A szél pillér mérgesen szólt oda a fekete hajú férfinak, aki csak engem figyelt. A magas kő pillér útba igazította társát aztán felém fordult. Most életemben először látok vak démonvadászt és ő lenne a legerősebb a 9 pillér közül? Ha igen akkor jobb, ha tartok tőle most már nem tudok elmenekülni a lilaakác minden erőmet elvette és még ráadásként körbe vettek a démonvadászok. Esélytelen a menekülés ebből a szempontból, de ahogy végig néztem rajtuk mintha Muzan-sama valamit kifelejtett volna róluk kapcsolatban még pedig azt, hogy rohadtul másabbak, mint az elődeik. Erősebbek, gyorsabbak és ravaszabbak, ami megijesztett most egy kicsit.
Hirtelen újabb képek villantak fel előttem és most egy lány szemszögéből látok mindent. Akinek a testében vagyok a hangja olyan ismerős volt, de nem tudtam megmondani, hogy honnan. A képek kezdtek számomra kitisztulni, mert idáig csak homályosan láttam az egészet, de most már mindent jól látok. Ahogy néztem ezt a családot a lány szemszögéből hirtelen a fejemben megszólalt egy hang. Ez a hang ezt üzente:
-Ők a te családod és ideje visszatérni hozzájuk. Küzdj Muzan ellen, ne hagyd, hogy irányításon téged ő csak rosszat akar. Az itt jelen lévő démonvadászok tudnak segíteni ebben. Kérlek mentsd az életed ameddig lehet, hiszen a testvéreidnek szüksége van rád mindennél jobban!
Ekkor elkezdett sípolni a fülem, ami annyira rossz volt, hogy összerezzentem. Erre a pillérek is felfigyeltek és a tekintetük alapján eléggé meglepődtek, hiszen ilyet még nem láttak soha. Pár perc múlva már nyoma sem volt annak a hangnak és akkor felnéztem a démonvadászokra, de egy katana penge már ott volt a torkomnál. A kő pillér oda ment társához és mondta neki, hogy kicsit tegye le a katanáját.
Egy nagy sóhaj elhagyása után megtette a kérést aztán kicsit hátrább állt tőlem. A legmagasabb pillér odajött hozzám aztán elkezdett kérdezősködni és ha nem válaszolok neki vagy a többieknek akkor megfognak ölni. Kénytelen vagyok válaszolni úgy sem tudok elmenekülni előlük szóval elkezdődött a faggatásom.-Mi Muzan célja?-kérdezi a kígyó pillér.
-Megölni Ubuyashiki-t meg az összes démonvadászt akik ezen a világon vannak.-válaszoltam a kérdésére.
-Tartózkodási helyetek?-kérdezi a szél pillér flegmán.
-Végtelen kastély, de azt nagyon nehezen lehet megtalálni ugyanis több bejárata van és mindig változtatja helyét.-mondom a földet nézve.
-Mennyi démon van ott?-kérdezi a fekete hajú, mély kék szemű pillér.
-Csak mi Telőholdak vagyunk meg Muzan.-válaszoltam miközben őt néztem.
-Hmm..akkor jó kevesen maradtattok. Mi történt a többi démonnal?-kérdezi a rovar pillér.
-Meghaltak. Muzan kivégezte őket, mivel kudarcot vallottak és ti öltétek meg társaimat.-mondtam remegve.
-Miért csinálta ezt?-kérdezi a kő pillér.
-Aki nem teljesíti azt amire parancsolja annak meg kell halnia mindegy, hogy Telőhold vagy annál kisebb rangú.-válaszoltam a kérdésre.
-Ez nagyon beteges.-állítja a hang pillér.
-Az és csak egy elmebetegnek van ilyen akarata megölni segítőit.-mondta a rózsaszín hajú lány.
-Hát ez az. Nem sokat ér vele. Inkább félelemben élnek, mint tiszteletben.-mondja a láng pillér.
-Ez így is van. Terrorban tart minket és még a nálam idősebb Telőhold is tart tőle.-mondtam a démonvadászoknak.
-Mondjuk ez durva.-jelenti ki a felemás szemű pillér.
-Te mióta vagy démon?-kérdezi a legfiatalabb démonvadász.
-Csak pár hónapja vagyok tagja a csapatnak mégis én vagyok az, aki különbőzik a többiek közül.-mondom elkeseredve.
-Miért is?-kérdezi a szél pillér.
-Minden Telőholdnak sárga a szeme, de nekem vörös akár Muzan-nak. Így szerintem érthető az egész.-mondom így a földet nézve.
-Egyetlen kérdésem lenne. Miért kezdtél el embereket ölni?-kérdezi a kő pillér.
-Elején az ösztön miatt később pedig Muzan erőltette rám ezt az egészet. Most is csak miatta vagyok itt.-válaszoltam a kérdésre.Muichiro szemszöge: Elég szokatlan egy démon, de nem úgy hallom, hogy hazudna sőt inkább az igazat mondja. Minden esetre is a többiekkel megbeszéltük, hogy nem öljük meg egyből hanem még faggatjuk, hogy hát ha még tud valamit még mondani, ami számunkra lehet előny a Muzan-nal elleni csatában. Sanemi és Obanai nem igazán örülnek, hogy nem egyből öljük meg őt, de Gyomei-san is megmondta, hogy lehet van még néhány olyan dolog, ami lehet hasznunkra válna későbbiekben.
Folytatás..
YOU ARE READING
Démonba szeretve (KNY ff)
FanfictionA démonok semmilyen érzelmet nem mutatnak. Ők csak azért léteznek, hogy öljenek és megerősödjenek az emberek húsából és véréből. Ezek az állítások nagyon igazak Muzan-ra és a szolgálóira, akik mindent megtesznek, hogy egész Japánt az irányításuk alá...