Rozdział Specjalny

7 2 0
                                    

Hejka! Przepraszam, że znów nic tutaj nie wstawiałem i chcę wam to wynagrodzić rozdziałem specjalnym ! Pewna cudowna osóbka wysłała mi do zrobienia "identity ask" i po zrobieniu tego stwierdziłem, że nadawałoby się to na rozdział ^ ^

Hejka! Przepraszam, że znów nic tutaj nie wstawiałem i chcę wam to wynagrodzić rozdziałem specjalnym ! Pewna cudowna osóbka wysłała mi do zrobienia "identity ask" i po zrobieniu tego stwierdziłem, że nadawałoby się to na rozdział ^ ^

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Jeśli ktoś naprawdę chciałby mnie zrozumieć to myślę, że musiałby obejrzeć na pewno Marvela, Transformers, trylogię Hobbita i pewnie parę filmów, serialu i anime by się znalazło, ale żadne mi aktualnie nie przychodzą na myśl. Przeczytać musieli prawdopodobnie mangę Tokyo Revengers i Owari no Seraph. A posłuchać to ojej nie umiem wybrać nawet 3 piosenek, dużo ich jest naprawdę, niech pomyślę... Bastille - good grief, imagine Dragons - monster, Marina - Ancient Dreams in a modern land.
2. Niestety jeszcze nie znalazłem 🥲
3. No tego jest bardzo dużo, jak ja prawie 100 anime obejrzałem, a co dopiero inne fandomy... Po prostu wypiszę te postacie które mają dużą rolę w moim serduszku 💚
Marvel - Loki Laufeyson
BNHA - Dabi
COD: MW2 - Simon Riley "Ghost"
Jujutsu Kaisen - Satoru Gojo
Owari no Seraph - Guren Ichinose
Bungou Stray Dogs - Dazai Osamu
Genshin Impact - Heizou
4. Jeśli chodzi o mój deadname to go nie lubię, ale jeśli mowa o imionach, które używam czyli Leon Felix to tak lubię je i to bardzo, nie jedna osoba mi mówiła, że imię Leon bardzo do mnie pasuje.
5. Szczerze nie identyfikuję się jako człowiek, sam do końca nie odkryłem jako co chcę się identyfikować, to dość skomplikowany temat.
6. Nope, znaczy i tak i nie, w wielkim skrócie jestem agnostykiem.
7. Nie, jakoś nie szczególnie.
8. Ponownie nie umiem dokonać tylko jednego wyboru więc po prostu kilka z nich wymienię; Melanie Martinez, BLACKPINK, The Unlikely Candidates i Imagine Dragons.
9. Oczywiście, że tak.
10. Nope, nie mam.
11. Ojej mój naprawdę idealny dzień raczej nie jest możliwy, ale patrząc z tej bardziej realnej strony to dla mnie idealny dzień byłby spędzając go na podróżowaniu.
12. Kocham psy i koty tak samo.
13. Inside ewidentnie, dosłownie prawie całe dwa tygodnie ferii spędziłem w pokoju. Zabawne bo wyżej napisałem, że mój idealny dzień spędziłabym na podróżowaniu, ale no cóż, musiałbym się długo rozpisać żeby to wytłumaczyć.
14. Nie, naprawdę kocham muzykę, ale niestety nie jestem muzykiem. Mam ukulele, ale nie umiem jak na razie na nim jakoś świetnie grać.
15. Jejku naprawdę nie wiem, większość książek które przeczytałem są z wattpada, nie mam żadnej jakiejś ukochanej książki ani tej z watt, ani tej z fizycznej książki.
16. Nie, nie, na 100% byłbym zupełnie inną osobą, sam nie wiem czy to dobrze czy źle bo z jednej strony jestem dumny z siebie za to jak się zmieniłem, a z drugiej wiem, że mógłbym być o wiele lepszą osobą gdyby nie pewne rzeczy, które się podziały w moim życiu.
17. Nie mam tumblera, kiedyś miałem ale nic nie wstawiałem, jedynie go używałem z nudów do przeglądania.
18. Nie wiem szczerze, ale myślę, że byłoby to któreś z tych zwierząt:
Koń, wilk, ptasznik, wąż, kameleon
19. Nie mam zielonego pojęcia, z jednej strony kiedyś byłem w Gryffindorze, a z drugiej wszyscy mi mówią, że nadawałby się do Slytherinu.
20. Marvel, to normalnie moje marzenie żeby się tam przenieść.
21. Nie powiedziałbym, szybko się potrafię zauroczyć, ale tak samo szybko te zauroczenie mija, jeśli chodzi o miłość to to mi sprawia bardzo długo czasu, sam nie jestem w stanie w ogóle określić jak długo.
22. - Siedzenie przed komputerem
- granie w gry (to w sumie się zalicza do siedzenia przed komputerem, ale dosłownie większość życia przed nim spędziłem także no cóż)
- montowanie filmów
- oglądanie anime/filmów/seriali
- czytanie wattpada
23. Myślę, że raz na rok wystarczyłoby XD
24. I to nie raz, czasami się czuję normalnie jakbym znajomym w myślach czytał.
25. Myślę, że tak, nie miałbym raczej z tym problemu żadnego.
26. Jestem niebinarny i panseksualny.
27. To zależy w jakim gronie się znajduję choć i tak nie zawsze czuję, że to taki prawdziwy ja, na pewno nie w stu procentach, ale daję z siebie wszystko żeby pokazać się z tej lepszej strony.
28. Ewidentnie 10, jak na razie jest tylko jedna osoba, która naprawdę mnie rozumie, a nawet zna mnie lepiej od samego siebie.
29. The Unlikely Candidates - oh my dear lord, glass animals - pork soda, bastille - disorted light beam.
30. "One day I'll remember. Remember everything that happened: the good, the bad, those who survived... And those that did not." Bilbo Baggins, Hobbit: Bitwa Pięciu Armii

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 24, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

30 days writing challenge [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz