2. Bölüm : Yaman Ateş

32 6 3
                                    


Merhaba herkese!

Yavaş yavaş artık kurguma alıştım Bu yüzden sizlere bir süre bunun üzerinde yoğunlaşacağımı söylemek istiyorum.

Benim için değişik bir deneyim olacak çünkü bir önceki kurguma nazaran bu kurgu apayrı bir konusu var, Bu yüzden yani dediğim gibi heyecanlıyım sadece.

Sizin de yine kurgu hakkında düşünceleriniz olursa buradan da yazabilirsiniz veya Instagram üzerinden de yazabilirsiniz.

Instagram hesabım : darkdarlinvirago

Daha fazla sözü uzatmadan size bölüme bırakmak istiyorum, iyi okumalar. Bu arada yorum yapmayı unutmayın lütfen düşüncelerinizi aşırı derecede merak ediyorum bxhbxhs.

18 Mart 2009

(Yaman Ateş'in anlatımıyla)

Bugün yetimhanedeki dokuzuncu yılımdı. Bu çok da sevmediğim yerdeki koskoca dokuz yıl, çok bile durmuştum burada. Artık çıkmanın vakti de gelmişti.

Gece herkes yatınca genelde yetimhane bekçisi Bekir Ağabey'de yatmış oluyordu, Bu da rahatça buradan kaçabilirdim anlamına geliyordu.

Çantamı da toplayıp sessizce yatakhaneden çıktım. Herkes uyumuş olmalıydı ama yine de dikkatli olmakta fayda vardı, dikkatli adımlarla bahçeye indim.

Bahçe tam da tahmin ettiğim gibi bomboştu. Hızlı adımlarla bahçe kapısından çıktım. Artık özgürdüm, sadece tek bir sorun vardı o da barınabileceğin bir yerin olmamasıydı.

Gece olmasından dolayı rahattım çünkü herkes uyuyordu. Biraz gezindikten sonra gecekonduların olduğu bir yer buldum ve oraya doğru yürümeye başladım. Önce bir grup adamın bir grup kadını tecavüz ettiğini gördüm. Biraz daha ilerisi kumar için buluşmuş olanlar, darp edenler doluydu. Birkaç gecekondu sonra da bir silah sesi yükseldi. Bakışlarım istemsiz olarak içeriye doğrulduğunda benimle yaşıt olduğunu düşündüğüm bir çocuk ve siyah saçlı bir kız çocuğu vardı, sanırsam 11 yaşlarında olmalıydı.

Az önce olanları görmezden gelerek iki adım attıktan sonra kırık camdan yerde kanlardan havuz oluşturmuş bir adam yatıyordu. Kız, çocuğa "Kana nasıl alışacağım? Her görüşümde midem bulanıyor." Dedi ve çok geçmeden cesedin yakınına kustu.

"Daha çok cinayet işleyerek Arın, daha çok cinayet işleyerek." Dedi çocuk kıza başını sallayarak.

Ceketimin kapşonunu başıma geçirip bir yere saklandım. Birkaç dakika sonra kız ve çocuk gecekondudan çıktılar, ben de onlar iyice uzaklaşınca çıktıkları gecekonduya girdim. İçerisi yoğun bir şekilde kan kokuyordu hatta o kadar yoğundu ki kızın kusmuğunun kokusunu bile bastırıyordu.

Cesedin yakınına dikkatlice ve yavaş adımlarla gittiğimde kana bulanmamış yerinde bir not kağıdı olduğunu fark ettim.

11. Can, 18 Mart 2009

"Zavallının hayatı buraya kadarmış..."

~AA

Elimde kağıdı evirip çevirdiğimde küçücük bir kızın neden cinayet işlediğini anlamamıştım. Anlaşılan daha bu işte yeni diye düşünmeden edemedim. Kağıda geri yerine koyduğumda hızlıca oradan uzaklaştığım sırada polis arabasının siren sesi duyuldu. Az önce saklandığım yere saklandığımda polislerin beni fark etmemesine umuyordum nitekim öyle de oldu, işlerini bitirdikten sonra hemen gittiler.

Kan ve YargıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin