Bölüm 11: röportaj :D

306 21 18
                                    


Yn'den~

Zor da olsa hazırlanıp abimlerin yanına yemeğe inmeyi başardım. Mert'le beraber. 

Üstümde siyah crop ve onun üstünde de siyah bir gömler vardı. Abim kızarsa diye önlem aldım .d

Altımda da baya bol bir pantolon var. O da siyah :D

Göz altımdaki morlukları kapatmak için hafif bir makyaj yaptım. Normalde makyaj yapmayı çok sevmem.

Saçımı da topuz yaptım ve bu kadar. Daha falza uğraşamadım yeterince yorgunum zaten. Daha ilaçlarımı almadım otelden çıkarken alacağım.

Bu tarz bir sürü ilaç kullanıyorum. Yemekle ilgili olsun, Uyku ilacı, Uykuyu önlemek için bir sürü ilaç, böyle böyle yanımda sadece ilaçlara özel bir çantam var. Ama kimsenin haberi yok. Gerek yok çünkü. 

Neyse boş yaptım. Yan yana iki tane boş sandalye vardı onlara oturduk Mert'le. Yemekleri yedikten sonra klasik sohbete başladılar. Bende erken gidip ilaçlarımı alıp hazırlanmaya karar verdim.

Yn- ben yukarı çıkıp hazırlanayım. Malum röportajım var :D

Emre- aman ne iş

Yn- tabi iş .d

Emre- neyse tamam 

Hızlıca yukarı çıktım. Valizimin içinden ilaç paketimi aldım. Yorgunluk için olan ilaç kutusunu aramaya başladım. Biri gelir diye korktuğum için lavaboya gidip kitledim kapıyı. İlacı bulduktan sonra yeterli miktarda suyla beraber içtim. 15-20 dakikaya etkisini göstermeye başlar. Bende bu sırada giyinmeye başladım. 

Altıma yine crop giydim. Üstüne de bol bir sewat geçirdim. Altıma da bol bir pantolon. Aynalı masamın önüne oturup saçımı düzeltmeye başladım. Üstten ince 2 tane at kuyruğu yapıp bir de 2 tane de ince örgü yapacağım. Bende tatlı durur. 

15 dakika sonra saçımı halletmeyi başardım. İlacın etkisini yavaş yavaş hissetmeye başladım. 

Yaptığım hafif makyajı silip baştan yaptım. Yüzüm şuan yeterince iyi görünüyor. 

20 dakika geçti ve kendimi şuan yeterince enerjik hissediyorum. Hızlıca odadaki şeyleri toparladım. Sonuçta yemekten sonra çıkacaktık yola. 

Yarım saat sonra Mert geldi odaya. Her şeyin toplu olduğunu görünce şaşırdı.

Mert- e çok yorgundun hani ben toplayacaktım buraları

Yn- yorgun değilim ki! :3

Mert- Allah Allah..

İlaç kullandığımı bir süre daha saklama düşüncesindeyim. Bıraktırmaya çalışacaklarını biliyorum. İlaçlar sayesinde ayakta durduğum gerçeği ne kadar derinden vursa da memnunum hayatımdan ben. 

Herkes hazırlandıktan sonra arabalara bindik. Bütün yol boyunca şarkı dinledik. Benim şarkılarım olduğu için bütün yol telefonla yüzümü kapatarak geçirsemde eğlenceliydi :D

Stüdyoya geldiğimizde ben hızlıca içeri girdim. Abimleri unuttum sorun orda-

Yn- gelsenize neye dikiliyorsunuz

Emre- cidden gelmemizi istiyor musun

Yn- yok abi istemiyorum sizi bu kadar boşuna getirdim!

Sessizlik oldu. Salak salak bakışıyoruz.

Yn- aaa yeter girin içeriii!

Abimleri kollarından sürükleyerek içeri soktum. 

Onları vip bölümündeki izleyici yerlerine götürdükten sonra programın sunucusu ile tanıştım. Aslında tanıştım diyemem yakın bir arkadaşım. Prosedür gereği siz biz diye konuşmak zorundayız :'

Best girl musician and dancer~ (Saniye x Yn)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin