Takip ,volet ,yorum beklenir.♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Okyanus ın ağzından:
Kumsalda kalmak istediler.
Bende Olaydan istifa cok sevdiğm geceliğimi giydim geceliğim kalcamı anca örtüyordu onların yanında giyemezdim havalar cok sıcak olduğu için içim yanıyordu Yatktan kalkıp köşede duran küçük dolaptan bir kola alıp yatağa geri yatıtım televizyonu açıp izlemeye başladım kapı açılma sesi gelmişti ama ben pür dikkat televizyon izliyordum.. ıstık sesiyle irkildim ateş ne var kafamı sağ sola saladım gözleri koçaman açmış bana bakıyordu what!!! Sıçtık BEN PEMBE GEÇELİK OLMAZ deyip kolayı yere fırlatım üzerime örtüyü çekmeye çalıştım..
Ya hani bizim bir bedel ödeme şeyimiz vardı bençe ben buldum o bedeli dediyip göz kırptı noluyor loooo!!! Hay allahım bugün giyesim tutu sanki mal senin neyine hay yarebim ne diyosun sen ya hadi kendi odana dedim. Hala bana bakıyor inçi gibi dişleriye sırıtıyordu bana yaklaşmya başlamıştı kalbim yerindemiydi acba yavaş yavaş yaklaşıyordu yatağın içine daha fazla girmeye çalışıyordum yanıma geldi. kulağıma eğlip bir şeyler söylüyordu ama ben pek anlaymamıştım onun kokusu tenime değen nefesi beni heycanlandırıyordu anlını anlıma koyup seni seviyorum dedi noluyor lan olmaz bu çoçuğun amaçı neydi kalpten beni öldürmek mi? Ne kadar kanım varsa kesin yanaklarıma toplandı. İyçe yaplaşıp dudağını dudağıma bastırdı o kadar sert öpüyorduki napacağımı bilmiyordum ona karşılık vermeye başladım onun dudakları bana öz güven veriyordu ilk öpüçüğümü almıştı evet can öpmüştü ama ben gercekten ateşin öpmesinde hoşlanıyordum san ki renkli bir rüyada gibiydim ona karşılık vermeye başlayınça bir an çekildi olamaz renkli rüya bitti mi??gülümseyip böyle yaparsan ben senden asla ayırmam bu dudaklrı dedi ve o renkli rüya yine başlamıştı iyçe üzerime gelmeye başlayıp üzrime yatı noluyor lan onunla bu kadar yakınlık fazlaydı ama hoşuma da gidiyordu eliyle omzumu okşamya başlamıştı dudakaları hala dudaklarımdaydı nefes nefese ayrıldık bir birmizden hala üzerimdeyken kapı açıldı be-ben geld- diye selin karşımzdaydı şok geçirmiş gibi bize bakıyordu olamaz basıldık..
---------------------------------------Selin ne der sizçe yorum beklenir.♥♡♥
Arkdaşlr ben biraz yazım hatası yapıyprum farkındyım ama okuna biliyor demi tşk..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğüm Bilmiyor..
RandomBenim hikayem.. 2 yıl sonra başlıyor benim hayatım benim 20 yılım sadece yalan dan ibaretmis hayatıma sonrada dahil olan bir insan bana iyilik mi? yaptı kötülük mü? benim hayatıma giren insanlar bana neler yapacak bana hayatın gerçeklerini nasıl an...