Uzun bir aradan sonra merhaba canlar valla beğeni ve yorum kötü ama ben yazıcam ben seviyorum yazmayı tamam beğenilmesini evet istiyorum bakalım neler 'olacak neyse size şöyle bişey söyleyim artık geçmiş de ne olduğunu ve artık aşk gelecek yani aşk yakında ama kiminle kim orası süpriz olsun canlar..
-------------------------------
:) :) :)
Ateşden..
Olduğum yerde buz kesdim resmen herşey benim yüzümden oldu ben en baştan onu rahat bırakacakdım onun üvey ailesiyle yaşamasına göz yumucakdım kendi kendime konuşmaya devam ediyodum birden duvara çarpılan kapı sesiyle kendime geldim allah kahretsin ateş ben sna o kızdan uzak duracaksın o kıza o adam bulaşmayacak dedim sana diye karşımda abim duruyordu gerçek abim değildi ama ben onu adamıydım ama o nu dinlemedim ama şuan herkesin hayatını mahvettim ben okyanusa ne dicekdim ailesinin yakında ama onun tanımadığı biri olduğunu nasıl açıklayacak dım abi bilmiyorum ama onun hakkı sen onun devamını getiremeden sert bi tokat attı ateş o cümleyi devam ettirme beni kardeş katili yapma..
..........
Okyanus dan..
Karşımda orta yaşlarda ince uzun kili sakalı bi adam duruyodu ne yapacağımı bilmiyorum BEN den ne istiyorsun adam kahkaha atmaya başladı ah küçük sen den ben ne isteyim sen bana teşekkür edecek sin duyduklarından sonra ama bana biraz bilgi lazım adama neden teşekkür edecektim ki sorduğum soruya cevap ver her yanlış cevabında bedeli ni ödersin tamam dedim kısık sesleBabanın adı ?
~hasan
Annenin adı ?
~gül
Kaç yaşındasın?
~21
Sevgilin var mı?
~yok
Anneanne veya babaannen var mı?
~Ben 2 yaşımdayken ikiside trafik kazasında ölmüş..
Dedelerimi en son 10 yaşındayken görmüştüm..Kendini öldürmek istedin mi?
~....
_~~~_~~~~_
Haluk arslan (okyanusu kaçıran)
Soruların cevaplarını biliyordum ama o yanlış biliyordu doğru bildiğini sanıyordu senin pis sürtük sana doğru cevap ver demiştim demek sen acı çekmek istiyorsun karşımda titriyordu be ben doğru söyledim diye fısıltayıp duruyor yanına yaklaştım yüzün çok pürüzsüz deyip elimi suratina dokundurdum elini sıkıyordu çaresizce öylece duruyordu çok safdı ama o açı çekmek zorunda babasının yaptığını o ödeyecek otur dedim boş zemine bacaklarını bükerek olduğu yere çökdü bu kadar her istediğimi yapması beni çok sinirlendirmişdi babası kadar güçlü ve herkesi korkutan biri değildi saçından tutum geriye doğru çektim bırak diye bağırdı işde benim istediğim de buydu bana karşı gelmesi ona durup dururken zarar vermek istemez dim ya şerefsiz bıraksnaa diye çırpınıyordu kes sesini saçını bıraktım bu daha ilk günümüz bekle küçük deyip odadan çıktım tabii oda sayılırsa..
..
Artık gerçek hikayemiz başladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğüm Bilmiyor..
RastgeleBenim hikayem.. 2 yıl sonra başlıyor benim hayatım benim 20 yılım sadece yalan dan ibaretmis hayatıma sonrada dahil olan bir insan bana iyilik mi? yaptı kötülük mü? benim hayatıma giren insanlar bana neler yapacak bana hayatın gerçeklerini nasıl an...