Hayal Mi? Hüsran

76 5 1
                                    

Merhaba canlar nasılsınız diğer bölümü inş beğenmişinizdir..
Bence bu bölüm epey dengeleri değiştiriyor güzel bir bölüm oldu..

Hadi Devam..

Hüsran..
~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~
Ateşden...
Ağır ağır gözlerimi açtım lanet olası hastane odasındayım selinnn diye bir kaç defa bağırdım bir sürü işim var daha okyanusun başına açtığım belalardan kurtarmam gerek ya ne var ne bağırıyorsun diye selin içeri girdi ben burdan artık gitmek istiyorum dedim uff sus saten doktor seni şutladı hadi kalk
üstünü giy ben çıkış işlemlerini yapıp geliyorum deyip çıktı üstümü değiştirip telefonu elime aldım can kardeşim batuyu aradım,alo batu kardeşim bildiğin gibi biri beni öldürmeye çalıştı bildiğin gibi black whit sahibi şerefsiz o yüzden okyanusun evine 2 tane koruma gönder kendilerini beli etmesinler şimdi konumu atıyorum hadi okey verip kapatı hastane çıkışına doğru yürüdüm selin de bana yetişti arabam dedim şey araban yok artık dedi bu kız iyice saflasti mal bir sürü arabam var 1rini getiremedin mi uf selin neyse köşeden bir taksi çağırdık taksi parasını ödeyip indik direk odama çıkıp bir kaç telefon görüşmesi yapıp kısa bir duş alıp evden çıktım 3 gündür okyanusu göremiyorum artık hayali görmeye felan. başladım ama bir süre daha kötü iğrenç biri olarak tanısa daha iyi olur..
✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳
Okyanusdan...
Elif ne oldu hala bilmiyorum en son teyzemin elif diye feryatlarına şahit oldum hemen üstümü giyip aşağa indim taksi çağırdım yerimden duramaz hale geldim hadi ya uff hep benim yüzümdem off diye kendi kendime konuşmaya başladım oh en sonunda taksi geldi atlayıp teyzem gilin evi tarif ettim bir yandan da anneme ulaşmaya çalışıyorum ha açtı sonun da alo anne teyzeme elife birşey oldu hemen oraya gelin dedim kızım sen ne diyon biz teyzen gildeyiz ve kimseye birşey olmadı ben hayal mi görüyorum..
~~~~*~~~*~~~~~*~~~~~*~~~~~*~~~
Acab okyanusun birşeyimi var ?
Rüyada

?Baygın

Yoksa küçük bir oyun mu ??

Küçüğüm Bilmiyor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin