Okuyan ve oy veren herkese çok teşekkür ederimmm
Çokmu şişmanım?
3. Bölüm(3. Kişi anlatımı)
Jisung akşam düşünceleriyle birlikte kendini uykuya bırakmıştı. Sabah olunca duşa girmeyi planlıyorduki yanına hiç kıyefet almamıştı. Acaba minhoya sorsa ona kıyafet verirmiydi?
(Jisung tan)
Şuan Bay lee'nin kapısının(çalışma odasının kapısı) önündeydim. Neden bilmiyorum ama irkiliyordum. Ya kızarsa ?
Kapıyı çaldığımda odadan "gel" sesi geldi içeriye girip kapıyı geri kapattım.
Minho bilgisiyardan kafasını kaldırmadan konuşmaya başladı' ne oldu'
'Ben duşa gircektimde hiç kıyafetim yyok'
'Eee'
'Şey düşünmüştüm bana verebileceğın bir kıyafet varmı ' sona doğru sesimi azaltmıştım. Minho derin bir iç çekip masadan kalktı sonra bana bir bakış atıp odadan çıktı. Ne şimdi bu hayır mı oluyor. Tam bende odadan çıkıcakken minho elinde kıyafetlerle odaya girdi.
'Al bunları giy. Sonra seninle kıyafet bakmaya gidicez sözümden çıkarsan eve gelince olucaklardan ben sorumlu değilim'
'Tamam bay lee'diyip odadan çıktım. bak sen olacaklardan o sorumlu değilmiş. Hey bu kaçma için harika bir fırsat değilmi. Düşüne düşüne banyoya gidip suyu açtım~~~
Şuan minhonun berdiği kıyfetleri giyiyordum ve sanırım biraz büyük oldu gibı am çokgüzel ve rahat. Vay be minhonun böyle kıyafetleri varmış.

(Üst bu kolye jisungun)

(Alt ve ayakkabıda bu)
Kapının tıklatılmasıyla o tarafa döndüm.Minho içeri girmişti yine takım elbise giymiş.

Minhonun giydikleri
Bu adam çok şik ve yakışıklı. Ben ne diyorum ya.
'Bana bakmayı kesip gidicekmiyiz artık'
'Sana bakmıyordumki'
'Eminim eminim hadi gel gidiyoruz'
'Geliyorum efendim'
Efendim lafını anlasın diye biraz bastırmıştım.~~~
Garaja geldiğimizde ağzım açık kalmıştı BU ADAMIN ARBA MÜZESİ FLN MI VARR!!??'Bin hadi'
Önümüze bir araba geldi ve şöför koltuğunda chan hyung vardı. 2 mizde arka koltuğa yerleştiğimizde chan hyung arabayı sürmeye başladı~~~
Yolculuk çok sessiz sürmüştü kimse konuşmamıştı bende bu sırada kaçma planları düşünüyordum. araba durduğunda camdan dışarı baktım, çok büyük bir avm ye gelmiştik buraya daha önce hep gelmek istemiştim ama hiç gelememiştim.
Herkes arabadan indiğinde bende indim arkama baktığımda arkamızda birsürü koruma vardı. Bune şimdi böyle, nasıl kaçıcam ben ?'Han jisung' off bana böyle seslenmesinden nefret ediyorum
'İlk önce kahvaltı yapıcaz gel'
'Ben aç değilim' dediğimde durup kafasını bana çevirmişti
'Sana soru sorduğumu hatırlamıyorum'
'Ama be-'
'BURAYA GEL' diye bağırdığinda urkilmiştim hızlıca yanına gidip yürümeye başladık. Bir restorantın önündeydik. Minho oturduğunda bana oturmam için işaret etti. Oturduğumda önümüze tabaklar gelmeye başlanmıştı bile ama biz daha sipariş etmedikki.
Zengin olmak böyle birşeymiş hayat ne güzel.