Emre'den~
''saat gece 3''
Gece çok uyku tutmadı. Yine de yataktan kalkmadım. Oturup camdan dışarıyı izledim. Sonra kapım çaldı. Açtığımda karşımda Yn duruyordu. Gözleri yaşlıydı. Ağlamış belli.
Emre- noldu?
Yn- bu gece yanında durabilir miyim?
En son bunu 5 yıl önce sormuştu. Gitmeden önceki gece. Yine aynı yüz ifadesi. Aynı titreyen ses tonu. Korktum bir şey oldu diye.
Emre- tabii, ama iyi misin?
Bir şey demeden sarıldı. Bende ona sarıldım. Yatağa geçtik. Gözlerini sildim.
Emre- sorun ne güzelim?
Yn- Kabus gördüm.
Emre- hm. Ne gördün?
Yn- senle ayrıldığımızı gördüm.. sonra.. seni hastanede görüyordum.. Annem gibiydin..
Annemiz kanser yüzünden gitmişti yanımızdan. En son biz görmüştük. Yn ve ben. Babam da köşeden izliyordu. Gözleri dolmuştu onunda. Yn ağlamaktan konuşamıyordu bile.
''flashback: 7 yıl önce'' '' Yn 15, Emre 16 yaşında''
Yazar'dan~
Yn- Anne.. bırakmayacaksın değil mi bizi?
Feyza- hayır kızım. Ben senin hep yanında olacağım. Söz veriyorum.
Feyza boynundaki kolyeyi çıkarıp Yn'ye taktı.
Feyza- bu kolye sende olduğu sürece ben seninle yaşıyor olacağım.
Yn- ama ben seni yanımda istiyorum! Ölmeni istemiyorum ben!
Feyza güldü. Her zamanki gibi sakin bir ses tonuyla konuştu.
Feyza- hayallerinden sakın vazgeçme olur mu? Benim için elinden geleni yap.
Yn- böyle konuşma.. lütfen..
Yn annesine sıkı sıkı sarıldı. Hayatında ilk defa bu kadar derin bir acı yaşıyordu. Feyza Yn'in gözyaşlarını sildi.
Feyza- beni unutma tamam mı?
Bunları söyledikten sonra doktor içeri girdi. Kontrol vaktiydi. Yn annesinin elini tutuyordu. Makineden gelen o düz kalp ritmi sesi.. kalp ritmi yoktu.
Gitmişti. Artık yoktu bu dünyada.
Yn- anlık şokla hiçbir şey söylemedi. sadece bakakaldı. Emre güçlü durabilmek için sesini çıkardan gözyaşlarını siliyordu. Babaları sandalyeye oturup elini yüzüne koydu. Yn dizlerinin üstüne çöktü. Derin bir nefes alıp verdi.
Yn- abi..? Annem..?
Emre Yn'in önüne doğru geldi. Cevap vermeden sarıldı. Yn'yi başını okşayarak sakinleştirmeye çalıştı ama başaramadı. odada sadece Yn'in hıçkırıklar içinde ağlaması duyuluyordu. O sesin yankısı her şeyi daha da kötüleştirirken babaları ikisine birden sarıldı.
O gün anneleri gitmişti.
''flashback sonu''
Yn- annemin ölüm yıldönümü bugün. O yüzden görmüş olmalıyım. Normalde kabus gördüğümde böyle olmazdım ama.. seni öyle görünce..
Yn'in gözleri doldu tekrar. Bir tramva olarak kalmıştı onda. Emre Yn'ye sarıldı.
Emre- öyle bir şey olmayacak. Söz veriyorum. Asla bırakmayacağım seni. Bir daha böyle bir ayrılık yaşamayacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best girl musician and dancer~ (Saniye x Yn)
Teen FictionSelammmmm~ 4. Kitabıma hoşgeldin tatlı insan! Umarım beğenirsin! Seni sewiom düşüncelerin önemli sakın unutma <3 Hadi bakalım o zaman! <3