"95?"

642 70 150
                                    

Bazen hayatınızın tam orta yerine sıçtığınızı fark edersiniz. Keigo tam olarak o anlardan birindeydi.

"Keigo!"

Telefonu yatağa atıp, annesinin kızgın sesine dikkat kesildi. "Aşağı gel, hemen!"
Daha fazla beklemeden merdivenden inmiş ve annesinin elinde bir kağıt görmüştü.

"Bu ne?"

"Ne o? Bende bilmiyorum neymiş o, birileri sana şaka yapıyor olmasın anne."

Hafif gülerek cevap vermiş ama bunun hiçbir işe yaramadığını fark etmişti. "Sence gülüyor muyum?"

"Hayır... Ama gülsen fena olmaz."

"Bu notlar ne Keigo?"

Huh? Not? Keigo şaşırmıştı. Notlarının kötü olduğunu biliyordu ama annesi onu proje ile ilgili çağırdığını düşünmüştü.

"Not? Sen beni o yüzden mi çağırdın?"

"Evet, başka ne için çağıracaktım?" Annesi, ona sorgulayarak bakıyor ve bir cevap bekliyordu. "Hiç, yani sinirlisin ya şimdi sen. Bir şey yaptım sandım."

"Sorunda bu zaten, yapmadın. Bu matematik notun ne oğlum senin? İsmini mi yazıp çıktın?"

"Şimdi şöyle ki-" çalan kapıyla Keigo susmuş ve kapıyı açmaya gitmişti. Ve kesinlikle beyaz saçlı birini beklemiyordu.

"Senin ne işin var burada aptal??"

Touya sırıtmış, "Sana yardım etmeye geldim." demişti. "Gerek yok, annem notlar için kızıyor."

"Daha iyi." içeri girmiş, salona gidip, "Merhaba Bayan Takami!!" demişti.

"Ah Touya, hoşgeldin."

"Keigo ile matematik çalışmaya gelmiştim." elini ensesine atmış, gülümsemişti.

Keigo içinden, 'Tanımasam melek sanarım orospu çocuğunu.' demiş ve Touya'ya dik dik bakmıştı.

"Öyle mi? Ne güzel, bizde tam salak oğlumun salak olup olmadığını konuşuyorduk. "

"Anne ayıp olmuyor mu?"

Touya kahkaha atmış, "Sorun yok, ben onu çalıştırırım. Merak etmeyin." demişti.

"Sen sanki çok farklısın aptal."

"Bir şey mi dedin Keigo?"

"Yok annecim, Touya diyorum iyi ki gelmiş." Touya, Keigo'nun omzuna kolunu atmış ve merdivenlerden çıkmıştı.

"Touya senin ben götünü sikiyim." annesinin duymayacağından emin olarak yanındaki çocuğa küfür etmiş ve odasına girmişti.

"Matematikten 20 almayı nasıl becerdin?"

Touya gülüp, Keigo ile dalga geçmeye başlamıştı. "Sen sanki çok yüksek aldın."

"95?"

"Siktir lan, yalan söyleme orospu."

"Ne yalan söyleyeceğim mal, hoca notları okurken dinlemeyor musun?"

Keigo hatırlamak için açıkladığı günü düşünmüş, "Sadece kendi ismime kadar dinliyorum." demişti.

"Amına kodumun malı ben senden önceyim."

"Senin ismin geçtiği an siklemiyorum."
Touya, Keigo'nun dediğine göz devirmiş ve yatağa yatmıştı. "Bu bir teklif mi?"

"Aynen gel beni si-"

"Keigo!"

"Sinir et. Sinir et diyordum anne." Keigo, gülmemeye çalışan ama başarısız olan Touya'ya bakıyordu.

"Bir sonraki sınavında da bu kadar düşük alırsan kim sinirli görürsün."

"Merak etmeyin, ben ona yardım edeceğim. Değil mi, Keigo?"

"Evet, tabii." dişlerini sıkarak söylemiş ve annesine gülümsemişti. "Güzel." annesinin çıkmasından sonra Touya'nın kafasına vurmuş ve yatmaya devam etmişti.

"Annemin gözüne girmiş olabilirsin ama benim asla."

Touya sırıtmış ve "Gözüne girmek isteyen kim, götün varken." demişti. Cümlesinin sonunda yüzüne yastık yemiş ve geri fırlatmıştı. "Aptalsın!"

"Bağırma salak salak, ikinci sınavda düşük aldığında annenin ne yapacağını düşünmek ister misin?"

Keigo istemeden az da olsa düşünmüş, gözünün önüne gelen görüntüyle yüzünü buruşturmuştu. "Bende öyle düşünmüştüm."

"Beni çalıştıracaksın ve karşılığında?"

Omuz silkmiş, "Götü-" demeye kalmadan Keigo kafasına vurmuştu. "Mal mal konuşma."

"Bir şey istemiyorum karşılığında, sınavda yüksek almanı sağlayacağım ve sende bana minnet duyacaksın."

"Aynen bak şu an, şu an duydum."

Touya göz devirmiş ve ayağa kalkıp, kapıya yönelmişti. "İyi o zaman annenle sana başarılar dilerim."

"Tamam dur, senin ben of."

"Öyle yoluma gelirsin." Touya sırıtmış ve geri oturmuştu. "Buraya gel, mağaradan yeni çıkmış birine konuşmayı öğreteceğim gibi duruyor."

"Aman ne komik orospu."

"Küfür etmeyi kes, kaşınıyorsun." Keigo göz devirmiş ve Touya'nın yanına gitmişti. Ona sadece matematik yüzünden katlanıyordu. Kalp atışının hızlanması ve karnın ağrıması kesinlikle sınavdan dolayıydı.


zink duz yazi
yazim yanlisu var mi diye kontrol etmiyom cunku useniyom

boLUM ISMI NASIL BAY DI VEY BEDEN MISALI 95

nys yarin okul var herkesin anasini sikiyim bb

hem ayranim dokulmesin hem gotum sikilmesin, dabihawks. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin