Chiaki, bir kahraman gibi hayaller kuran ve yaşayan bir idol. Önceden RYUSEITAI'ye liderlik ediyordu (Oyunda ki son gelişmelerden dolayı, bildiğim kadarıyla artık Tetora lider, fakat yine de şu anda o lidermiş gibi yazacağım). Açık sözlü, tutkulu ve her zaman en iyisini başarmak için çabalıyor. Chiaki, arkadaşlarına çok değer verir. Şarkı söyleme sesi güçlü ve neşelidir ve performansları da güçle parlıyor.
STARMAKER PRODUCTION'da RYUSEITAI'nin eski lideri olan RYUSEI Red'dir
Chiaki doğuştan bir liderdir. Kendisine güvenilmeyi sever ve her şeyi üstlenmeye heveslidir. Sinir bozucu derecede hevesli olmasına rağmen, iyi huylu, yüksek ruhlu bir üst sınıftandır. Ayrıca çok hassas ve süper kahramanlara hayran.
Bir lider olarak enerjik ve iyimser olan Chiaki, takım çalışmasının önemine değer verir. İyi reflekslerine rağmen sık sık yaralanır ve okul doktoru Jin Sagami tarafından bakılması gerekir. Tüm üyelerin kendi giriş cümlelerine sahip olmasını bir noktaya getiriyor
War Era
Bu dönemde kırmızı rengi görmenin Chiaki'yi kötü hissettirdiği bir zaman vardı. Bunun nedeni, tokusatsu şovlarının ona aşk, barış ve kahramanlar hakkında öğrettiği her şeyin ihanete uğramış hissetmesiydi, çünkü gerçeklik hiçbir zaman sevgili şovlarında olduğu gibi gitmedi.
• Chiaki'nin imzası, kanji ile yazılmış tam adından oluşur. Kendisi kadar enerjik ve tutkulu ve kişiliğini yansıtıyor.
• Bir süper kahraman ekibinin lideri genellikle bu renge bağlı olduğundan, birimi, kırmızı temalı kıyafetinin bir başka nedeni olan süper kahraman şovlarından ilham alıyor.
• Her türlü tokusatsu şovunu seviyor ve hikayelerde genellikle Ultraman, Kamen Rider ve Super Sentai şovlarına atıfta bulunuyor.
• Sesi doğal olarak yüksek.
• Bir süper kahraman biriminin liderini temsil ettiği için kırmızı renge güçlü bir bağlılığı vardır.
• Hayali, kız arkadaşının hazırladığı beslenme çantasını yemektir.
• Yapısı ve tadı nedeniyle patlıcandan hoşlanmaz.
• Kitap okumayı sever ve uyumadan önce bir şeyler okuma alışkanlığı vardır.
• Üçüncü sınıftan önce hep gözlük takardı ve üçüncü sınıfta ders sırasında takardı.
• Chiaki hasta bir çocuktu ve aşırı derecede hastalanmasına neden olabileceğinden bugüne kadar hava değişikliklerine karşı hassas.
• Çoğu zaman enerji dolu olmasına rağmen, aslında düşük tansiyondan muzdariptir ve sabahları kötüdür.
• Hayaletlerden korkar ve karanlıkta yalnız kalmak onu bu nedenle korkutur.
• Matematikte kötüdür.
• Ryusei Red olarak tanıtımı, "Kırmızı alevler adaletin kanıtıdır! Yanan parlak kırmızı, hayatın güneşi! Ryusei Red, Chiaki Morisawa!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ensemble Stars Backstorys || Türkçe
No FicciónMerhaba! Bu kitaba Ensemble Stars karakterlerinin backstorylerini yazacağım, edindiğim bilgileri vs. Hem benimde edinmiş olduğum bilgiler daha kalıcı olacak lmfao. Karakterleri sırasıyla gideceğim. Mesela ilk eichi, sonra wataru, sonra tori, yuzuru...