Chaerin hastaneden taburcu olmuş evde 3. Gününe girmişti. Bu gün tüm konuları konuşup net bir karara varacaklardı. Lucas bile yıpranmıştı bu süreçten.
Mutfaktan gelen tıkırtı sesleri ile Chaerin, Jiyong'un uyandığını anlamıştı. Kalkmadı yataktan hazırlasın diye düşünerek. Zaten işe gitmeyecekti 1 hafta raporu vardı. Yanında uyuyan eşinin kedisini sevdi. Kedi miyavlayıp yataktan atlayınca kendi kendine sahibi kılıklı huysuz diyerek güldü.
Jiyong Chaerin için fırına patates atmış sevdiği için siyah çay demlemişti. Peynir zeytin gibi kahvaltılıkları da çıkarınca sofranın tam olduğuna karar kıldı. Sevgilisini uyandırmak için odaya gitti. Chaerin'in gözleri kapalıydı ama uyumadığını biliyordu. Tanıyordu eşini kirpikleri titriyordu çünkü. Alnına dudaklarını bastırıp kokusunu içine çeke çeke öptü. "sevgilim uyan." Chaerin ilk seferde gözünü açmadı çünkü sabah onu şımartmasını seviyodu. Jiyong bu sefer yanağındaki gamzeden öpünce gülümsedi kendini durduramayıp. "haha numaracı seni." diyerek Jiyong da güldü. Chaerin birden parladı.
Asıl numaracıyı görmek istiyorsan aynaya bak. Alaycı bir gülümseme ile söylemişti. Ses tonundan resmen kin fışkırıyordu. Jiyong afallamıştı bu kadar erken saldırmasını beklemiyordu. Bir şey demesine fırsat bile bulamadan Chaerin tekrar lafa karıştı. Nasılsa bu işlerde iyisin.
Söylediği laf Jiyong'un damarına denk gelmişti. Yüz kasları iyice gerildi. Hangi işlerde Chaerin, neyi kast ediyorsun?
Chaerin yatakta doğruldu ve oturma pozisyonuna geçti. Neyi kast ettiğim gayet açık. Gizli iş çevirmeler falan.
Jiyong elini saçından geçirdi sinir katsayısı iyice yükselmişti. Açıklayacaktım sadece zamanı değildi.
Bu sefer hiddetlenen Chaerin olmuştu. Bağırmaya başladı.
NE ZAMAN ACABA? İNTERNETE JİYONG ŞUNUNLA SEVİŞİRKEN GÖRÜNTÜLENDİ HABERLERİ ÇIKTIKTAN SONRA MI?
Jiyong da dayanamayıp bağırdı. Haksız yere suçlamıyordu.
BENDEN ŞÜPHE EDİYOR KAFANDA KURUYORSUN SENİ ALDATMAMAYA YEMİN ETTİM.
NE BOK YEMEYE O KARININ EVİNDEYİDİN O ZAMAN?
LUCAS VE SENİ KORUMAK İÇİN. MEDYADA CHAERİN LUCAS'IN ASIL ANNESİ DEĞİLMİŞ LAFLARINI GÖRMEK İSTİYORSAN BUYUR.
İkisi de nefes almadan birbirlerine bağırıyorlardı Jiyong sinirden kıpkırmızı kesilmişti. Chaerin'in de farklı bir yanı yoktu.
BANA AÇIKLAYABİLİRDİN JİYONG EN AZINDAN ONA GÖRE DAVRANIRDIM. GERÇİ KENDİNİ AFFETTİRMEYE BİLE ONUN EN SEVDİĞİ ŞARAPLA GELDİN EVE YILLARDIR BERABER OLDUĞUN BENİM NE SEVDİĞİMİ UNUTACAK KADAR KAFAN ONDAYDI.
Jiyong yumruğunu sıktı karşısındaki Seunghyun veya Daesung olsa çoktan suratına indirmişti. Derin bir nefes aldı.
AÇIKLAYAMADIM TAMAM MI KORKTUM HEP ERTELEDİM ZAMANI DEĞİL DİYE SÜREKLİ SIKIŞTIRILDIM HEM ANNESİ HEM KENDİ TARAFINDAN. SENİ KAYBETMEK AİLEMİZİ KAYBETMEK BU İĞRENÇ DEDİKODULARIN ARKASINI KAPATMAK İSTEDİM. SADECE 1 İŞBİRLİĞİ İÇİN YAYGARA ÇIKARTIYORSUN. EVET SEVMEDİĞİNİ BİLİYORUM AMA SENİN DE BİZİM İÇİN FEDAKARLIK YAPMAN GEREKİYOR. YAPAMAM DİYORSAN BU GERÇEK AÇIĞA ÇIKAR BEN KİKO'YA NİKAHI BASAR MİLLETİN AĞZINI KAPATIRIM OLAN SANA OLUR.
Chaerin'in gözleri dolmuştu. Jiyong söylediklerine anında pişman oldu. Özellikle son cümleleri asla söylememesi gerekiyordu. Chaerin onu çocuğu, yaşadığı ünlü hayatı ve gizli sırları ile kabul etmişti. İksisinin de haklı olduğu kendince noktalar vardı. Jiyong kaybetmek istemiyor Chaerin ise dürüst olmasını bekliyordu.
Boşanma dilekçesini imzala ve kime ne yaparsan yap Jiyong.
Gözünden yanağına firar eden yaşı elinin tersi ile sildikten sonra yataktan kalktı ve dolabı açıp montu üstüne geçirdi. Jiyong kolundan tuttu.
Chaerin özür dilerim Tanrı aşkına demek istediğin şey bu değildi...
Demek istediğin değilse bile dediğin buydu Jiyong.
Kolunu sertçe çekip kurtardı eşinden. Hızla kapıya yönelip botlarını giydi. Jiyong arkasından yalvarıyor gitmemesi için dil döküyordu ama nafileydi. Kapı açılıp kapandığında evde kendisi kedisi kocaman bir yalnızlık ve bir umutla hazırlanan masa kalmıştı. Örtüsünden tutup masayı devirdikten sonra kendi de buzdolabına yaslanıp başını ellerinin arasına aldı ve ağlamaya başladı.
Aklımda 2 son var hangisini yapacağımı bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Loneliest//Skydragon
FanfictionJiyong Chaerin'i kaybetmek istemiyordu onu seviyor hatta hayatının şansı olduğuna inanıyordu