Kalkarak lavaboya gittim, işlerimi hallederek aşşağı indim, mutfağa girdiğimde "jiin çok güzel kokuyo"
"börek hazır ,otur hadi" dediğinde gülerek masaya oturdum, yoongi uyku sersemi olarak geldi.
Dudaklarımı öptüğünde geri ittim "ne yapıyorsun sen" kafasını salladı ve yerine oturdu, dudaklarımı sildim, diğerleri de geldiğinde jin herşeyi koymuştu.
Karnımı iyice doyurdum, taehyung "bugün iş yok mu?" dediğinde namjoon "hayır, dinlenme günü"
Salona geçtim, yastığa sarılmış kitap okuyordum, kapı çaldığında kaşlarımızı çattık, yoongi kalkarak açmaya gitti, daha çok kaşlarımı çattım, yoongi asla kapıyı açmazdı, içeri kadın ile beraber girdi "ben gidiyorum, ulaşamayabilirsiniz" diyerek bana baktı.
Umursamadan kitaba döndüm, gittiklerinde jin "hoseok" seslendiğinde o'na baktım "efendim" jungkook "gitmeyecekmisin?" dediğinde kaşlarımı çattım "nereye?"
"yoongi kadını götürdü" dediğinde kafamı salladım "ne yapmamı istiyorsunuz anlamadım"
Hepsi bir birlerine baktı.
Namjoon "yani, siz beraberdiniz diye" dediğinde güldüm "artık öyle bir şey yok" taehyung "tamam" dediğinde kitaba döndüm.
İçim içimi yiyordu o ayrıydı tabi, yoongi asla bensiz boşalamazdı, sexsin ortasında sıkılıp gelicekti, biliyordum.
Dediğim gibi oldu, 30 dakika sonra kapı sinir ile kapatılınca güldüm, hepsi şaşkınca kapıya baktı, yoongi sinir ile yukarı çıktı, keyif ile kitaba döndüm, biliyordum o bana muhtaçtı, sex hayatı hareketliydi, her gece en az 3 tur yapardık ve ben olmaz isem sikini indirecek kimsede olmazdı.
Karşıma geldi "gel" dediğinde o'na baktım "anlamadım"
Kolumu tutarak kaldırdı "gel dedim sana" dediğinde kolumu çekmeye çalıştım "bırak beni yoongi, kim kaldırdıysa o indirsin" kolumu sıktı.
"Bırak beni" diyerek aletine vurdum "bana yaklaşma" kitabımı alarak odama çıktım, yere düştüğünde umrumda olmadı, şerefsiz herif.
Hazırlandım "ben çıkıyorum, birşey isteyen"
Taehyung "meyveli pasta lütfen" dediğinde kafamı salladım "başka" jimin "şey muzlu süt bitmişte" çekingence konuştuğunda jungkook şaşkınca "ne ne zaman jimin" gülerek kafamı salladım "tamam görüşürüz" diyerek çıktım.
Gezerken karşıdan üniversite arkadaşımı gördüm, gülerek el salladı, bende güldüm, yanıma geldi "hoseok nasılsın"
"iyiyim Tom sen"
"ah bende iyiyim, son gördüğümde güzeldin de, şimdi daha da güzelleşmişsin" dediğinde kafamı eğdim "teşekkür ederim"
Yutkundu "işin mi var?" dediğinde kafamı salladım "hayır, biraz dolaşmak için çıktım"
Ensesini kaşıdı "beraber dolaşabiliriz istersen" kafamı salladım "olur"
İlerler iken "çalışıyormusun?" dediğinde kafamı salladım "ara verdim, biraz dinlenmek istiyorum"
"Sen, çalışıyormusun?"
"Ben artık çevirmenlik yapıyorum, öğretmenliğe göre daha fazla kazandırıyor"
"ov bu iyi haber, bendemi çevirmenlik yapsam acaba"
"tabi yapabilirsin, istersen ayarlarım"
"şuanlık değil ama ileride belki olabilir"
"nasıl istersen" dediğinde telefon'um çaldı.
"İzninle" dediğimde kafasını salladı,
+Efendim namjoon
-şey hoseok, eve gelsen olurmu
+neden ne oldu?
-lütfen gel
+namjoon ne oldu
-hoseok ölmek istemiyorum gel
+ahh tamam geliyorum
-tamam çabuk ol
Telefon'u kapattım "üzgünüm tom gitmeliyim"
"elbette, görüşürüz"
"görüşürüz" diyerek ayrıldım.
İlerideki pastaneden pastayı aldım, marketten muzlu süt alarak eve gittim.
İçeri girdim "ne oluyor"
Hepsi yoongi'ye baktı, yoongi "o çocuk kim"
"bak kafan anlamıyor anlaşılan, benim hayatım seni ilgilendirmiyor anlıyormusun, bana karışamazsın, müdehale edemezsin, anlıyormusun yoongi" dediğimde güldü.
Alay ile "o çocuk kim"
"sevgilim"
Yüzü sinirden kızardı, göz devirip odama çıktım, arkamdan "sen bana aitsin hoseok" gülerek "siktir git" diyerek kapımı kapattım, gerizekalı herif.
Aşşağıdan kapı çarpma sesi geldiğinde kafamı salladım, böyle kudurursun işte.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : Toksit
FanfictionHoseok ve yoongi'nin toksik ilişkilisi acaba düzelebilecekmi? Mini fic