Subaru Akehoshi

8 0 0
                                    

Rahmetli babası da bir idol olan ve kendi parlaklığıyla parlamak isteyen bir idol. Sıcak ve neşeli mizacı dışında, Subaru aynı zamanda çok tutkulu ve gözlemci birisi. Parıldayan her şeye bayılır.

STARMAKER PRODUCTION'ın Trickstar üyesi .

"Ben Subaru Akehoshi! STARMAKER PRODUCTION altında çalışan Trickstar'ın bir üyesiyim... kısaca StarPro! ☆
Bir birimiz ve hepimiz aynı yaşta olduğumuz için arkadaş gibi anlaşabiliyoruz! Bu kadar yakın olmak çoğu zaman anlaşmazlıklara neden olsa da, bence açıkça konuşabileceğin arkadaşların olması çok önemli. Bu şekilde, birlikte çok çalışabiliyor ve her gün elimizden gelenin en iyisini yapabiliyoruz! Bu şekilde sizi de gülümsetebildiğimizi biliyorum, bu yüzden lütfen bizi destekleyin, tamam mı?"

SUBARU AKEHOSHI

Subaru, çocukken bir idol olmak için babasından ilham almıştır. Ancak, Subaru henüz gençken bir skandala karışıp tutuklanmasının ardından Subaru, babasına karşı "karışık" duygularla büyümüştür.

Subaru tek çocuktur ve annesiyle birlikte yaşamaktadır (Babası küçükken vefat etti). Hokuto'ya benzer şekilde babası da bir idoldü.

Çok küçüklüğünden beri sahip olduğu Daikichi adında bir köpeği vardır.

• Subaru'nun imzası, hem kanji hem de katakana ile işlenmiş tam adından oluşuyor.

• Diğer öğrencilere lakap takmayı sever ama herhangi bir lakapla anılmaktan hoşlanmaz.

• Subaeu alıngan birisi ve diğerleriyle fiziksel etkileşimden pek hoşlanmıyor gibi görünüyor.

• Subaru karanlıkta yalnız kalmaktan korkuyor.

Subaru'nun Daikichi'yi sık sık okula götürdüğü ve tasması olmadan serbest kalmasına izin verdiği biliniyor, ancak Koga bunun için Subaru'yu bir kaç kez azarlamıştır. Subaru gibi, Daikichi de parlak nesnelere ilgi duyar ve genellikle madeni para bulur.

Ayrıca Koga'nın köpeği Leon ile iyi arkadaş olduğu anlatılıyor.

• Daikichi'nin adı "Büyük Şans" anlamına gelir.

• Koga , Daikichi'den "erkekler arasında bir adam" olarak bahsetmiştir.

• Yumenosaki'nin Cadılar Bayramı Partisi'nde küçük bir şapka ve papyon takarken gösterilmiştir.

• Daikichi'nin babasının da adı Daikichi'ydi; kilo ile ilgili sorunlar nedeniyle vefat etti. Sık sık Yumenosaki Akademisi'nde yürürdü.

Yoğun Spoiler içeren alan. Burayı okumadan önce HiMERU backstory okumanız tavsiye ediliyor ama ben daha HiMERU'yu yayınlamadım. Ayrıca sorun olacağını düşünmüyorum o yüzden okuyabilirsiniz no prob. Sadece Kaname'den bahsediliyor o kadar :3 Eğer okumak istemezseniz diye kalın yazı fontu kullandım HiMERU'lu bölüm de. Orayı yayınlandığım da okuyup geri gelebilirsiniz (okumayanlar için).

Ah Kaname üzümlü kekim.. /hj

"O Akehoshi'nin Trajedisi"

idol endüstrisinde Subaru'nun babasıyla ilgili olarak Ensemble Stars hikayelerinde zaman zaman bahsedilen büyük skandal olarak bilinir. Subaru'nun doğum gününün kutlanması gerekilen gün, meydana gelmesi dışında, trajedinin kesin bir zaman çizelgesi belirtilmedi. Trajedi bir domino etkisinin başlangıcıydı ve geçmişte Idol Industry'nin kıyametinin başlangıcı olarak adlandırılıyordu.

Akehoshi , geçmişte gerçekten popüler olan bir Top Idol olan Subaru Akehoshi'nin babasına atıfta bulunuyor. Kendi neslindeki genel halk, eski süper idol Godfather gibi, idol endüstrisini birleştirecek Süper İdol olmasını bekliyordu. Saf duyguları ve yetenekleri sayesinde, hatasız en parlak idol olarak biliniyordu.

Ensemble Stars Backstorys || TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin