Bölüm 4: küçük belirtiler~

573 32 106
                                    


Yn'den~

Ortalığı topladıktan sonra kahve yapıp odama çıktım. Üzerime şal alarak balkona oturmaya gittim. Kulaklıklarımı takıp mırıldanmaya başladım. Hava çok güzeldi. Yıldızlar.. Ay.. her şey çok güzeldi. Uzun zamandan sonra ilk defa kendimi bu kadar huzurlu hissediyorum. Gözlerimi kapatıp şarkı söylemeye devam ettim. 

Mert'ten~

Artık Yn ile yayın yapmak istiyorum. Gayet eğlenceli oluyor. Shiplenme olasılığımız ne kadar yüksek olsa da umrumda değil. Gerçek olmadığının ikimizde farkındayız sonuçta. Odasına gidip bunu konuşmaya karar verdim. Odasında değildi ama balkonunun kapısı açıktı. Yaklaştığımda sesini duydum. Sesi çok güzeldi. E zaten öyle olmsı gerekiyor şarkıcı .d? Ama onun sesi daha farklıydı. Daha ahenkliydi sanki. Daha güzeldi onun sesi.. ne saçmalıyorum ben? Herneyse. 

Gidip Yn'in yanındaki sandalyeye oturdum. Gözlerini açtığında beni beklemediği için şaşırdı. Sonra kulaklıklarını çıkardı.

Yn- ne zamandır oradasın? Kusura bakma farketmedim seni. 

Mert- önemli değil. Yeni geldim zaten. 

Yn- önemli bir şey mi oldu?

Mert- şey diyecektim

Mert- artık yayınlarımda sende olmak ister misin? Yani eğleniyoruz güzel oluyor.

Yn- hm.. olur neden olmasın

Mert- güzel

Sandalyemi Yn'in yanına yaklaştırdım. Gülümsedi. O da yaklaştı yanıma. Sonra bir yıldızı gösterdi.

Yn- bak, hepsinden daha parlak. Ne kadar güzel!

Mert- evet daha güzel görünüyor.

Mert- bak bu da çok parlak

Yn- hmmm ikisi de yan yana duruyor

Mert- evet

Yn- şuradaki yıldızlar buluta benziyor

Mert- cidden

Bu şekilde yıldızları izledik. Eğlenceliydi. Arada göz göze geliyorduk. Hemen kafasını çeviriyordu. Çok tatlı biri. Bakışları ve kızarması çok tatlı..

onun için çok farklı hissediyorum.

''ilk defa font denedim .d''

Yn- abimler basarsa kötü olur. İlk ben gideyim sonra sen gelirsin olur mu

Mert- tabii

Yn- o zaman görüşürüz :3

Mert- görüşürüz :)

Yn odadan çıktıktan sonra yıldızları izlemeye devam ettim. 

Yn'den~

Mert çok tatlı biriydi. Onun yanında durduğum sürece kalbim farklı atıyor. 

iyi de benim sevgilim var..

Bu kötü. Hem de çok kötü.

Gerçi onu sevmiyorum bile. En son beni aldattığında yakaladım onu. Ama sonuçta sevgilim. 

Aşağı inip abimin yanına oturdum. Nasıl söyleyeceğimi düşündüm. Ne derdi acaba? Sanırım şimdilik söylememe gerek yok. 

Emre- hoşgeldin

Deyip kolunu omzuma koydu.

Yn- hoşbuldum

Yn- eee ne konuşuyorsunuz

Best girl musician and dancer~ (Saniye x Yn)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin