5

65 5 20
                                    

Lucas ve Chaerin'in bir gün sandığı yalnızlığın 2. Gecesindelerdi. Chaerin hastane yönetimden zor izin almıştı Lucas'ı yanında götürmek için. Jiyong'u ertesi gün gelecek sanıyordu. Ne geldi ne aradı, ne de aramalarına cevap verdi. Korkuyordu ama korkunun ecele faydası olmadığını da biliyordu. Şimdi oğlunu ayağında sallarken instagramda dolaşıyordu. Rastgele haberlere bakarken Jiyong'u görmesi ile durdu ve haberi dikkatlice inceledi.

Ünlü stilist Kwon Jiyong, Channel elçisi model Kim Jennie'nin evine girerken görüntülendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ünlü stilist Kwon Jiyong, Channel elçisi model Kim Jennie'nin evine girerken görüntülendi. İkisinin işbirliği yapacağı dedikoduları magazini ateşlendirdi.

Telefonu fırlatmak istiyordu ama Lucas uyumak üzereydi ve iki saat daha sallamaya mecali yoktu. Ekranı kilitledi ve Jiyong'un kopyası olan Lucas'a baktı. İç geçirdi o kadar sinirlenmişti ki hızlı salladığının farkında bile değildi. Temposunu yavaşallattı. Magazin yazıp çizecekti gazeteler dergiler kapıya gelen paparaziler... Şimdiden bunalmıştı. Oğlunu kucakladı ve yatak odasına götürdü. Yatağın başucunda duran beşiğe yatırdı. Yavaş yavaş salladı. Kendi de yatağa uzandı. İlk kez o gün hem kendi hem de Lucas'ın üstünü değiştirmedi. Normalde pijamasız asla yatağa girmezdi. Jiyong'u da sokmazdı. Son kez aradı ve yine açmadı. Pes etti ve onun aramasını bekledi. Beklerken de uyuyakaldı.

Jiyong her aramada daha çok geriliyordu. Chaerin'i kaybetmek istemiyor onun hayatının şansı olduğunu düşünüyordu. Jennie de inat etmiş gibi Chaerin neyi seviyorsa ondan istiyordu. Sinirine dokunsa da şu an buna mecburdu. Jennie 2 kadeh çıkardı ve Jiyong ile kendine gül şarabı doldurdu. Aklına Chaerin geldi. Her perşembe şarap gecesi yaparlardı. Lucas uyuduktan sonra salona geçerlerdi. Jiyong şişeyi açıp kadehleri hazırlarken Chaerin biftek pişirirdi. Ortak buluşma yerleri yemek masasıydı. Hem keyifle yemek yerlerdi hem de baş başa zaman geçirirlerdi. Chaerin'in en mutlu olduğu anlardan biriydi. Şarap en sevdiği şeydi. Ailesinden sonra tabii. O mutlu oldukça Jiyong da mutlu oluyordu. Küçük bir flashback yaşadıktan sonra olduğu yere geri döndü. Midesi bulandı. Perşembeydi Chaerin'in yanında olmalıydı. Kadehini kafasına dikti ve masaya bıraktı.

Rahat bırak artık ne istiyorsan yaptım. Sadece bir dergi çekimi kaldı. O da bittiğinde seni burda görmeyeceğim.

Jiyong montunu giyerken konuştu. Jennie göz devirmişti.

Eğer görürsem, koz bundan sonra benim elime geçer anlıyor musun. Mesela Yang Hyun Su-

Jennie'nin çığlığı Jiyong'un sözünü kesmişti. Jiyong sırıttı.

Bilmiyorum mu sandın? Ah Jennie bunun medyaya ne güzel malzeme olacağını bir düşün ve ailemi rahat bırak. 27 Şubat son görüşmemiz olacak. Burnunu hayatımdan çek yoksa ben senin hayatına sokarım. Dergi çekimi ile ilgili de sonraki aylarda sakın ha konuşma.

Arabasının anahtarını da masanın üzerinden alıp çıktı. Rahatlamış hissetti. Chaerin'e mesaj attı ama çift tık olup okunmayınca uyuduğunu anladı. Perşembe sabaha kadar bitmiş sayılmazdı. Evine giderken 1 şişe şarap da sevgilisi için aldı. Kafası o kadar bulanıktı ki gül şarabı aldığını fark etmedi. Chaerin gül şarabından nefret ederdi.

Eve geldiğinde olabildiğince sessiz olmaya çalıştı. Ağır adımlarla yatak odasına gitti. Uyumuştu iki meleği birden. Büyük meleğinin üzerindeki bol kazağı nazikçe çıkarttı. Üşüdüğü tüylerinin diken diken olmasından anlaşılıyordu. Sırayla çoraplarını ve taytını da çıkarttı. Çekmeceden bir pijama takımı çıkarttı. Gecelikleri hariç pijamaları hep gömlekliydi. Şu anda da üstünü örtmeden uyuduğu için gecelik giydiremezdi. Üşümüştü ve daha fazla üşürse üşütürdü. Alt pijamayı rahatlıkla giydirdi ama üst o kadar kolay olmadı. Biraz zorlandıktan sonra giydirmeyi başarmıştı. Chaerin'in boynuna ve boynunun biraz altına minik öpücükler bıraktıktan sonra düğmeleri ilikledi. Kendisi de üstünü değiştirip yanına uzandı. Chaerin hissetmişti ki hemen ona dönüp göğsüne yaslandı. Jiyong sevgilisini belinden tutup daha çok kendine çekti. Son olarak saçlarını da öptükten sonra kendisi de uyudu.

Düşünceleriniz benim için çok kıymetli lütfen fikirlerinizi belirtmekten çekinmeyin olumsuz kısımları seve seve düzeltmek isterim

The Loneliest//SkydragonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin