Jisung'tan
Sonunda 2 dosyayı bitirebilmiştim bunun verdiği mutluluk ile büyük bir iç çektim. Tam minho'nun yanına giderken masamın üzerindeki diğer dosyaları görmemle bıkkın bir nefes verdim.
Beni kaçıran adamın şirketinde niye logo tasarlıyorum ki ben? Kaçırmamıştı ama neyse.
Odadan çıkıp elimdeki dosyalar ile minhonun odasına doğru ilerledim. Kapıyı çalmamla "gir" denildi. Odanın içine baktığımda benim odamdan daha büyük ve ferahtı . Sol tarafta bir perde vardı anlamamıştım fakat kafama takmayıp minho nun yanına gittim.
"Bay lee, 2 dosyanın grafiklerini bitirdim"
Minho hemen elimdeki dosyaları alıp incelemeye başladı.
"Olmamış"
Diyip dosyayı önüme doğru yere fırlattı"Ne demek olmamış?"
"Beğenmedim"
"Ben usta grafikçi değilim." Biraz sert söylediğimde, gözlerini gözlerime dikmiş dilini yanağının içinde gezdirmişti.
"Han jisung, sinirlenmeden odana git."
"Ben eve gitmek istiyorum'
'Jisung... odana'
"Gitmiycem."
Hızla ayağa kalkıp ellerini masya vurup konuştu
'Beni bir daha tekrarlatma.'
Ayağımı yere vurup kapıya yöneldim. Odadan çıkarken kapıyı sertçe çarpıp çıktım. Ardından hemen odama yöneldim. Lanet dosyaları yere atıp koltuğuma oturdum-ki her yerim ağrıyor- lanet bilgisiyardaki uygulamaları açmaya çalıştım fakat helsi kilitliydi. İçimden bir kez daha küfür saydırdım.
'Psikopat orospu odun'3. Kişi anlatım:
Minho aslında çizimleri beğenmişti. Fakat jisunga söyleyip ona yüz vermek istemiyordu. Dosyaları biraz daha inceleyip ortağı hyunjin i aradı
Hyunjin
Alo, minho?Minho
Hyunjin, 701 ve 708 dosyaları hazır sana gönderiyorum.Hyunjin
Tamam bekliyorum. Sen mi hazırladın?Minho
Hayır sana bahsettiğim çocuk yaptıHyunjin
Peki sen beğendin miMinho
Evet oldukça güzel ve şık olmuş bakarsın biHyunjin
Tamam söylerim sanaMinho
GörüşürüzKarşı taraftan cevap beklemeden telefonunu kapatıp cebine koydu odun adam. Şirket telefonunu eline alıp birkaç numara tuşladı
Minho
701 ve 708 dosyalarını odamdan alıp hyunjine götürün. Ben çıkıyorum.Minho tlefonu kapatıp geri yerine koydu ve sandalyeden ceketini alıp jisung un odasına doğru ilerledi.
Kapıyı açtığında, odada jirit atan bir sincap gördü bir sağa bir sola geziniyordu. Kapı sesini duyduğunda arkasını dönüp minho ya baktı
"Ne var "
"Hadi gel eve gidiyoruz"
"Sonunda"
Jisung hemen kapıya koştu ve minhodan önce odadan ayrıldı. Minhoda çocuğun bu hallerine yarım ağız sırıtıp jisungun peşinden ilerledi.~~~~
Jisung cama yapışık bir şekilde dışarıyı izliyordu. Minho ise onu.
"Efendim geldik"
Kwangsu Söylediğinde minho arabadan inip jisungu beklemeden cebinden çıkardığı anahtarla kapıyı açtı.
Koltuğa ceketini korumaya verdiktwn sonra kravatını genişletip koltuğa oturdu adım seslerini duyduğunda jisungun içeri geldiğini analadı.
Fakat jisung minhonun hiç beklemediği bir şey yapıp minho nun yanına oturdu. Minho şaşkın halde küçüğü izlerken jisung konuşmaya başladı
"Şey, ben arkadaşlarım ile görüşe bilirmiyim merak etmişlerdir" sesi tiz çıknıştı
"Hayır"
"Peki ned-" jisung aklına gelen şey ile duraksamıştı sonradan sözüne devam etti.
"Ben haklarımın bir tanesini şuan kullanıcam" jisung kendinden emin bir şekilde dediğinde. Minho kafasını geriye yatırıp derin bir iç çekti
'Sen onlara gidemezsin fakat onlar buraya gelebilir'
Minho bıkkınca söylediğinde jisung mutluluktan zıplıyordu. Minho çocuğa baktığında ilk defa bu kadar gülümserken görüyordu onu.
" kaç kişiler?"
'3'
'3?'
Minho şaşkınca bakarken jisung heycecanla kafasını sallamıştı"Cinsiyet?"
"TC' lerinide istermisin"
"Varsa sende neden olmasın"
"Üff erkek hepsi bir sıkıntı mı var ?"
"Tamam çağırcam ben sen git yemek ye"
Jisung kafadını sallayıp hızla koltuktan kalkıp yemek masasının başına geçti.
Arkadaşlarını göreceği için çok mutluydu."Efendim, yemeğiniz"
"Teşekkür ederim..."
" ismim Kwangsu efendim."
"Teşekkürler Kwangsu hyung"
"Size bakmaktan ben sorumluyum efendim. Birşey olursa bana söylemeniz yeterlidir"
"Tamam hyung. Ama benim ismim Jisung. Bana Jisung diye seslenirmisin sende küçüğüm gibi"
"Fakat bay lee bu duruma kızab-"
"Ben kızarsa söylerim ona nolurrr"
"Tamam..Jisung"
Jisung gülümseyip yemeğini yemeğe başladı.
~~~~
Jisung odasında oturup arkadaşlarının gelmesini bekliyordu. Kapının çalmasıula hızla odasından çıkıp merdivenlere koştu. Kapıyı hizmetçi açtığında direk kapıdan giren 3 beden in üstüne atladı. Tabii diğerleri karşılık vermezse olmaz.
"Laaan jisungg"
"Neredeydin la sen?"
"Jisunngg"
"Anlatıcam ama odama geçelim"
Minho, jisungu arkadaşlarına onu aldığını anlatmaması için tembihlemişti. 4'lü jisung un odasına
Geçip konuşmaya başlamıştılar bile."Senin böyle kuzenin varda niye bize söylemiyorsun it"
"Adam yunan heykeli gibi valla"
(MAŞALLAH)jeonginde arkadaşlarının dediği şeyleri başıyla onaylamıştı.
"Eee hep benden bahsettik siz naptınız bakayım BENSİZ"
Jisung un sorduğu soruyu felix karşılamıştı.
"Sevgili"
"Ne"
"Ne"
"Ne"
Hepsi aynanda sorduğunda bütün gözler felix i bulmuştu. O sevgilimi yapmıştı?
Nabersiniz aşklarımmm. Yeni bölüm atamama sebebim parmağımım incilmesiydi şuan fırsat bulmuşken atayım dedim( bölüm kısa olmuş)
Eee siz napıyorsunuzz iyi misinizz?