2.BÖLÜM

3K 165 13
                                    

 İKİ HAFTA SONRA...

"Geri dönme, bilirim yine gidersin

Sakın sevme, beni yerle bir edersin
İçimdeki, ateşi söndüremezsin
Aşk yürek ister, ki sahip değilsin
Aşk yürek ister, ki sahip değilsin 

parmaklarım tuşların üzerinde dans ederken gözlerimi kapatarak şarkıya devam ettim.

 Ümit verme, ahımla yaşayamazsın

Söz verme, sözünü sen tutamazsın
Zahmet etme, beni inandıramazsın
Sen de herkes kadar yabancısın
Sen de herkes kadar yabancısınKalbim soğuk zaten yokluğun üşütmez
İlk değil son değil bu acı öldürmez
Öyle içli suskun mağrur ve korkak
Bu kalpte yeniden aşk hüküm sürmez


sanki içimdeki hisleri parmaklarım anlatıyordu. müziğe ihtiyacım vardı. beni müzik iyleştirebilirdi. yanlızlığımı, mutsuzluğumun tek çaresi müzikti. en sevdiğim enstürman ise piyanoydu. bana iyi geliyordu. 

Unutmadım, nasıl unutur kalbim?
Alışmadım, yokluğun cehennemim
İsyanım hep, özlemimden
Ah bi gelsen o gündür bayramımUnutmadım, nasıl unutur kalbim?
Alışmadım, yokluğun cehennemim
İsyanım hep, özlemimden
Ah bi gelsen o gündür bayramım


Kalbim soğuk zaten yokluğun üşütmez
İlk değil son değil bu acı öldürmez
Öyle içli suskun mağrur ve korkak
Bu kalpte yeniden aşk hüküm sürmezUnutmadım, nasıl unutur kalbim?
Alışmadım, yokluğun cehennemim
İsyanım hep, özlemimden
Ah bi gelsen o gündür bayramım


Unutmadım, nasıl unutur kalbim?
Alışmadım, yokluğun cehennemim
İsyanım hep, özlemimden
Ah bi gelsen o gündür bayramım
Ah bi gelsen o gündür bayramım

son nota ile durduğumda başımı arkaya çevirdiğimde kapıda beni izleyen boranı gördüm.

"eğer gösterin bittiyse yemek yiyelim acıktım "dedi arkasını dönerek odadan çıktığında derin bir nefes verdim.

evlendiğimiz günden beri birbirmizi doğru dürüst görmüyor konuşmuyorduk. boran haklıydı. bu sadece aptal saçma sapan bir evcilik oyunundan başka bir şey değildi. geceleri bile eve gelmiyordu bunu ne kadar sorun etmiyor gibi gözüksem de içimi yiyip bitiren his beni yaralıyordu. boran ağa canı ne istiyorsa öyle mi yapmak istiyordu tamam bende öyle yapacaktım. ben onun için hiç bir şeydim. oturduğum sandalyeden kalkarak yemek odasına girdiğimde boran masanın başına geçmiş yemek yiyordu. halime teyze bana servis açmayacağını söyledim.

"ben akşam geç geleceğim haberin olsun"dedim arkamı dönüp odadan çıkmak üzereydim ki onun sesini duydum.

"neden geç geliyorsun "dediğinde ona döndüm."seni ilgilendirmez boran tıpkı senin beni ilgilendirmediğin gibi"dedim elindeki çatalı masanın üstüne bırakıp ayağa kalktı.

"sen benimle evlisin milletin ağzına laf mı vereceksin "dediğinde alay eder gibi güldüm.

"bunu sen mi söylüyorsun geceleri eve gelmeyen geldiğinde sarhoş olupta benden nefret ettiğini söyleyen boran ağa mı söylüyor komik "dedim ona dik bir şekilde baktım.

"emin ol boran umrumda değilsin kiminle ne yapıyorsan yap ama sakın bana üstünlük taslama "dedim arkamı döndüğümde kolumu tutuğunda  kolumu ondan sert bir şekilde kurtararak bacak arasına dizimi geçirdiğimde acı ile öne eğildiğinde ona sert bir şekilde bakıyordum.

"bir daha bana dokunma "dedim arkamı dönerek yemek odasından çıktım. ben kimseye benzemezdim. bu boran olsa bile.

************************************************************************

OFFFF NELER OLUYOR KURGU NASIL GİDİYOR FERHAT KARAKTERİ BİLDİĞİNİZ O EZİK KARAKTERLEEREN YAPMAK İSTEMEDİM GÜÇLÜ KARAKTERLER DAHA GÜZEL. YORUM ALALIM BAKİM.

TUTSAK-BXB(TUTSAK AŞKLAR SERİSİ-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin