6

197 29 19
                                    

Uynadığımda yoongi'nin kokusu burnuma geldi, gülerek yüzüne baktım, mantı yanakları şiş, şeker dudakları hafif açık, siyah uzun saçları dağılmış uyuyordu.

Çok güzeldi, kafamı boynuna saklayarak gözlerimi kapattım.

Dudaklarımda sıcak dudaklarını hissettiğimde karşılık verdim, belime sıkıca sarıldı.

Elimi yanağına koydum, eli t-shirt'ü mün içine girince geri çekildim, gülerek baktı

"günaydın"

"günaydın"
anlımı öptü "keşke hep yanında uyusaymışım"

"git hadi" dediğimde belime sarıldı "yanında durmak istiyorum" kollarından çıktım.

Lavaboya gittim, işlerimi hallettim, yatakta oturmuştu, göz devirdim, kıyafetlerimi çıkarttık

"git artık" yanıma geldi "seni özledim" diyerek belimi tuttu, kaşlarımı çattım.

Ellerini ittim "bana dokunma" t-shirt'ü mü giydim, şortumuda giydim.

Arkamdan belime sarıldı "hoseok yapma ama"

"ne yapmıyım, sana senin gibi davranıyorum" dediğimde burnunu enseme yasladı, kollarından çıktım.

Odadan çıkarak aşşağı indim, yine belime sarıldı, mutfağa girdik, hepsi gülerek bakıyordu, göz devirdim "yoongi bırak artık" kafasını salladı "hayır" dediğinde sinir ile soludum "sana bırak dedim" yanağımı öptü, geri çekildiğinde yerime oturdum.

Yemek yerken yoongi "hoseok kıyafet alıcam" göz devirdim "ne yapayım yoongi" arkasına yaslandı "hep sen seçersin" dediğinde jimin güldü "hoseok o sana bağlı, cidden" kafamı salladım.

Yoongi "gelicekmisin?" göz devirdim "gelicem" dediğimde güldü, hazırlanarak çıktık, elimi tutarak ilerledi.

Mağazaya girdik, bir kaç parça seçtim "giy bakalım nasıl olucak" kafasını salladı ve kıyafetleri alarak kabine gitti , o'nu beklerken yanıma bir kız geldi, çok tanıdık geliyordu, kız "hoseok sen misin" dediğinde kafamı salladım "siz kimsiniz?" güldülerek "ben lia lise'de aynı sınıftaydık" aklımı yokladım.

"Haa küçük choi"

"evet, nasılsın, uzun zaman oldu"

"iyiyim, iş başka birşey yapmıyorum sen, sen nasılsın"

"evlendim" dediğinde kafamı salladım "tebrik ederim"

Yanımıza bir kız daha geldi "aşkım hadi gidelim" o'na baktım, lia "bu karım chaeryeong"

"tanıştığıma memnun oldum" dediğimde güldü "bende, bebeğim hadi" dediğinde lia "görüşürüz hoseok" el salladım "görüşürüz"

Yoongi geldi "onlar kim" göz devirdim "arkadaşlarım, neyse oldular mı?" kafasını salladı "evet" dediğinde etrafa baktım "bakınıcaz mı yetermi?"

"yeter" dediğinde kasaya gittik.

Biraz dolaştık, eve geldik, yanağımı öperek yukarı çıktı, bende salona geçtim, eğlenmiştim, o'nun ile ilk defa gezmiştik.

/

Eskiden daha çok yorum yapıyordunuz 🥺

sope : ToksitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin