4 ~bar~

332 27 12
                                    

okuldan çıkmış barlar sokağına yürüyordum aslında bir kafede çalışmayı düşünsem de barda çalmamın daha iyi olacağını düşünüyordum  en azında çalamasam da belki barmen olabilirdim ki eğer olurda bir barda çalabileceksem de diğer baba müstevisine ba...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

okuldan çıkmış barlar sokağına yürüyordum aslında bir kafede çalışmayı düşünsem de barda çalmamın daha iyi olacağını düşünüyordum  en azında çalamasam da belki barmen olabilirdim ki eğer olurda bir barda çalabileceksem de diğer baba müstevisine barmen olarak çalıştığımı söyleyecektim onların gitar çaldığımı bilmelerini istemiyordumçaldığımı bilmelerini istemiyordum . 

bu zamana kadar kimseye güvenmedim çünkü kime güvensem güvenimi param parça ediyorlardı ve tekrar parçalanmak için çok yorgundu ruhum ise ondan bahsetmiyorum bile sanki bu dünyaya zarar görmek için gelmiş gibiydim .

sonunda varmıştım barlar sokağı birçok barın bulundu sokak pek tekin olmazdı buralar ama bazılarına göre ise en güvenli yer barlar sokağında ilerlerken gözüme bir bar takıldı diğer barlara nazaran daha farklı daha özgün barın ismine aktığımda 'özgürüz biz ' olduğunu gördüm oraya doğru yürüdüm kapının önünde iki tane koruma vardı onlara başım ile selam verdim ve sarışın olana doğru döndüm  ve' buranın sahibi ile görüşebilir miyim iş için ' dedim .

sarışın adam cebinden telefonu çıkartarak birini aradı birkaç bir şey söyledikten sonra  telefonu kapattı ve bana döndü ' size oraya kadar eşlik edeceğim ' dedikten sonra önden yürümeye başladı bende onu takip ettim içeriye girdikten sonra uzun bir koridordan geçtik ve ve asıl barın içine girdik ten sonra yukarıya doğru merdivenler çıkıyordu sarışın merdivenlerden çıkmaya başlayınca onu takip ettim en sonunda bir kapının önüne gelince Barlas çakır  ismini gördüm sarışın adam ' burası Barlas beyin odası sizi içerde bekliyor ' dedi onu kafamla onayladım o geri dönerken ben kapıyı tık tıkladım ve gir komutunu alınca içeriye girdim içerde gümüş saçlı biri koltukta oturuyordu Barlas bey eli ile karşısındaki koltuğu gösterdi .

gidip koltuğa oturunca Barlas bey konuştu ' öncelikle hoş geldin adın ne  ve ne için gelmiştin 'dedi.

ben ise ' adım arman ve kendim iş arıyordum gitar çalıp söylüyorum ayrıca bir çok yazdığım şarkımda var ve lakabım ise Lord belki biliyorsunuz ' dedim 

Barlas beyin kaşları şaşkınlıkla kalktı ' demek o ünlü lord sensin daha orta yaşlarda birini bekliyordum bu arada kaç yaşındaydın 'dedi

ona bakıp ' 17 birkaç ay sonra ise 18 bu arada ne tür bir bar burası çok değişik bir havası var ' dedim .

Barlas bey ' burası lgbt yi savunan bir bar burada yöneliminin bir önemi yok burada özgürler bu arada inşallah homofobik değilsindir  arman ' dedi gülümseyerek 

ben ise ' ah hayır hatta bende gay im sorun yok konudan çok saptık yani burada çalışabilir miyim çalışacaksam da ne kadar kazanacağım ' diye sordu 

' tabi ki burada çalışabilirsin ayrıca şarkı başına 300 lira verebilirim arman 'dedi 

ben ise ' bu arada öğrenci olduğumdan dolayıyla sürekli her gün gelemem belirli günler gelemem birde sınav haftalarında onun dışında zaten maalesef uyku problemlerim var pek uyumam çalıştığım günler dışında da uğrar bir iki şarkı söylerim ama şarkı başına 150 alırım sizin için uygun mu Barlas  bey 'dedim.

Barlas bey gülümseyip ' tabi ki uygun arman bu arada bey demene gerek yok ah birde se in için pazartesi çarşamba ve cumartesi uygun mu ' dedi Barlas 

ben ' tabiki de Barlas ' dedim Barlas ise ' ah birde çalışacağın günler dışında geldiğinde odama gelip haber verir misin ' dedi ben ise onu başım ile onayladım ve ayağa kalktım 

ben ' artık gideyim ben Barlas bu arada ailem çaldığımı bilmiyor bilmelerini istemiyorum o yüzden barmen olarak çaldığımı söyleyeceğim ' dedim Barlas kafası ile beni onayladı ve el sıkıştık ve ben odadan çıkıp geldiğim yoldan geri döndüm ve dışarı çıktım ve derin bir nefes alıp verdim .

bir dal sigara çıkarıp yakım ve barlar sokağından çıkıp sahile ilerledim ve en sakin köşeye çekilip oturdum  sadece sigara içtim ve düşündüm geçmişimi sorgulayıp geleceğimin nasıl olmasını istediğimi düşündüm fakat geleceğimde tek amacım çabucak ve sessizce ölmek olduğunu düşündüm tutunacak tek dalım şarkılardı hissettiklerimi bestelere dökmekti tek becerebildiğim şeydi en sonunda havanın karardığını görünce kumdaki izmaritleri toplayıp yere attım .

sokağın ortasında ölmüş bir kedi ve başında bekleyip acı acı bağıran iki tane yavru kedi yavaşça yavru kedilere ilerledim elimi kedilere uzattığımda kaçmadıklarını görünce ikisini de kucağıma aldım anne kediye baktığımda vücudunun sertleşmeye başladığını gördüm .

kedileri alıp veterinere götür ve kontrollerini yaptırdım hiç bir şeyleri yoktu sağlıklıydılar onlar için mama ve lazım olacak bir çok şey aldım ve eşyalarını seçtim poşete sığdırabildiklerimi yanımda götürürken büyük olana parçalar yarın gelecekti .

                                                          🐾🐾🐾         

eve vardığımda kapıyı çaldım kapı alkım ve arkasındaki cihan ile açıldı tam ağzını açıp konuşacakken elimdeki taşıma sepetini görünce sustu .

yavaşça içeri girdim ve odama çıktım , odama girince banyoya yöneldim miniklerin sepetini banyoya bırakıp kedi bakım eşyalarını alıp banyoya geri döndüm küveti çok az kedilerin boyunu geçmeyecek kadar doldurdum ve kedileri içine koydum ve kulakları ıslanmayacak şekilde ıslattım onları ve şampuanlarını alıp elime bir miktar sıktım ve onları bir güzel köpürtüp duruladım ve bir havluya sarıp odama götürdüm .

onları önce havluyla sonra saç kurutma makinesi ile kuruttum onlara yemek ve su verdim zaten sıcaktan mayıştıklarından dolayı hemen uyudular bende kısa bir duş alıp giyindim ve aşağıya indim herkes yemek salonundaydı boş bir yere oturduğumda akın beyin yemeğe başlaması ile bizde başladık kuzey bana  ' bugün okul çıkışı yoktun neredeydin arman endişelendim senin için ' dedi.

ben ise ' iş bulmaya gittim bir barda barmenlik ve garsonluk yapacağım  ve şimdiden söylüyorum tartışmaya kapalı ' dedim kuzey el mecburi kafasını salladı kısa süre sonra cihan konuştu ' bu arada bugün getirdiğin kediler senin miydi ? ' dedi 

onu kafam ile onaylayıp ' bugün sokak ortasında buldum anneleri ölmüştü ve annelerinin yanına sığınmış acı acı miyavlıyorlardı  bende sahiplendim ' dedim bundan sonra kimse konuşmadı yemekten sonra odama çekilip biraz kitap okudum adı ' martin eden' di  .

bir süre sonra ise yatağa girip uyudum 

evettt yeni bölüm nasıldı sizce 

kedilerin adları ne olsun ?

Barlas sizce nasıl biri ?

yorum yapıp oy vermeyi unutmayın 

                                    ~ apollon ~

arman sis (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin