Yn'den~
Selam! Bendeniz Yn :D
22 yaşında konservatuar mezunu bir insanım .d
Şarkıcı ve dansözüm :3 2 yıldır bu işi yapıyorum. Yt'de 5 milyon abonem var. İnsta da 3,5 milyon takipçim var. Biraz ünlü olduğum doğrudur :D
Tabii ünlü olmam bir şey değiştirmiyor sonuçta bende bir insanım.
Bir sürü eğitmenim falan var ama bir şirketin üyesi değilim. Solo olarak çalışıyorum.
Ailemi bayadır görmüyorum. Zaten çokta önemli değiller ama abim.. onu çok özledim. Umarım bir gün tekrar görüşebilirim.
Telefonumun hattını değiştirdim. Aslında Sim kartımı kaybettim o yüzden gitti her şey. Sonra taşındım.
Bugün bir avm'de konserim var! Sonrasında da fan buluşmam var. Erken kalkıp hızlıca duş aldım sonra arabamla avm'ye gittim. Oldum olası korumaları sevmemişimdir ama prensip gereği. Neyse.
''şu konuya açıklık getireyim çoğu şarkıcıdan k pop j pop veya her neyse bütün her şeyden karışık şarkı alacağım <3''
Kış ayında olduğumuz için snowman söyleyeceğim.
''sia- snowman''
Fanlarımı gördüm kapıda. Hepsi de çok tatlı. Korumaları bir şekilde dışarıda bırakıp fanlarımla takıldım biraz. Sonra konser zamanı geldi.
Yn- Selam canlarım! Bugün biraz dhaa sakin takılacağız. Snowman şarkımı söylemek istiyorum size. O zaman başlayayım vakit geçmeden!
Söylemeye başladığımda ilk önce alkış sesleri ve sonra benim dışımda sessizlik. Beni sevmelerine bayılıyorum. İnsanlar beni sevdiği için çok şanslıyım.
Şarkıyı söyledikten sonra direkt fan buluşmasına gittim. Avm'nin içinde tatlı bir masa vardı. Orada oturup sohbet edecektim.
Emre'den~
Selam. Ben Emre. 23 yaşındayım. Zaten tanıyorsundur. Ekiple beraber vlog çeken bir insan olarak yaşama devam ediyorum :D
Bugün sürpriz bir şekilde Ali'nin çalıştığı yerde onu basmaya gideceğim. :D Zaten bilgisayarımla ilgili bir şeyler almam lazım.
Çıktım yola hadi bakalım beni dükkandan ne tür kovar acaba. Neyse.
veee sonunda geldim.
Emre- pişt
Ali- ha- Emre?
Emre- naber la
Ali- ya .d
Emre- baskııın
Ali- of of ne mutlu oldum bilemezsin
Emre- kesinlikle-
Biz konuşurken dışarıdaki kalabalığı farkettim. Normalde bu kadar kalabalık olmazdı burası.
Emre- noluyor dışarıda?
Ali- fan buluşması var
Emre- kimin
Ali- Yn diye bir kızın. Baya ünlü aslında. Valla çokta güzel biri :D
Emre- Yn mi?
Ali- hm hm yayın falan yapıyor dansöz ve şarkıcı. Dünya'yı gezmiş üniversite döneminde.
Emre- Yn.. Soyadını biliyor musun
Ali- np. Neden?
Emre- kardeşimin adı da Yn'ydi de. Ondan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best girl musician and dancer~ (Saniye x Yn)
Teen FictionSelammmmm~ 4. Kitabıma hoşgeldin tatlı insan! Umarım beğenirsin! Seni sewiom düşüncelerin önemli sakın unutma <3 Hadi bakalım o zaman! <3