Bölüm 21: HAH DRAMA YOL HAZIRLADIM VFJGFKL

157 13 29
                                    




Yazar'dan~

Sonunda o beni öldüreceğiniz bölümlere geldik.. drama yavaşça yollar hazırlıyorum.. ÖLDÜRMEYİN BU FİKİR GÜZEL GELDİ ONDAN YANİ

Neyse okuyun çok uzattım :D

Yn'den~

Klasik bir gününün ardından eve geldim. Her şey gayet güzel. Mert'le bu aralar fazla yakınız. Her gece beraberiz.

''yanlış anlamayın yayın falan''

Her şey böyle güzel giderken telefonum çaldı.

Yn- efm

Yn- aaa knkkk

Yn- gel gel temam

''korkmayın o önceki 3-4 bölüm gibi olmayacak. ön planda olmayacak ama.. daha kötümsü .d''

Arkadaşım burda kalacak! Çocukluk arkadaşım. Baya severim. Adı Beste.

Ben bizimkilere haber verdim. Ama abim çok mutlu olmadı. Nedense bildiği bir şey var gibi. Ama anlayamadım.

Neyse.

2-3 saat sonra Beste geldi.

Yn- hoşgeldinnn

Beste- hoşbuldum bebeğimm

Yn- sen otur bende odanı hazırlayayım

Beste- tamamdırrrr

Ben odaya çıktım ve Beste'nin odasını hazırlamaya gittim.

Emre'den~

Bu kızı hiç sevmiyorum. Yn hiçbir şey bilmiyor. Onu üzmek istemiyorum ama hiçte iyi biri değil.

Yn'yle en çok dalga geçen kişiydi. Sonra başkalarına iftira atıp Yn'yi teselli ederdi. Sanki masummuş gibi.

Yn'in arkadaşlarını ondan uzaklaştırdı.

Ve yine masummuş gibi Yn'in aklını çelip arkadaşlığını devam ettirdi.

Yn'ye de iftiralar atardı. Sonra kendini temize çekip Yn'yi ''savunurdu''.

Yn'ye anlattığı çok ''üzücü'' bir hayat hikayesi var.

Babası ölmüş, annesiyse ona şiddet uyguluyormuş abisi de onu sevmiyormuş falan.

Yn'de bunu yedi!

Gerçi bende gerçek yüzünü görmeden önce yemiştim. Oyunculuğu baya iyi.

Ayrıca her türlü erkeği -sevgilisi olsun olmasın- sanki sevgilisiymiş gibi kendi yakınında tutuyor!

Yn'ye bulaşırsa öldürürüm onu.

Mert'ten~

Beste.. benim..

Beste benim eski sevgilim.

Nasıl biri olduğunu gayet iyi biliyorum.

Nasıl bir maldım önceden..

onunla sevgili oldum..

...iğrençti.

Emre bu kızın nasıl biri olduğunu biraz anlatmıştı bana. Anlatması soğumama yetmişti. Ve anlattıklarının devamı varmış!

Umarım yakınlaşmaya çalışıp Yn'yle aramı bozmaz.

Yn'den~

Aşağı indiğimde herkes Beste'ye sanki öldürecekmiş gibi bakıyordu. Hey noluyor?

Yn- hey hey! Normale dönün! Ayıp oluyor!

Beste- sanırım.. ben çok sevilmiyorum burda.. gitsem?

Mert- iyi olur.

Best girl musician and dancer~ (Saniye x Yn)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin