ellie golding-love me like you do
eşyalarımızı ve bavulları bagaja yerleştirdikten sonra sürücü koltuğuna geçen borana baktığımda "neden bu kadar acele ediyorsun "diye sorduğumda bana gülümseyerek baktı.
"fena mı oldu işte balayına gidiyoruz "dediğinde arabayı çalıştırarak mardin sokaklarından geçerken derin bir nefes alarak arkama yaslandım.
"balayına gerek yoktu "dediğimde bana bir bakış atarak "tabi ki vardı boran ağa ile evlisin balayı olmadan olmaz "dediğinde gülerek başımı iki yana salladım.
boran çok farklı bir kişiye dönüşmüştü. onunla birlikte olduğum günden beri hep benim huzurum rahatım için üstüme çok titriyordu. bu ne kadar rahatsız etsede bir yandan da hoşuma gidiyordu.
sanki artık yalnız değildim. kalbimin ücra köşelerini dolduran sevgi hiç tahmin edemediğim bir kişi ile sahiplenmişti. boran ağa
havalimanına geldiğimizde istanbul uçağına binerken uçuşumuz sohbet ederek güzel geçerken dört saat sonra istanbula iniş yaptığımızda uçaktan indiğimizde çıkışa doğru gideceğimizi zannederken boran bileğimi tutuğunda ona bakıyordu.
"nereye gidiyorsun "dedi muzip bir şekilde bakarak."geldik işte "dediğimde başını iki yana salladı.
"daha gelmedik "dedi birlikte uçakların olduğu sahaya gittiğimizde güvenlik görevlisine kimliğini v bir kaç şey söyledikten sonra alana girdiğimizde ileride takım elbiseli bir kaç adam ve onların arkasında bir helikopter vardı.
helikopterin üzerinde kocaman harfler ile koroğlu yazdığına gözlerim irileşerek borana baktığımda güneş gözlüğünü havalı bir şekilde çıkarak bana gülümseyerek baktı.
" boran nereye gidiyoruz ve bu helikopter ne "dediğimde "amsertdam a gidiyoruz sadece sen ve ben "dediğinde ona inanmayarak baktığımda elimi tutarak gülerek pervanesi dönen helikoptere yaklaştığımızda kaptan olduğu belli olan adam ile el sıkıştı.
"her şey hazır boran bey iyi uçuşlar "dediğinde önce boran bindi elini uzatığında bende bindiğimde bavullarımız bir görevli yardımı ile helikoptere yerleştirildiğinde boran pilot bölümüne geçince bende yanına oturduğumda bana gülümseyerek kabloları fazla olan bir kulaklık taktığında duyduğum barının sesi ile ona baktım.
"hazır mısın sevgilim "dediğinde gülerek başımı salladım. boran bir kaç düğmeye bastıktan sonra direksiyon gibi olan iki kolu ekipmanı tutarken "kule kalkış için izin istiyorum "dediğinde kulağımda yabancı bir adamın sesini duydum.
"izin verildi "boran küçük ekranda kırmızı bir ışık yanında helikopter kalkışa geçince gülerek aşağı baktığımda resmen helikopter ile yanımda boran ile uçuyordu.
"nerden biliyorsun helikopter kullanmayı "dediğimde bana gülümseyerek baktı. "ben bir pilotum istanbul havacılık bölümünden mezun olmuştum ilk ünv."dediğimde gülümseyerek ona baktığımda önüne dönerken bende hayranlıkla etrafı izliyordum.
bu çok güzel bir duyguydu. yaklaşık üç saat sonra büyük bir arazide bir kaç adamın ve bir arabanın olduğu etrafı yeşilik ve mini evler ile dolu olduğu yere iniş yaptığımızda helikopter çıktığımızda bizi ingiliz bir pilot karşıladı. boran pilot ile ingilizce bir şeyler konuştuktan sonra elimi tutarak bizi bekleyen siyah arabaya bindiğimizde sürücü koltuğuna geçerken bende yanındaki koltuğa geçip oturduğumuzda elimi tutup içini öperken ona gülümseyerek bakıyordum.
"seni çok seviyorum "dediğinde gülümsem büyüdüğünde kalbim çok hızlı atıyordu.
****************************************************************************************
BAŞLASIN LOVE ME LİKE YOU DO KJKJKJK FİNALE İKİ BÖLÜM KALDI ONLARI UĞURLUYORUZ BEBİŞLER YORUM YAPMAYI UNUTMAYI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK-BXB(TUTSAK AŞKLAR SERİSİ-1)
Roman pour Adolescents|TAMAMLANDI | Töre kitabıdır. Aşiret kurgusudur. "biz sadece ailelerimizin zoru ile evlendirilmiş iki tutsağız sana aşık olmam çocuk" dedi sert sesi ile bana bakan boran ağa. "merak etme istesen de aşık olacağım biri değilsin" dedim.