Yn'den~
saat 4.30 ta telefonuma gelen mesaj sesiyle uyandım. Şirkete bayadır gitmediğim için ceza yemişim. Aslında tam ceza dağil. Sadece daha aktif olmam konusunda uyarı yapmışlar ve şirkete gelmezsem kötü şeyler olacağını yazmışlar. Batmak gibi. Tabii cezam var.. şirkette aralıksız baya bir saat klip çekimlerine gitmem lazım. Sanırım işimi biraz fazla boşladım. Halbuki her gün pratik yapıyorum. Ama tabii yeni şarkımın klip işleri vardı. Bir de beni gruba almak hakkında bir şeyler söylüyorlardı. Artıdan bir de dizi hakkında teklif gelmişti. Ama ben benimkilerle vakit geçirmek için baya ertelemiştim. İşimi çok seviyorum ama bizimkilere vakit ayırmazsam.. neyse..
Daha geceydi. Uyusam uyku tutmazdı. Zaten evdeydim. Kalktım yatağımı düzelttim. Şu işi kafamdan atmam lazım. Bugünde vlog çekimlerine gidecektik halbuki.. neyse artık. Mutfağa inip su aldım. Sonra ortak balkondaki sandalyelerden birine oturdum. Yıldızları izledim biraz.
1-2 saat balkonda durduktan sonra şirkete gitmenin daha iyi olacağını düşündüm. En azından işim erken biterse abimlerle durabilirdim biraz.
Dans pratiğinde giydiğim kıyafetlerimi yanıma aldım. Hızlıca giyinip üstüme bir mont geçirdim. Bir de not bıraktım masanın üstüne.
''Selam! Bu hafta biraz yoğunum beni göremezseniz korkmayın. Şirkette olacağım gelip ziyaret edebilirsiniz. Neyse sizi çok seviyorum!<3 -Yn <3''
Bu yazıyordu. Sessizce evden çıkıp arabama bindim. Patronum sert biri değildi. 2 dakika azarlayıp sonra seven biriydi. Bu yüzden çok stresli değilim.
Saat 7 gibi şirkete geldim. Şirkete girdiğimde patronum beni bekliyordu. Biraz korkarak yanına geldim..
Ceyda- sen nerdesin kız?!
Yn- eeee... şey..
Ceyda- ???
Yn- ya ben-
Ceyda- shhh tamam biliyorum vjghfklghlgş
Ceyda- kızmıyorum ama bir daha böyle boşlama tamam mı
Yn- tamam!
Ceyda- seni bir gruba koyma kararından vazgçetik
Yn- hm neden
Ceyda- yüksek ihtimal çok linç yerlerdi
Ceyda- onlar solo olarak çıkacak ama sen beraber çalışacaksın. Hocaları olacaksın gibi düşün
Ceyda- her şeyiniz beraber ama grup değilsiniz sadece şarkılarınız ayrı olacak
Yn- hmm
Ceyda- kızlar gelin
Karşıma bana hayranlıkla bakan 4 kız geldi. Adları Irmak, Nehir, Beyza ve Ayla'ymış. Hm. Fanlarım diye korktum ki korktuğum başıma geldi. Çıkış yaptığımdan beri beni takip ediyorlarmış. Neyse fanlarımla iyi anlaşıyorum zorluk çıkmaz. Dans pratik odasına gçetim. Derslerine ben gireceğim.
Yn- evet kızlar. Neden burada olduğunuzu iyice kavradığınızı düşünüyorum. 1 yıldır stajersiniz zaten. Temel hareketleri biliyorsunuzdur. İlk başta şunu sorayım:
Yn- bunu kaldırabileceğinize inanıyor musunuz?
Irmak- evet!
Yn- güzel
Yn- o zaman başlayalım
3-4 saat pratik yaptık. Ses ve dans pratiği. Kızlar bayılmasın diye onları molaya gönderdim. Ben devam ettim. Sonra Patronum çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best girl musician and dancer~ (Saniye x Yn)
أدب المراهقينSelammmmm~ 4. Kitabıma hoşgeldin tatlı insan! Umarım beğenirsin! Seni sewiom düşüncelerin önemli sakın unutma <3 Hadi bakalım o zaman! <3