kamp da büyük gelişme...

134 20 6
                                    

Beğeni ve Yorum bekliyorum....

Okyanus 'un ağzından:

Yanımda bir hareketlilik hissetim. Döner dönmez şaşırdım çünkü ateşti!! Çok şaşırmıştım ne olmuştu ki cok da merak etmiştim selama okyanus dedi selam dedim biraz şaşırmışa benziyorsun dedi Evet birşey mi oldu dedim yoo gelmezmiyim, Biraz konuşmak istedim belki dedi Evet ola bilirdi ee ne konulacaktı. Ee birşey için geldim dedi buyur dedim. Ben bir kızdan hoşlanmam ama o kızı görünce istem dışı yanina gitme gereği duyuyorum düşünemi yorum ben nasıl bu radeye getirdigini de anlamıyorum bunun adı ne dedi. Ben şokdum benim can hariç bir erkekle böyle konuşmam imkansız di ne demeliyim acaba aşk dedim off nasıl dedim be  böyle  çok şaşırmıştım himm ee ne yapmalıyım dedi bence git konuş ama ben olsam benim dediklerimi dinlmezdim dedim. Kahkaha atmaya başladı noluyor ya çok mu komik birşey söyledim bende gülmeye başladın çok tatlı gülüyordu ya okyanus bi kes sesini mal mal konusuyosun yine dedim biraz yürüyelimi dedi olur off bana ne oluyordu AH mal okyanus o en yakın arkadaşını kuzeni onla hiç bir sey olmaz olamaz hemde o benim gibi çözmesi  niye baksın aman boş ver buna sonra baş yorarsın diye düşündüm...
Çok güZeldi bu aksam ateş gerçekten çok tatlı biriydi kahkaha ata ata eve girdik selin bize baktı ooo neler oldu lan bu sevinç ne böyle yoksa bu genç yaşında teyzemi oluyorum dedi Ya saçmalıyorsun sadece ateşle çok tatlı bir gün geçirdik dedim dedim ooo dedi la ben ne demiştin tatlı off allahım beni bi kerde şu çenenmi tuta biliyim dedim neyse ben yatıyorum sen ooo la selin dedim ve yatağa kendimi atım. Ateş de kendi odasına gitmişti...
~~~*~~~~~*~~~
Kalk okyanus kalk diye bir beni durtuyordu ne varr Ya ne var dedim. Ya selin kuzum bikerede  rüyaralarımın katili olmayın diye hayıflandım la kal bak atarım seni yataktan la herkez yemeklerini yedi denize girdi biz rüya katili oluyoruz oh ne güzel hadi la hadi kalk 5 dk var seni dışarda bekliyorum deyip çıktı birazdaha yatakta oyalanıp kalktım. Denize girecez herhalde onc3 mayo mu giyip üzerine mini güzel bir kumsal elbisesi giyip çıktım sonunda okyanus kök salmaya başlamıştım dedi ee hadi geldim dedim.

Küçüğüm Bilmiyor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin