Yine iş gelmişti, jin "adam 27 yaşında Dae -Eun, tüccar ve dolandırıcı, 100 den fazla kişiyi dolandırmış, geçtiğimiz hafta
Hope Elması'nı çaldı. Değeri 250 Milyon Dolar, adam sert erkekleri seviyor, kim bu işi yapıcak, namjoon hariç" dediğinde namjoon güldü.Jimin "sevgilimi asla göndermem" diyerek jungkook'un koluna sarıldı, taehyung "ben ve hoseok çoook tatlıyız" dediğinde
Jin "yoongi sen kalıyorsun" yoongi "üşengecim" diyerek cevapladı, jin "hadi hazırlanalım"
Yoongi göz devirdi.
Herkes hazırlandı, hoseok yoongi'ye bakarak yutkundu, şuan çok tehlikeli ve seksi görünüyordu.
Herkes arabaya geçti, jin "yoongi ne yapacağını biliyorsun"
"tut öldür" dediğinde jungkook yutkunarak kafasını salladı, hyung'u çok korkunçtu.
Herkes kendi halinde takılıyordu, hoseok dans ediyor taehyung ise birileri ile flörtleşiyordu, yoongi sinir ile hoseok ile dans eden kişiye bakıyordu, jin "kendine gel yoongi, hedef önünde" dediğinde yoongi göz devirdi.
İçkisini yudumladı, Dae-Eun ile göz göze gelince sırıttı, içkisini kaldırdığında Dae gülerek baktı, biraz daha bakıştılar, yoongi Dae'nin yanına gitti "selam" dediğinde Dae'nin yanakları kızardı "selam"
"gözlerimi senden alamadım" dediğinde hoseok göz devirdi.
Dae -Eun "öylemi"
"evet, çok tatlısın, ismin ne"
Dae takma ismini kullandı "baekhyun" dediğinde yoongi kafasını salladı "baekhyun, güzel bir gece geçirelim ha, kafesimde çok güzel durursun" dediğinde hoseok onlara baktı, kafes'de nereden çıkmıştı?((EXO dan baekhyun değil))
Dae -Eun "şey..olur" yoongi dae'nin elini tutarak çıkışa götürdü, Dae önden ilerledi "kafesin ne kadar büyük ki?" merak ile sorduğunda yoongi bıçağını çıkarttı.
Dae-Eun'un beline sarıldı "sen ne kadar büyük istersin" diyerek burnunu boynuna yasladı, Dae "bilmem" belindeki kola tutundu ve gözlerini kapatarak yoongi'nin omuzuna kafasını koydu.
Yoongi hızla bıçağı Dae-Eun'un boğazına sapladı, adam orada can verirken yoongi geri çekildi, Dae-Eun yere düştü, namjoon "toparlanın" dediğinde hepsi çıktı, hoseok yerdeki adama baktı.
Yanına oturdu, hepsi garipçe bakarken hoseok adamın ceplerini aradı, bir kaç parça altın takı çıktığında güldü, cüzdanını alarak paraları aldı "insanları okadar dolandırmış azıcık bizde yiyelim" diyerek kalktı.
Taehyung "şeytan"
Hoseok göz devirdi, arabaya bindiler.
Yoongi hoseok'un arkasından ilerliyordu, odaya geldiklerinde yoongi "hoseok beraber uyusak"
"anlamadım"
"lütfen"
"hani yanımda uyumazdın " dediğinde yoongi kafasını eğdi.Hoseok göz devirdi "sadece 1 defa" yoongi heyecan ile kafasını salladı "teşekkür ederim" dediğinde içeri girdiler.
Üstlerini değiştirip yatağa uzandılar, yoongi sıkıca hoseok'a sarıldı, hoseok ise gülümseyerek uykuya daldı.
/
/
Ama ben sizi yerim 🥺Hope elması 45.52 karat (temsili fotoğraf)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : Toksit
Fiksi PenggemarHoseok ve yoongi'nin toksik ilişkilisi acaba düzelebilecekmi? Mini fic