4.kapitola

126 10 6
                                    

Pohled Chishiyi
Ta holka se mi snaží zamotat hlavu nebo co? To si asi myslí špatně. Nechápu její myšlení jednu chvíli je na mě oprsklá a potom mě jen tak z ničeho nic políbí. Jako kdybych její rty cítil do teď mám nutkání si pořád na ty rty sahat. Co? Kde se ve mně vzalo tohle myšlení?! Co to má znamenat? Nechápu co se se mnou děje. Kouknu se na telefon. ČAS: 6 MINUT. Na tohle nemám čas, začneme. Moc dobře vím kde je ta bezpečnostní zóna. Jdu tam a vidím jak tam jde i ten Arisu. „Taky ti to došlo?" „Jo, bezpečnostní zóna je v tomhle bytě." Arisu vzal za kliku ale furt ji držel, Co dělá nemáme čas. „Neotevřeš je?" Řeknu mu. „Proč nás útočník honil? Mohl prostě jenom počkat tady." „Mam pocit, že pořád ještě něco nevíme. Ale když neotevřeš..." Ukážu mu mobil s časem, když tam najednou za námi přiběhne Y/n. „Taky jste to našli!" Řekne zadejchaně. Ta mi tu teda ještě chyběla. Nebudu to radši teď řešit kvůli ní vážně umřít nechci. „Jo ale ty jsi tu ta, která přišla pozdě." „Dobrý blonďatý choscheyou nebo jak se jmenuješ." Takže ona mě jen tak políbí a teď je na mě hnusná co to má k sakru znamenat?!" „Co vám je? Na tohle nemáme čas." Řekl Arisu a otevřel dveře." Vešli jsme všichni dovnitř. Byla tam docela velká tma. Porohlédli jsme se, jsou tam nějaké dveře jdeme k nim. „Bacha!!" Y/n zakřičí a odtrhne mě na stranu. Je tam další útočník a střílí po nas. Použiji svůj teaser a dám mu na nohu šok. „Docela dobrý." Řekne Y/n. „Bezpečnost přeje připraveným.." Sotva to dořeknu, a on začne střílet znova. Já a Y/n zaběhneme ven a Arisu do těch dveří. Jen slyšíme jak se z těch dveří kde je Arisu střílí. „Musíme mu pomoct!" Zakřičí na mě Y/n. „Jak to asi chceš udělat střílí tam jestli tam přijdeš je po tobě." Najednou slyšíme Arisua jak křičí. „Lidi, pojďte někdo sem! Bezpečná zóna je v bytě 406, sám to nedokončím! Musí na to být dva!" Y/n otevře rychle dveře.

Pohled Y/n
Jakmile jsem uslyšela Arisua jak křičí nemohla jsem to tak nechat tak jsem otevřela dveře viděla jsem jak Arisu bojuje s útočníkem, chtěla jsem tam jít ale on furt střílel na místo kde jsem byla já. „Už na to nemám musím zakročit." „Y/n co děláš ne!!" Zakřičí na mě Chishiya a já udělám kotoul a dostanu se tak do bezpečné zóny. V tu samou chvíli tam přijde oknem Usagi. „Volal jsi?." Řekne a já se na ni jen s Arisuem zděšeně kouknu. Usagi se vyhne a začne s ním zápasit. „Hej!" Chishiya ji hodí jeho teaser a Usagi ho tím zasáhne do nohy. Mezitím já a Arisu na poslední chvíli zmáčkneme tlačítka. Chvíli bylo ticho a pak se ozval hlas z telefonu. HRA DOKONČENA. GRATULUJEME. V tu chvíli se začal zvedat ten útočník, sundal si masku. Byla to žena a měla na krku obojek a já už z předešlých her věděla co nastane. Proto jsem Chishiyu odstrkla na stranu, měl bílou mikinu, a jsem háklivá na to když se bílé věci zašpiní. Obojek té ženy explodoval a prostřelil ji tak hlavu. Pak už jsem jen tak okem zahlédla jak Chishiya bere té ženě z kapsy nějaký papírek. Ignorovala jsem to a už jsem šla pomalu pryč. Jakmile jsem sešla dolů jen jsem slyšela jak na mě Chishiya z dálky mluví. „Tak taková jsi, uděláš nějakou věc a pak děláš že se ta věc vůbec nestala?" „Na to co se stalo zapomeň, já neměla na výběr!" „Proč? Já to chci vysvětlit!" On mi vážně nedá pokoj. Vidím jak v dálce je ten chlap kterého jsem viděla předtím a kvůli kterému jsem Chishiyu musela políbit. Vzala jsem Chishiyu rychle za strom.Ten chlap říká tomu druhému: „Už tu Y/n musíme najít chci ji zabít, co nejdřív!" Jen se kouknu na Chishiyu a zacpu mu pusu rukou „Přesně proto! Jsou věci který prostě vědět nepotřebuješ a nemůžeš! Tak to prostě pochop, a drž se ode mě dál." Ty chlapi odešli a já sem se zvedla. „Co to má znamenat, proč tě chtějí zabít?" „Jak říkám drž se ode mě co nejdál, jinak tě budu muset zabít." Jdu směrem pryč a slyším jak na mě Chishiya křičí. „Pláž, dostaň se tam." Neodpovím mu a vydám se hledat Arisua s Karubem, jsou to mý teď docela dobří přátelé, a snažíme se spolu spolupracovat. Co mi teď řekl Chishiya o nějaké pláži musím jít hned říct Arisuovi a Karubovi třeba tam najdeme odpovědi...

I will always protect you. Chishiya x Reader Kde žijí příběhy. Začni objevovat