Merhabalar tekrardan herkese!!
Bölümü yazmaya hemen başladım çünkü bu kurguya yeni başladım biraz ilerlemek istiyorum. Umarım sizlerde çok seversiniz Arın'ı ve Yaman'ı.
Bölümü okurken bol bol yorum yaparsınız sevinirim çünkü sizlerin tepkilerini çok merak ediyorum. Sizleri daha çok tutmadan bölüme geçiyorum, iyi okumalar canlarım.
Not: Bu kurguda geçen kişiler ve kurumlar tamamen hayal ürünü olup her ayrıntısıyla kurgudan ibarettir. Kurguda kan, cinayet vb. olaylar olabilir ayrıca karşınıza +18 sahneler çıkabilir. Eğer rahatsız olacağınızı düşünüyorsanız kurgumu okumamanızı tavsiye ediyorum.
***
4. Bölüm: Kimsin Sen?
"Sen benim adamı mı öldürdün?" diye tekrarladığında şaşkınlıkla adama bakakaldım.
Evet anlamında kafamı salladığımda bileğimden tuttuğu gibi hızlıca beni tuvaletten uzaklaştırdı ve garaja doğru ilerledik.
"Ödülüm," dediğimde cevap vermedi ve yürümeye devam etti. "arabam." tekrar şansımı denediğimde bir arabaya sırtımı yasladı ve ellerini iki yanıma yasladı.
"Arkadaşına söyle alsın hepsini evine bıraksın." dedi ardından devam etti. "Yada seni oraya geri götüreyim ve Yaşar'ın cesedinin yanında senin cesedin de olsun ha nasıl fikir?" dediğinde peki anlamında salladım.
Az önce sırtımı yasladığı arabaya bindiğimizde son sürat bir yere gidiyorduk. Telefonuma bildirim geldiğinde başımı telefonuma doğru çevirdim. Lavin mesaj atmıştı.
LAVİN
Nerede kaldın? Alt tarafı tuvalete gittin.
SİZ
Balım benim acil çıkmam gerekti o yüzden geri gelmedim.
Cinayet işlediğim ve yakalanmamak için tanımadığım bir adamla bilmediğim bir yere gidiyorum diyemedim çünkü Lavin beni sadece işinde gücünde düzgün aile kızı sanıyordu katil olduğumu bilmiyordu.
LAVİN
E ödülün ne olacak?
SİZ
Sen alırsın ben de senden alırım sonra olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Yargı
JugendliteraturBir seri katil düşünün kimliğini gizlemek için avukat olan bir seri katil, işte size bahsettiğim bu seri katil daha 11 yaşındayken ilk cinayetini işlemiş olan Arın Armağan'dır. Şimdi de bir adam düşünün bir çete lideri ve katil, çetesinin işi illega...