Hepinize merhabalar!!
Bir önceki bölümün sonunda beni de vurmak istediğinizi biliyorum bu yüzden yayınladığım gibi bu bölümü yazmaya başladım.
Sizleri daha fazla meraklandırmamak için bölüme bırakıyorum. Bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen. Seviliyorsunuz...
Not: Bu kurguda geçen kişiler ve kurumlar tamamen hayal ürünü olup her ayrıntısıyla kurgudan ibarettir. Kurguda kan, cinayet vb. olaylar olabilir ayrıca karşınıza +18 sahneler çıkabilir. Eğer rahatsız olacağınızı düşünüyorsanız kurgumu okumamanızı tavsiye ediyorum.
Keyifli okumalar!
***
6. Bölüm: Otel
"Yaman!" dedim bağırarak ve koşarak yanına gidip yanında diz çöktüm. "Yaman, sakın gözünü kapatma. Kendini salma bak gideceğiz hastaneye tamam mı? Bırakma kendini bir tanem." dedim korkuyla.
Bir yandan üstümdeki ceketi ve t-shirt'ü çıkartıp vurulduğu yere koyuyordum. Çoğunluk etrafımıza siper olmuştu ve diğer adamları vuruyorlardı.
"Ambulans çağırsanıza!" diye bağırdım Çınar'a doğru.
"Ambulansı çağıramayız arabayla götürmemiz lazım." dediğinde hiç durmadan cevabı verdim.
"Ne duruyorsun aptal koca adamı ben mi taşıyayım?" dedim kızarak. Sözlerimi bitirdiğim gibi Yaman'ı sırtlandı ve geldiğimiz arabanın arka koltuğuna Yaman'ı yatırdı. Bende Yaman'ın yanına bindiğimde başı kucağımdaydı.
"Bana bak sana bir şey olursa herkese dünyayı dar ederim." dedim endişeyle.
"Koskoca katil AA tabii ki dünyayı dar eder." dedi yarım yarım.
"Sus yorma kendini bak az kaldı hastaneye." dedim. Yaman yarı baygınken gözümden bir damla yaş aktı. "Sana bir şey olursa ben kendimi toparlayamam." dedim kulağına fısıldayarak. Dudakları hafif kıvrıldığında hastaneye varmıştık.
Doktor ve hemşireler Yaman'ı sedyeye yatırıp ameliyathaneye aldıklarında ameliyathanenin kapısının önünde oturmuş ağlıyordum. Sadece birkaç gündür tanıdığım bir adama bu kadar bağlanmam normal değildi, bağlanmamam gerekiyordu.
Elimin tersiyle gözlerimi sildiğimde Çınar' yanıma geldi.
"Polis olduğunu bir çatışma sırasında vurulduğunu söyledim hemşirelere kendine gelince de söyleriz Yaman yalanı devam ettirir sorgu için gelmezler." dediğinde başımı salladım ve tam o sırada kapılar açıldı. Yaman gireli 10 dakika olmuştu.
"Siz yakınları mısınız?" diye sorduğunda başımızı salladık. "Yaman Bey'in durumu gayet iyi zaten kurşun deriye girmemiş çelik yelek olduğundan dolayı sadece kaburgasında ufak bir zedelenme var o da bir haftaya geçer, geçmiş olsun," dediğinde gülüyordum.
"Aptal." dedim gülerek. Doktorun ardından hemşire de çıkmıştı.
"Yaman Bey'i odaya alıyoruz tahminen bir iki saate de taburcu olur sadece gözlem amacıyla tutacağız, geçmiş olsun." dediğinde hemşirenin arkasından Yaman'ı çıkardılar, sapasağlamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Yargı
Teen FictionBir seri katil düşünün kimliğini gizlemek için avukat olan bir seri katil, işte size bahsettiğim bu seri katil daha 11 yaşındayken ilk cinayetini işlemiş olan Arın Armağan'dır. Şimdi de bir adam düşünün bir çete lideri ve katil, çetesinin işi illega...