31 cekelim dedim, bence sevgiliyiz (part 2)

627 59 100
                                    

"NE?!"

Touya, Keigo'nun bağırmasyıla irkilmiş; "Bugün niye herkes bana bağırıyor amına koyayım?" demişti.

"Ne yani? Benden mi hoşlanıyorsun?"

"Yok, annenden. Üzerine alınma."

Keigo, Touya'nın kafasına vurmuş "Mal mal konuşma piç. Senden böyle bir şey nasıl bekleyeyim ben? Habire anneme sövüyorsun." demişti.

"Taaamam, haklısın. Biraz."

Yine susmuşlardı. Birbirlerine bakmamak için direniyorlardı. Keigo'nun düşünmeye ihtiyacı yoktu aslında. Direkt ben de senden hoşlanıyorum diyebilirdi.

Sadece şaşırmıştı.

Touya, Keigo'nun aklını okumuş gibi sessizliği bozmuştu. "Bir şey demek zorunda değilsin. Ben bilmeni istedim. Son zamanlarda... Bilirsin. Biraz saçmaladım."

Keigo kafasını sallamıştı. Yapmak istediği bir şey vardı. Aslında merak ettiği. Ama Touya'nın nasıl karşılayacağını bilmiyordu.

"Touya."

"Evet."

'Meh, en fazla döver.' diyip uzun zamandır yapmak istediği şeyi yaptı. Touya'nın yakasından tuttu ve kendine çekti ama dudaklarını birleştirmeden önce, "Bunun için beni dövsen dahi değer." dedi.

Hafif bir şekilde öptü onu Keigo. Beyaz saçlı genç bunu beklemiyordu. Onu geri öpemeden Keigo ayrılınca anlamıştı ne olduğunu.

Onu öpmüştü.

Touya sırıtmış ve çoktan yanakları kızarmış olan Keigo'yu kendisine çekip, elini beline koymuştu. Dudaklarının arasında çok az bir mesafe vardı.

"Senden beklemezdim." Touya konuşurken dudakları Keigo'nun dudaklarına değiyordu.

"Yine de, doya doya öpemedim." Touya göz kırpıp, Keigo'nun dudaklarına yapışmıştı.

İkisininde acelesi yoktu. Yavaş yavaş derinleşmişti öpücük. Bu sefer ki uzun sürmüştü. Ne kadar sürdü bilmiyordu ikiside. Ancak nefes nefese kalmış olan Keigo, uzun sürdüğünü kanıtlamıştı.

"Ah Keigo ah, sen öpücükle bile böyle nefes nefese kalıyorsan, yatakta nasılsın merak etmedim değil."

Keigo gözlerini açmış, Touya'nın kafasına vurmuştu. "MAL!"

Touya gülmüş ve "Yani benden hoşlanıyorsun mu demek oluyor bu?" demişti.

Hafiften sinirlenmiş olan Keigo sakinleşmiş ve kafasını sallayarak cevap vermişti. "Evet, bu 31 çekebiliriz demek oluyor."

"Böyle daha iyi anlıyorum, normal mi?"

Keigo gülmüş ve kafasını sallamıştı. "Kahvaltı etmeye gidelim. Zaten derslerede girmedik."

"Fark etmez."

Keigo poposunu sallayarak salondan çıkarken, "Hesap sende o zaman!" demişti.

Touya kahkaha atmış ve göz devirip Keigo'nun yanına giderken mırıldanmıştı. "Yaktım çıranı Keigo."

_

touya;
lan hesaplar benden tamam dedik de
anasinin ami kadar demedik amk
ne yedin o kadar ayi

keigo;
ayi demezsek yalniz
alinabilirsin

touya;
salaksin

keigo;
ya iki hesap odedin alt tarafi
ben telafi ederim😉

touya;
sonraki yemek senden mi olcak

keigo;
mal misin amk onu mu diyorum
ve hayir yine senden

touya;
ha seyi diyon
parayi mi vercen

keigo;
sevgili olunca mallastin mi sen amk ne oldu

touya;
sevgili miyiz

keigo;
degil miyiz

touya;
oyle miyiz

keigo;
31 cekelim dedim
bence sevgiliyiz

touya;
sevgiliyiz

keigo;
yani bu bana artik sovmeyecegin anlamina mi geliyor

touya;
evet
artik direkt icrata gecircem

keigo;
hay senin amk
bu aralar sen boyle duygusal oldun he touya
asik misin yoksa bana😉😉

touya;

keigo

keigo;
he

touya;
sevgilim olabilirsin ama hala malsin

keigo;
sg oc
kurban ol bana

touya;
mal

keigo;
engel

touya;
YETER AMK
(Bu mesaj iletilemedi.)
deja vu
(Bu mesaj iletilemedi.)

ardkslae bok gibi oldu ama sikimde degil

FINAL DEGIL OCLAR 31DE BITIRCEM
ama sevgili olduklari icib yuksek ihtimalle soft olcak bundan sonrasi

begenmeyen varsa yallah baska fice(profilimden bulabilirsiniz.) 


bu arada fic 4.4k olmus😔😔niye okuyonuz olum bu sikko fici mal misiniz

fic bittikten sonra bu bolum sonu aciklamalari silcem aq(duzenleyebilirim.)

BITSIN ARTIK #lutfenbitartik


hem ayranim dokulmesin hem gotum sikilmesin, dabihawks. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin