6.BÖLÜM

2.3K 103 6
                                    

EĞLENCELİ BİR BÖLÜME HAZR OLUN.
*

*

*

*

*

*

*

birlikte atölyeden çıktığımızda konuşmuyorduk. konuşulacak bir şey yoktu.hava zaten karamaya başlamıştı.

arabaya bindiğimizde ben konağa gideceğimizi zannederken boran arabayı farklı bir yoldan sürüyordu.

"nereye gidiyoruz "dediğimde bana bir bakış atarak önüne baktı."hani soruyordun ya eve gelmediğimde nereye gittiğimi ,işte seni oraya götürüyorum "dediğinde kaşlarımı çatarak tam konuşacaktım ki başımı iki yana sallayarak vazgeçip önüme döndüm.

bir kaç dakika sonra bir çok arabanın olduğu mardinin en sessiz ama şuan bir kaç gencin olduğu tepeye geldiğimizde boranın kaşları çatıldı. keyifle sırıttım.

"ne oldu tadın kaçtı galiba"dediğimde bunların ne işi var burada "dediğinde arabadan indiğimizde ünv. öğrenciler olduğu belli olan gençler ateş yakıp ateşin etrafında gitar ile şarkı söylediklerinde boran arabanın bagajından bir örtü ve bir sepet çıkarttığında kaşlarım havalanarak ona baktığımda bana muzir ifade ile baktığında güldüm.

yanıma geldiğinde "ne ara bunları ayarladın "dediğimde "hatice teyzeden rica ettim sağ olsun iki dakika da hazırladı "dediğinde boranın yaptığı ve beni epey şaşırttığı bu davranışından dolay yükselerek onun yanağını öpüp geri çekildiğimde bana donuk bir ifade ile baktığında güldüm.

"ne oldu boran ağa "dedim eğlenen bir ifade ile ona bakarken."bilseydim böyle olacağını bu zamana kadar durur muydum ki "dediğimde kıkırdadım.

"hadi geçip oturalım "dediğinde "benim daha iyi bir fikrim var "dedim bileğini tutarak ilerdi şarkı söyleyen gençlerin yanına gittiğimizde "selam arkadaşlar oturabilir miyiz "dediğimde "buyrun tabi "dedi sevimli gözlü bir kız.

siyah saçlı bir kızın yanına oturduğumda borada yanıma oturduğunda gençler bize bakıyordu. dört kız iki erkek vardı.

"hangi bölümde okuyorsunuz "diye sorduğumda hiç garipsemeden cevap verdiklerinde onlara gülümseyerek bakıyordum. birden enerjim yükselmişti. tabi boranın ve ortamın buna katkısı büyüktü.

gençler ile tanışarak sohbet etiğimizde boranın ve benim evli olduğuma şaşırdılar fakat içlerinde bir homofobik bile yoktu.

elinde gitarı olan bereli sarı saçlı olan çocuğun ismi akseldi.onun yanındaki sevimli gözlü kız ise gökçeydi.

"evet istek şarkı var mı "dedi aksel gitarın eline aldığında aralarında kumral saçlı mavi gözlü adının elif olduğunu hatırladığım kız "yusuf güney melekler seni bana  yazmış "dediğinde herkes aksele baktı. yanımdaki sohbete pek dahil olmayan borana baktığımda bana bakıyordu.

"neden konuşmuyorsun "dediğimde gözlerime bakıyordu.

"seni seyretmek daha güzel "dediğinde kalbimin hızlandığına yemin edebilirdim. nefesimi tutarak ona baktığımda o da bana bakıyordu.

"Adım adım düştüm bu aşka
Beni yoldan döndüremezsin
Işık yüzlüm bu defa başka
Bu ateşi söndüremezsin

Hasret bile aşktan sayıldı
Sarıl bana yalnız değilsin
Nikahımız kalpte kıyıldı
Bu yüreğin sahibi sensin

Vurgunum düşkünlüğüm
Melekler seni bana yazmış
Sevdalım gözbebeğim
Kader seni alnıma yazmış

Son sözüm yeminlerim
Melekler seni bana yazmış
Ben sende müebbetim
Kader seni alnıma yazmış
Aaah
Melekler seni bana yazmış
Aaah
Kader seni alnıma yazmış
Aaah
Melekler seni bana yazmış
Aaah
Kader seni alnıma yazmış

Yüreğin yanacak
Kalbime akacak
Düşler bahçesinde yavrum
Yeni güller açacak

Yüreğin yanacak
Kalbime akacak
Düşler bahçesinde yavrum
Yeni güller açacak
Aaah
Aaah

Son sözüm yeminlerim
Melekler seni bana yazmış
Ben sende müebbetim
Kader seni alnıma yazmış
Aaah
Melekler seni bana yazmış
Aaah
Kader seni alnıma yazmış"

boran yüzünü bana yaklaştırdığında nefesimi tutarak ona baktığımda kalbim heyecandan yerinden çıkacakmış gibi atarken mesafeyi azaltıp beni öptüğünde kalbimin durduğunu hissettim.

***************************************************************************

OFFFF NELER OLUYOR KJKJK BUNLAR OLMUŞLAR BE YORUM YAPIP BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN BEYBİLER.

TUTSAK-BXB(TUTSAK AŞKLAR SERİSİ-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin