final

219 24 40
                                    

İki gündür yoongi garip davranıyordu, yanıma oturdu, dudaklarımı öptü, karşılık verdim, ayrıldığımızda "ne işler çeviyorsun"

"birşeyler çevirmiyorum hoseok, sadece birlikte olduğumuz için daha iyiyim"

Omzuna kafamı koydum, saçlarımı öptü, ellerimizi birleştirdi, parmaklarımı öptü, gülerek yanağını öptüm, keyifli sesi ile "odaya bir şey bıraktım"  o'na baktım "ne bıraktın?"  anlımı öptü "git bak" dediğinde kalktım.

Oda'ya giderek içeri girdim, yatağın üstünde çiçek buketi vardı, gülerek gittim, buketi aldığımda bunların çiçek olmadığını anladım, bunlar gül şeklinde kutuydu.

Açmaya başladım, bir tanesin den yüzük çıkmıştı, şaşkınca diğerini açtım, yine yüzük, hepsini açtım, hepsinde yüzük vardı, alyans, değerli taşlardan yapılmış , gümüş yüzükler, şaşkınca kaldım.

Yoongi gülerek yanıma geldi "beğendiğim hepsini aldım, narin parmağın hepsini taşır bence" dediğinde gözlerim doldu "yoongi gerek yoktu"  üstüme eğildi "hoseok hayatımı senin ile birleştirmek istiyorum, asla ayrılmak istemiyorum, sen benim hayatıma girdiğinde fark etmeden beni düzelttin ama ben korkum yüzünden sana kötü davrandım özür dilerim bebeğim, ben korkağın tekiyim ama beni güçlendiren kişi sensin  lütfen kabul et, hayatımız bir olsun" dediğinde ağlamaya başladım.

"Sen ne zaman bu kadar romantik oldun"

"seni seviyorum hoseok eşim olmayı kabul et lütfen"

"eşin olurum" 

Dudaklarımızı birleştirdi, boynuna sarılarak yatağa uzandık, ayrıldığımızda yanağımı okşadı "seni seviyorum, senin için canımı bile veririm"  kafamı salladım "hayır yoongi öyle söyleme" dediğimde sıkıca sarıldı.

"Seni seviyorum " dediğimde güldü, bir tane seçerek taktı, güldüm "kırmızı yakut" dediğimde güldü "aşkın, ihtirasın ve gücün temsilcisi" açıkladığında dudaklarını öptüm , ben bu adamı çok seviyordum.

Ayrıldığımızda alkış sesleri duydum, şaşkınca kapıya baktım, jin "düğünümüz var" dediğinde yanaklarım kızardı  taehyung "davetli listesini bende"  jimin "şarkıları bende"  namjoon "salon bizde" dediğinde jin "yemekler bende" liste yaparak gittiler.

"Az önce ne oldu?"

"düğünümüz halloldu" 

"aptallar, bu anı beklemişler sanki"

"uğraşmamıza gerek kalmadı" dediğinde gülerek gözlerine baktım.

"Seni seviyorum"  yanağımı öptü "seni seviyorum çok seviyorum" dediğinde sıkıca sarıldım.

Tanrım bize mutlu bir hayat bahşettiğin için teşekkür ederim.

/


Yüzükler
____________

Yoongi köpeği yola geldiğine göre burada biter LMXXŞXÖXİCÖCŞŞCÖCLCMC

Umarım beğenmişsinizdir hepinizi çoook  seviyorum görüşürüz❤❤❤

sope : ToksitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin