𝓑𝓸𝓵𝓾𝓶 1

294 16 6
                                    

Evet kisa yaziyorum çünkü yazmaya üşeniyorum,oy verin ya
Kafama yedigim darbe ile yere serildim.İste hayatim bu kadar boktandi,boş bir üniversite öğrencisiyken simdi ise bir boten üyesinin takintili oldugu kiz,kaçiyordum ve her adimimda tehit vardi

"Kaçarsan ölürsün,boten heryerde unutma bunu,benden başka bir erkek ile konuşursan o öldü bil,çevrendeki insanlara zarar gelmesinimi istiyorsun,ölmek istemiyorsan akilli dur"

İnsanlar bazen sizi arzular, bunları bazen yanlış yoldan yaparlar. Erkekler çok farklı varlıklardır, küçük göğüs isterler bazen ise büyük. Bir kadının saçının teline bile azarlar. Tanrı kadınlara ceza olarak gönderdi erkekleri. Tanrı insanlığa ceza olarak gönderdi erkekleri. Takıntılar, kıskançlıklar ve..

Hayatımın dönüm noktası olan üniversite yıllarıydı. Aiko ile vizelerden kurtulmuş hatta bunu kutlamak için bir bara gitmeye karar verdik. Tıp okuyorduk. Hukuk fakültesine gitmek istedim fakat babamın biricik kızı olmak için tıp seçtim. O gün annemi gezerken yakalamış cüzdanlarımız hariç telefon ve çantalarımızı anneme vermiştik. Annem Aikoyu çok severdi, fakat babam benim yerime Aikonun onun çocuğu olmasını istiyordu. Benden daha başarılıydı. Ve babam onunla evlenmem gerektiğini söyleyip duruyordu. Her neyse, bara gittiğimizde kalabalık bir grup gözümüze çarpmıştı. Hepsi silahlıydı biri hariç. En başlarında oturan göz altları mor olan beyaz saçlı kısa boylu bir adamdı. Hemen solunda oturan saçları uzun olan mor saçlı adamı gördüm. Beyaz saçlı adamın aksine takım elbise giymişti, ve o.. sanki beni arzuluyordu. Bir şeyler söylemek için dudaklarımı araladığımda Aiko hızlı bir şekilde beni kolumdan tutup dışarıya çekti. Dışarıya çıktığımızda gözlerim fal taşı gibi açılmış sadece nefesi kesilen Aikoya bakıyordu.

Aiko:O(öksürme sesleri) oraya gitmemize gerek yok başka yere gidelim. Lütfen.

Bir şey söyleyemedim sadece kafamı tamam anlamında salladım. O bakışlar aklımdan çıkmıyordu. Korkunçtu.

Hikaye nasildi?Umarim beğenirsiniz

𝓡𝓲𝓷𝓭𝓸𝓾𝔁𝓻𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin