"A-ah hızlan yoongi"
"Nasıl istersen güzelim" diyerek göğüsümü ısırdı, saçlarını çekerek dudaklarımızı birleştirdim, elini penisime atınca inleyerek kafamı geri attım.
Eline boşaldığım da o'da içime boşalmıştı, kafamı boynuna sakladım ve yutkundum, yoongi beni kalkarak banyoya götürdü, yıkandık ,çarşafları değiştirdi, üstüme t-shirt giydirdi ve deliğime krem sürdü.
Uzandığımda üstünü giyindi, yutkundum "benimle uyuyamazmısın? " dediğimde güldü "hayır, şimdi uyu"
Kafamı eğdim, ben o'nun oyuncağından başka bir şey değildim.
Çıktığında gözlerim dolmuştu ve akmaya başlamıştı, yastığa sarıldım, o asla beni sevmeyecekti, sadece oyuncağıydım o kadar.
Uyandım, üstümü giyinerek aşşağı indim, namjoon "günaydın hoseok"
"günaydın namjoon"
Jin "adamı bulduk" dediğinde o'na baktık.
Hepimiz yanına gittik, jin "adam 40 yaşında, ismi lee bang- shi , uyuşturucu baronu, 30'dan fazla çocuğu uyuşturucu diye zehir vererek öldürmüş, 2 gün öncede bizim depoya saldırı düzenlemiş, adam güzel erkek, kadın fark etmeksizin yavşıyor, kolay lokma, hoseok halledersin değilmi?" dediğinde yoongi "hayır" sinir ile söylediğinde kafamı eğdim "hallederim, yemek varmı?" diyerek sorduğumda jungkook "dolapta var" kafamı salladım.
Dolaptaki çorbayı çıkartarak ısıttım, yiyerek topladım, yoongi sinir ile koltuğa oturduğunda arkasında durdum, eğilerek dudaklarını öptüm, ensemi tuttu, ayrıldığımızda hala siniri geçmemişti "ne oldu"
"ne mi oldu?" dediğinde kafamı salladım.
Kalktı "ne zamandan beri beni dinlemiyorsun" sinir ile konuştuğunda diğerleri bize baktı, yutkundum "ne demeye çalışıyorsun"
"sana hayır dediysem hayır, benim lafımın üstüne laf söyliyemezsin" dediğinde güldüm.
Alay ile "bunu kim söyledi"
Üstüme geldi "beni sinirlendirme hoseok"
"benim adıma kararlar alamazsın yoongi" dediğimde tokat attı "bir daha böyle birşey olsun, alıp alamadığımı görürsün" dediğinde gözlerim doldu.
Jimin kaltığın da durdurdum "bitti yoongi"
Kaşlarını çatarak "ne bitti"
"aramızdaki boktan şey bitti, ne bana yaklaş neden tek kelime söyle"
Gülerek "ismini söylesem kapımda köpek olursun, en fazla 2 gün dayanırsın hoseok" dediğinde bu sefer ben güldüm "o'nu görücez Min Yoongi"
Onu orada bırakıp odama gittim.
Jimin ve taehyung girdi, taehyung "hoseok" dediğinde o'na baktım "efendim"
"iyimisin?"
"evet, neden"
Yanıma gelerek sarıldılar "ne oldu" dediğimde bana baktılar , jimin "hoseok güçlü görünmeyi kes, içinin ağladığını biliyoruz"
"bu sefer öyle birşey yok, bitti"
Ağlamamı zaptetmek çok zordu.
/
Toksik ilişki yazmayı çok sevdim şdlflclflmdlxdmx
Bu kitap uzun sürmeyecek, hemen bitiricem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : Toksit
FanfictionHoseok ve yoongi'nin toksik ilişkilisi acaba düzelebilecekmi? Mini fic