Taehyung "ya biz neden dışarı çıkmıyoruz" dediğinde o'na baktık, jungkook "bilmem"
namjoon "biraz dolaşalım o zaman" dediğinde kalktık.
Hazırlandık, of yoongi afet olmuştu, gitmesemiydik acaba, yanıma geldi "hoseok bu ne" kaşlarımı çattım, normal giyinmiştim, sadece dar olan parçalar seçmiştim "ne ne?" göz devirdi "çok dar bunlar" "aynen" diyerek diğerlerine döndüm, sinir ile soludu.
Deniz kenarına gelmiştik, öylece dolaşıyorduk, ileride dondurma satan yeri gördüm "yoongi dondurma" kafasını salladı ve almaya gitti, ah minik maymunum beni dinliyor.
Vanilyalı almıştı, uzattı "teşekkür ederim" dediğimde güldü, diğerlerinin yanına gittik, banklara oturduk , yanımıza iki kadın geldi, kaşlarımı çatarak baktım, yoongi'ye bakıyorlardı.
Öndeki olan "telefon numaranı alabilirmiyiz?" sinir ile baktım, yoongi "sevgilim var" o'na baktım, dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim, gittiklerinde yanağını okşadım, belimi tuttu.
Ayrıldık "aferin" dediğimde güldü , biraz daha gezdik, eve geldiğimizde odama girdim, üstümü değiştirdim, aşşağı indim, yoongi elimi tutarak kucağına oturttu, kucağına yerleştim.
Jungkook "ee siz barışmışsınız" dediğinde kafamı salladım "hayır"
yoongi "nasıl hayır" şaşkınca konuştuğunda güldüm "seni öyle kolay effediceğimi mi sandın"Kafasını omzuma koydu "seni seviyorum hoseok, geçde olsa anladım" yutkundum "tamam" dediğimde belime sıkıca sarıldı.
Esnediğinde bende esnedim, yoongi "uykum var" diye mırıldandı , güldüm "annenmiyim yoongi" dediğimde bana baktı "hoseok" yanağını okşadım "tamam" duygusal olası tutmuştu.
Odasına gittik yatağa uzandım, üstüme uzandı, saçlarını okşadım, kısık sesi ile "seni seviyorum hoseok, yemin ederim seni seviyorum" derin bir nefes aldım "uyu yoongi" dediğimde ağlamaya hazır sesi "neden inanmıyorsun, istersen yüzük alırım, evlenelim, seni seviyorum, 7 yılımızı çöpe atma hoseok"
"Sen yüzük alıcaksın, parmağımın ölçüsünü bile bilmezsin sen"
"hoseok her şeyini biliyorum, parmaklarının minicik olduğunuda, tamam sana kötü davranmış olabilirim ama yemin ederim seni kaybetmek istemedim, özür dilerim, köpek gibi pişmanım" dediğinde yutkundum "tamam yoongi uyuyalım hadi sıkıca sarıldı.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : Toksit
FanfictionHoseok ve yoongi'nin toksik ilişkilisi acaba düzelebilecekmi? Mini fic