8

25 2 1
                                    

Saatler Jiyong için seneler gibi geliyordu. Arkadaşını arayıp Lucas'ın bir gün daha kalmasını rica etti. "Kalsın tabii de bir sorun mu var?" Jiyong içini çekti. "Chaerin, Chaerin kaza yaptı." kekeliyordu üstüne üstlük yutkunuyordu. "Çok ciddi bir şey var mı? Nasıl olmuş? Nerede yapmış?" Jiyong birden hiddetle bağırdı. "Bilmiyorum Youngbae tanrının cezası çeneni kapat!" Youngbae tamam diyerek konuyu uzatmadı ve geçmiş olsun dileklerini iletip telefonu kapattı.

Hemşire geldiğinde Jiyong yeni serumu takmaması için elimle dur işareti yaptı. "Eşimin üstünü değiştirmeme yardım edebilir misiniz lütfen?" hemşire onayladığında Jiyong Chaerin'i yavaşça doğrultup kaldırdı. Her hareketine dikkat ediyordu sevdiğinin incinmemesi için. Alt pijamasını giydirdikten sonra üstü Jiyong giydirdi. Üstünü de örtüp alnından öptü. Hemşire rutin kontrollerini yapıp yeni serumu takıp odadan çıktı.

Aradan biraz zaman geçtikten sonra Chaerin inanılmaz bir ağrı ile uyandı. Elini başına götürmeye çalıştı ama damar yolu elinin üzerine açılmıştı iki acının birden gelmesi kaşlarının çatılmasına sebep olmuştu. Birden irkildi ve ağzından çıkan kelime yine aynıydı." Lucas "

Lucas iyi dedi. Jiyong yorgun bir sesle. Chaerin kafasını çevirip şaşkınca baktı. "Ne işin var senin burada?" Jiyong sandalyeyi yatağın kenarına iyice çekip oturdu. "Karımın yanımda olmamın nesi tuhaf?" Chaerin acı acı gülümsedi. Yakında eşin değil eski eşin olacak o kelime Jiyong. "Ne demek bu Chaerin?" afallamıştı ayrılmak mı istiyordu? "Gayet açıklayıcı bence, boşanma davası açtım sabah." başından kaynar sular döküldüğünü hissetmişti Jiyong dünyası başına yıkılmıştı bu cümle ile. Kelimeleri bi araya getiremiyor söylemek istedikleri boğazında düğüm oluşturuyordu. Tek diyebildiği şey kısılan sesi ile neden olmuştu.

Neden mi? Tanrı aşkına neden mi? Sebebi gayet açık Jiyong. Jennie yüzünden. Nefret ettiğimi bile bile işbirliği yaptın. Yapmayı geç bana haber bile vermedin. Ne hissettiğimi biliyor musun? Bilemezsin bilmek isteseydin söylerdin en başta. Alaycı bi gülümseme attı kocasına.

Bilmediğin şeyler var Chaerin.

Boğazı kuruduğu için suya uzanmaya çalıştı ama her yeri sızladığı için vazgeçti.  Jiyong onun için suyu uzatıp içirdi.

Bilmediğim şeyler var zaten, saklayıp anlatmadığın.

Chaerin eğer Jennie bu anlaşmayı imzalamazsam Kiko'nun ve benim çocuğumun Lucas olduğunu açıklayacaktı. Bu ne demek biliyor musun? Mahvolur kariyerim, sana Lucas'a iyi bir hayat sunamam ki. Chaerin sen benim en yalnız parçamsın. Ne ben ne Lucas sensiz hayatta kalamayız. Lütfen bize bu kötülüğü yapma.

Chaerin garip bir his ile dolup taşıyordu. Korkmuş muydu pişman mıydı üzülüyor muydu anlayamıyordu. Gitmek istiyorum diye mırıldandı sadece. Eve gitmek istiyorum.

Çıkacağız sevgilim çıkacağız şimdi dinlen tamam mı? Lucas Youngbae'de ben yanındayım. Bir şeyler düşünme. Evimize gittiğimizde hepsini detaylı konuşuruz. Eğer hala istiyorsan da... Lütfen isteme ama... Karışamam tabi ama ayrılırız...

Halbuki deli gibi seviyodu Chaerin ayrılmak akının ucundan geçmezdi. Sadece sinirlenmişti ve normal bir sinir değildi. O an ki galeyana gelmişti. Tek nefret ettiği kişi vardı. Hayatı boyunca hep sevgi dolu bir insan olmuş tek bir kişiye kin tutmamıştı. Nefretten öteye geçtiğini hatırlamazdık pek. Davayı geri çekerdi hem Jiyong seni seviyorum dese bile inanır her şeyi unuturdu.

Elini uzattı Jiyong'un tutması için. Ne zaman gerilse canı yansa veya korksa hep sevgilisi ile el ele tutuşturdu. Jiyong tuttu parmak uçlarına öpücük kondurdu. Chaerin uyudu. Jiyong bekledi.



Benim böyle bir ficim varmış ya

The Loneliest//SkydragonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin