10

27 2 2
                                    

Chaerin Youngbae'den oğlunu pardon Kiko'nun oğlunu alıp arabaya yerleştirdi. Lucas sonunda annesini gördüğü için gülücükler saçıyor annesinin saçlarını çekiştiriyordu. Chaerin iç çekti keşke Lucas benim oğlum olsaydı diye geçirdi aklından. Gerçi sadece doğurmak ile anne olunmuyordu. 1 haftalıkken gelmişti kucağına Lucas. 1 yaşına basmıştı ve hala onunlaydı. Kiko bile annesini Chaerin kabul ederken Jiyong'un son dediği cümleler guruna dokunmuştu. Kafasındaki düşünceler ile boğulmaya hazırlanırken Lucas'ın sesi ile şoka uğradı.

Anne?

Agu bugu gibi gığıldamalardan sonra söylediği ilk kelimeydi bu.

Anneeeee

Tüm hüznü uçup gitmişti Jiyong istediği kadar medyanın çenesini kapatmak için Kiko ile evlense de Jennie Lucas'ın onun olmadığını medyaya yaysa da annesi Chaerin'di işte. Ona anne demiş onunla uyumuş onunla uyanmıştı. Mutluyken de hastayken de hep beraberlerdi. Oğlunun alnından yanağından ve burnundan öptü.

Efendim annecim söyle bebeğim?

Anne mama..

Lucas minik dudaklarını büzmüş suratı ördek yavrularına benzemişti.

Yiyelim oğlum istediğin her şeyi yapalım bu gün ama anne bi üstünü değiştirsin önce tamam mı?

Lucas çok anlıyor gibi kafa salladı ve pencereden dışarıya baktı. Chaerin ise sürücü koltuğuna geçip hastaneye sürdü oradaki dolabında mutlaka yedek kıyafet bulundururdu.

O esnada Jiyong bieaz daha kendini toparlamış eline yüzüne soğuk su çarpmıştı. Bu ilişkiyi toparlamanın bir yolu yoktu artık. İkisi de sinirle geri dönülmez hatalar yapmıştı ve cezaları ayrılıktı. Telefonunu kurcalayıp avukatını aradı ve eve çağırdı eşinin istediğini yapacaktı. Dağıttığı sofrayı toparladı ve olduğu gibi çöp poşetine doldurdu. 2 tane viski bardağı ve buz hazırladı. Avukatının bürosu yakındı ve çabuk gelirdi. Biraz içeriz diye düşünerek yapmıştı bu hazırlığı.

Kapı çaldığında son kez aynaya bakıp saçlarını düzeltti.

Hoş geldiniz.

Hoş buldum Bay Kwon.

Boşanma dilekçesini getiriniz mi?

Evet lakin birkaç husus var.

Oturun lütfen öyle konuşalım.

Her ikisi de salona geçip koltuklara yerleştiler. İçkilerini yudumlarken yavaş yavaş konuya girdiler.

Neymiş bahsettiğiniz şey?

Siz zengin bir iş adamsınız Bay Kwon servetiniz çok yüklü. Risk alıp evlilik sözleşmesi de yapmadınız.

Jiyong zaten biliyordu bunları kafa salladı.

Açıkçası dilekçe geldiğinde korkmuştum Bayan Kwon ne isteyecek acaba diye. Oysa okuduğum şey beni şoke etti.

Jiyong'un gözleri faltaşı gibi açıldı.

Ne istemiş?

Lucas'ın velayetini ve eğitim masraflarının yarısını.

Bu kadar mı yani?

Evet.

Jiyong yine aşık olmuştu gün geçmiyordu ki eşine olan sevgisi artmasın. Ona güvendiği için bu saçma sapan sözleşmeyi imzalamamıştı. Güveni de boşa çıkmadı. Eğitim masrafının bile sadece yarısını istemişti kendi çocuğu olmadığı halde. Halbuki tüm masrafları evi arabayı bile almak hakkıydı. Viskisini kafasına dikti ve yakarcasına boğazından geçmesini bekledi. Nasıl ayrılacaktı ki... Sabahın neşesi gündüzün güneşiydi Chae onun için.

Velayet ile ilgili başka bir şey demiş mi?

İstediğiniz zaman gidip görebilirmişsiniz ama şart koşmuş.

Nedir?

Kim Jennie hanımefendi yanınızda olmadığı sürece.

Kendisinin de avukatının da içkilerini tazeledikten sonra masanın üzerinde duran kalemle imzasını attı. Bir imza ile başlayan birliktelikleri bir imza ile son buluyordu.

Bengü bu gün çok yorgun hissediyor

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Loneliest//SkydragonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin