20.

3K 264 194
                                    

Minho evden çıktıktan sonra bende tekrar içeriye geçmiştim. Şuan ise bizimkiler ile odamda oturmuş Felix ve Hyunjin hyungun dedikodusunu yapıyorduk. Ben zor bela kolumun nasıl olduğunuda anlatmıştım lix yüzünden.

"Gerizekalı adam sana nasıl baktı ben hala ona şaşırıyorum, bu mal adamın kusurlarını anlatıyor. Acelesi varmış adamın."

"Seung ne diyorsun sen yaa. Ama bana geçen gün istediğim çikolatalardan almadı."

"Ama sonra çikolata reyonunu satın almış hyung?"

"Anlamıyorsunuz, o çikolata ile aynı değilll."

"Oğlum seni kim sikti, hamile misin sen ne bu tripler."

Dediğim şey ile jeongin ve seungmin bana katılmıştı fakat Felix katil civciv bakışları atıyordu.

"Eee seung and jeong bana laf ediyorsunuzda sizin ilişki durumları nedir?"

"Jisung'a niye sormuyorsun bizmi bulaştık tek."

"Ondan hayır yok siz devam edin."

"Benim üstünü kahve ile yıkadığım adamla hala konuşuyoruz işte fakat daha çok flört gibi ve bir durum var."

'Ne' üçümüzde aynı anda sorduğumuzda seungmin kısa bir nefes çekip beklediğimiz şeyi söylemişti.

"Ben abayı yaktım adama."

Herkes hiçbirşey olmamış gibi önüne döndüğunde seungmin bizi süzmüştü.

"Ağzıma sıçmanız gerekmiyor muydu şuan?"

"Hyung iki saattir adamı anlata anlata bitirdin yedin, iki saattir şunu söylemeni bekliyordum."

"' çok güzel bakıyor yaa böyle tam bir Kurt gibi, Kurt bakışlı, yakışıklım, çok nazik, böyle arada kafeyi gittiğimizde sandalyemi bile çekiyor, sempatik abi yaa.' ve niceleri. Ezberledim sayende."

"Abartmayın ya"

"Aynen hyungie aynen."

Felix, "Uçuyorsun bak Melih şuan uçuyorsun uçağın kalkıyor bak." Dedikten sonra bende seungminin kafasına yastık fırlattıp, üçümüzde beraber dayak yememek için kapıya koştuk. Merdivenlerden, kurbandan kaçan öküz gibi inerken arkadan eve gelmiş olduğunu öğrendiğim changbin hyungun "çocuklar koşmayın" nidaları geliyordu. Biz ise at gibi tepiyorduk.

Merdivenlerden inerken seungmin, en arkada kalan Felix avını seçmiş dövüyordu. Jeongin ile tam aşağı inerken salak jeong changbin hyungun üstüne düşmüştü. Ben son anda frenleyip dururken herşeyin ne kadar saçma olduğunu fark edip merdivenlere oturarak gülüyordum.- seungmin bir yandan Felix'i dövüyor anırıyorlar, jeongin changbin hyungun göğsünde Hint dizisi yaşarken ben tüm bu olayların arasında merdivenlere oturmuş anırıyordum-
(Ne bitmez merdivenmiş mk)

Salondan kapı açılma sesi geldiğinde herkes bir an durup kapıya bakmıştı. En önde minho olucak şekilde, arkadasında Chan hyung onun arkasında ise elleri poşetler ile dolu olan iki görevli vardı.

Minho ilk bizim halimize bakıp anlam vermeye çalışırken, Chan hyungun gözleri üstte saçı başı dağınık olan seungmin ve Felix ikilisine kaymıştı.

(Selamm ben Quokka hannie buraya kadar yazdım sivri sinekten uyuyamayıp zkzjzj bundan sonrası skzlysrc'ye ait benden bu kadar şimdilik iyi okumalarrr öptüm 💗💗)

( Selam ben skzlysrc burdan devam ediyorum kdljxlzjxmsjxkjf)

"Chan?"

"Seungmin?"

Mafia minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin