3.rész

117 9 0
                                    

-Üdvözöllek a birodalmamban! Remélem tetszik a hely. Én Kibutsuji Muzan vagyok a démonkirály. A mai naptól te nekem fogsz engedelmeskedni és ha megölöd azt a személyt, akit mondok cserébe jutalomba részesülsz.-mondja nyugodt hanglejtéssel.
-Miféle jutalom?-kérdezem kissé féléken.
-Olyan, amivel bárkit letudsz győzni-mondja a démonkirály.
-Hmm..Mi lenne a feladat, amivel megbízz engem uram?-kérdezem miközben agyalok, hogy az ajánlatot elfogadjam-e vagy sem.
-Embereket kell ölni és akkor mi fogjuk uralni egész Japánt!-jelenti Muzan.
-Elfogadom az ajánlatot és azt teszem, amire kér uram.-mondom nyugodtan miközben meghajlok előtte.
-Helyes. Most kérlek menj aztán tedd a kötelességedet!-parancsolja neki ezután pedig eltűnik, mintha ott se lett volna.
-Értettem!

  A vér illata és íze annyira csábító lett számomra, hogy alig bírtam leállni vele. A sikolyok hangját jobb volt hallgatni mint az állandó megalázásokat, amiket mi nők kapunk néhány férfitől. Eme gyilkosságokért a démonkirály megjutalmazott a vérével, aminek hatására sokkal erősebb lettem, mint valaha. Ahogy kaptam a jutalmat úgy mentem egyre feljebb a ranglétrán szinte már a kisebb rangú démonok között én voltam a legerősebb. Akárhányszor volt gyűlés egy démonnal kevesebb lett, de helyette mindig jött egy másik. A király nagyon nem volt elégedett az előző szolgáival, de ahogy mondtam a rossz helyett lett egy másik, aki valamennyivel jobb volt vagyis Muzan-sama azt hitte. Az új feladatot kiadta nekünk aztán mentünk is a dolgunkra. Irány embert enni úgy is megéheztem eme nagy eszmecserék alatt.

/Vissza 4 évvel ezelőtt:/

     Giyuu szemszöge: Mindenem nagyon fájt ahogy mozogtam, a kezeimből és a lábaimból szinte ömlött a vér már azon csodálkozom, hogy még élek egyáltalán, de hősiesen kibírtam nagy fájdalommal az egész utat és sikeresen ide értem a többiekhez. Mikor felébredtem a srácok már ott álltak az ágyamnál és várták, hogy elmondjam nekik, hogy mégis mi történt velem. Mitsuri egyből meg is ölelt ami miatt Obanai kicsit féltékeny is lett, de tudta nem kellene hiszen mi csak barátunk vagyunk és ezt előre megmondtam neki is és ezzel már tisztába van. Miután a szerelem pillér elengedett elmondtam nekik mindent aztán jöttek a vizsgálatok, amit Shinobu végzett. A sebeimet megnézte aztán hozta a fájdalomcsillapított, hogy majd tudjak aludni. A gyógyszer hamar hatni kezdett és már csak annyit vettem észre, hogy a szemeim lassan lecsukódnak.

Kyojuro szemszöge: Ezalatt a négy év alatt sikeresen a Démonölő Hadtest tagja lettem és átvehettem a pillér rangot, amire annyira vágytam. Most nemrég végeztem az egyik faluban mikor a varjam szólt, hogy menjek a pillér főhadiszállásra. Nem is kellett kétszer mondani azonnal rohantam is oda, ahogy tudtam. A Hadtest igyekezett a lehető legjobban elrejteni a főhadiszállást a démonok elől, hogy ne olyan hamar legyen összeütközés velük. Mikor megláttam az épületet akkor elkezdtem sétálni inkább, mert már úgy is itt vagyok nem kell sietnem annyira. A kapun belépve megpillantottam a pillértársakat ekkor kicsit rossz érzésem támadt, de inkább nem gondolkoztam hanem mentem oda hozzájuk. Pár perccel később a mester is megérkezett a gyerekeivel. Letérdeltünk mindannyian aztán mikor Oyakata-sama jóváhagyta akkor felállhattunk. A víz pilléren kívül mindenki itt volt, de mintha lenne még egy új pillér közöttünk. A lány alacsony termetű, haja fekete lila végekkel és a haori valahonnan nagyon ismerős aztán rájöttem, hogy honnan. Kanae viselte mikor ő volt pillér, de akkor miért a lány viseli? Hol van Kanae? Asszem kicsit túl sokáig voltam távol, de nem baj majd a többiek beszámolnak mindenről úgy is. Mikor vége lett a mester magához hívatott egy hírrel kapcsolatban. Leültem Oyakata-sama elé, de nem igazán voltam nyugodt. A kezeim ökölbe volt szorítva annyira rossz előérzetem támadt főleg, hogy csak velem akar beszélni a vezetőnk.

-Kyojuro sajnos egy rossz hír miatt hívattalak magamhoz.-mondja kissé szomorkás hangon.
-Miért mi történt mester?-kérdezi a láng pillér aggódó hangszínben.
-Az apád az előző láng pillér sajnos életét vesztette egy démon támadásban.-jelenti ki Oyakata-sama lehajtott fejjel.
-Hogy mi..?!-kiált fel Kyojuro.

Folytatás..

Démonba szeretve (KNY ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora