Yn'den~
Sabah buz kestiğimi hissetmemle mükemmel bir şekilde güne başladım. Telefonumu aldım ve hava durumuna baktım. Hava 29 derece.. uhm...
Peki ben niye donuyorum? oh- hasta oldum sanı-
Hayır.. olmadım. Bir şeyim yok. Sadece biraz başım dönüyor ve donuyorum o kadar.
Gece zaten uyuyamadım. 1 saat aralıklarla kalktım sürekli. Garip bir gün.
Gidip elimi yüzümü yıkadım. Gittim ateşimi ölçtüm.. 38.6.. tamam..
Şu ilaçlarımı karıştırıp beni biraz da olsa rahatlatacak bir ilaç aradım. Buldum bi tane direkt kafaya diktim.
Abim beni böyle görse korkudan o da hasta olur jdhkhvhkdbklb
En son hasta olduğum zaman hastaneye gidemeyeceğimiz için abim bakmıştı bana. Annemle babam yurtdışındaydı. Ben 11 abim 12 yaşındaydı. ah ne günlerdi..
Neyse konumuz bu değil.. Bir dakika ben Mert'i de dışarı çıkard-
Mert'in odasına koşarak gittim. Elimle ateşine baktım. Ateşi yoktu. oh be.
Vicdan azabından ölürdüm hasta olsaydı. Neyse. Son kez gidip lavaboda aynadan yüzüme baktım.
Çarpılmış gibi gözüküyorum. Böyle sanki 1 haftadır uyumuyormuşum gibi. Niye böyle gözüküyorum ya?
Uyanamamış gibi hissediyorum. Gidip tekrar yatsam mı... saat kaç ki? Bakmadım çünkü çok zekiyim.
Evet saat 8.
Sanırım biraz daha uyuyabilirim.
''3 saat sonra''
Tekrar uyandım. Vay canına ne kadar garip. Gözlerimi açacak halim yok. Ayrıca hala donuyorum ve her yerim ağrıyor. Hadi bakalııım evet hasta oldum.
Of ya.
Üstümdeki örtüyle her yerimi kapatıp tekrar uyumayı denedim. Ama olmuyor. Uyuyamıyorum. Telefonumu aldım ve takrar saate baktım.
11 olmuş. Bizimkiler daha uyanmadı mı ya?
Alnımı silme ihtiyacı duydum. eee terlemişim. Hala ateşim mi var?
Allah'ım bi çocuk gibi hasta olmadığım kalmıştı.
Telefonu yatağımın yanına koydum. Ayağa kalkacak halim yok. E ne yapacağım?
Hayatımda bu kadar üşüdüğümü hatırlamıyorum.
Neyse o kadar da zayıf değilim. Nelere dayandım ben bu hiçbir şey.
Bir şekilde kalkıp abimin odasına gittim.
Hala uyuyor ayı.
Bir uyanık yok şu evde. Ne alaka ya saat 11?
Erken de değil. Benim için özellikle. Belki de soğuk bir duşa girmeliyim.
Tabii bir su alıp içsem daha iyi olacak gibi.
Mutfağa inerken bir ara başım döndü ve tutunacak bir yer bulamadım. Yere yapışıyordum salak gibi.
Ama düşmedim. Biri kolumdan tuttu ve kendine çekti.
Mert- Yn iyi misin?
Yn- uhm.. evet biraz başım döndü sadece
Mert- Yn sen normalden fazla terlemişsin
Elini anlıma götürdü.
Mert- Yn senin ateşin var
Yn- bir şey olmaz bana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best girl musician and dancer~ (Saniye x Yn)
Teen FictionSelammmmm~ 4. Kitabıma hoşgeldin tatlı insan! Umarım beğenirsin! Seni sewiom düşüncelerin önemli sakın unutma <3 Hadi bakalım o zaman! <3