttıkça bir numaradan diğerine geçerek etrafındakilere istediklerini vermeye devam ediyordu. Sevdiği insanlara sadece ihtiyaçlarını tam olarak karşılamaya yetmediği için göstermek için numara üstüne numara yapmak ve mükemmelleştirmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ensemble Stars Backstorys || Türkçe
Non-FictionMerhaba! Bu kitaba Ensemble Stars karakterlerinin backstorylerini yazacağım, edindiğim bilgileri vs. Hem benimde edinmiş olduğum bilgiler daha kalıcı olacak lmfao. Karakterleri sırasıyla gideceğim. Mesela ilk eichi, sonra wataru, sonra tori, yuzuru...