7.BÖLÜM

1.9K 79 3
                                    


+18 UYARISI SMUTT BÖLÜMÜDÜR RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN.


Yüreğim, bir güneş misali sımsıcak alev topu gibi içimi ısıtırken buna neden olan boranın bedenimde dokunuşları ve dudaklarını bedenimin her yerinde onu hissediyordum.

gece bütün kusurları örten bir perde misali bedenlerimizin bütünleşmesini örtüyordu. içimde firar eden edepsiz arzular bedenimde bana dokunan, beni arzulayan bu adama karşı heyecan ile göstermek ve bu geceyi unutulmaz yapmak istiyordum.

yıllarca aşık olduğum fakat bundan bir kaç hafta önce zorla evlenip benden nefret eden adam benim bedenime, ruhuma dokunuyordu.

dudakları göğüs kafesimden aşağı doğru kayarak yol izlerken bir volkan misali patlamak üzereydim.

boranı arzuluyordum.

boranı istiyordum.

onun olmak istiyordum.

"boran "diye arzu ile fısıldadığımda dudakları kasıklarımda yer edinmiş bir şekilde öperken hafif başını kaldırdı ve bana baktığında "efendim "dediğinde nefes almaya çalıştım.

heyecandan ölebilirdim. çünkü evliliğimizin üzerinden üç hafta geçmişti boran değil bana dokunmayı elimi bile tutmamıştı.

"senin olmanı istiyorum, eşim olmanı istiyorum "dediğimde dudakları dudaklarımda can bulduğunda gözlerime bakıyordu.

"sen zaten beni eşimsin, sen benimsin sadece benim "dediğinde içimdeki terbiyesiz arzu fırtınası ortaya çıktığında boranı tutup kendime çekip dudaklarına yapıştığımda ikimizde çıplaktık. yavaş yavaş öpüşme alevi yükseldiğinde boranı yatağa doğru iterek üstüne çıktığıma ruhumda firar eden tutku bütün bedenimi sarmış içimde kor alevler yüreğimde volkan gibi patlıyordu.

bedenimi ona doğru sürterek kendimden geçmiş bir şekilde inerken bütün bedenimi arzulayan dudakları dudaklarıma dokunduğunda aletini deliğimin girişine yasladığımda belimin iki tarafını tutarken içimdeki o terbiyesiz yaramaz çocuğu çıkarttığım anda aletini  deliğimin üstünde boylu boyunca sürtüğümde ikimizin inlemeleri odada yankılanıyordu.

haz duygusu günahın ve arzunun can bulmuş haliydi sanki. yüreğimi dolduran bu ateş bir gün söndüğünü düşündüğüm bana nefret ile bakan gün olduğunu düşünürken şimdi ise yüreğimde yeniden onun ateşi yanıyordu.

"ahhh....boran "diye inleyerek aletini girişime soktuğumda yavaşça içime girerken onun kucağında ritmik bir şekilde bir ileri bir geri gidiyordum.

göğüs kafesimde bir yangın vardı. alevler kor misali beni yakarken bu yangın bana ızdırap vermiyordu. aksine  içimde tutku ve şehvetin külleri bana güzel hissettiriyordu.

içimde yavaş yavaş girerken bir süre sonra hızlandığında edepsiz çocuğun sevinç ve yaramaz tavırları beni kucağında zıplamaya ittiğinde boranın kucağında dakikalarca zıplarken içimdeki aleti haz noktalarıma art arda vuruşlar yaparken zevkten kafayı yemek üzereydim.

boranın inlemesi kulağıma ulaştığında "geliyorum "dediğinde belimi tutuğunda buna izin vermesine müsade etmeden daha hızlı zıpladığımda büyük bir inleme ile içime sıcak bir şeylerin aktığını hissetim.

derin nefesler eşliğinde bende kendimi çektiğimde boranın üzerine yığıldığımda gülümsedim.

saçlarımı öperken göz kapaklarım ağırlaşırken kendimi sevdiğim adamın koynunda iken  uykuya daldım.

****************************************************************************

VE BÖLÜM SONU... BİRAZ BETİMLEMELER TAVSİRLER OLDU FAKAT DİNLEDİĞİM MÜZĞÜN BANA HİSSETİKLERİ.

NEYSE YORU YAPIP BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.







TUTSAK-BXB(TUTSAK AŞKLAR SERİSİ-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin