13.kapitola

116 11 6
                                    

Z pohledu Y/n
ČASOVÝ LIMIT: 2 HODINY PROSÍM TÝMY,  ABY SE ROZEŠLI PO DVOJICÍCH NA ZNAČKY. TÝM MODRÝCH MÁ ZNAČKY MODRÉ A TÝM ČERNÝCH ČERNÉ. Šla jsem s Niragim na značku a nikde jsme Chishiyu s Kuinou neviděli, protože byli hrozně daleko od nás. HRA NYNÍ MŮŽE ZAČÍT ČASOVÝ LIMIT: 2 HODINY. Jakmile to hlas z telefonu dořekl jsme se s Niragim hned vydali. „No takže teď si vlastně můžeme hodně povídat, když jsme tu sami." Řekne Niragi. „Povídat a o čem si chceš tady povídat máme hledat náš tým, stejně mi to přijde až nějak prapodivně lehké." „Hm třeba o našich životech v minulosti.. Co jsi dělala? Krom toho, že jsi zabíjela lidi." Niragi se zasmál. „To nebylo vtipný Niragi, A co sem dělala?." Zamyslím se nad touhle otázkou když mi dojde že v normálním světě jsem vlastně nedělala skoro nic. „No vlastně nic, kradla jsem." „Woou člověk si řekne tak pěkná kočka a tohle dělá." Odpoví mi Niragi a já protočím oči. „A co jsi dělal ty pane neposkvrnění." „Heh no dělal jsem herního vývojáře." „Aha, no taky bych to do tebe neřekla, ale od teď ti budu říkat Pan inženýr." Oba dva se zasmějeme. „A co tvá úplná minulost, totiž vypadáš jako člověk co si toho možná dost prožil." Řekne Niragi. „No já o tom moc nemluvím." „Pohoda, jen když budeš chtít můžeš mi to říct." Zamyslím se, je to divné s Niragim se cítím dost jinak, když se mě Chishiya zeptal na mou minulost nebo co se mi děje, nebyla jsem schopná mu to říct, jelikož se bojím jeho reakce, že se lekne ale u Niragiho takový pocit nemám." „No totiž..." Chtěla jsem mu to říct ale Niragi mě zastavil. „Pssst něco slyším." Řekne Niragi a dá ruku přese mne. Oba dva jsme ticho a jsme schovaní za spoustou trávy. Najednou vidíme dvojici z protějšího týmu a oni si nás všimnou. „Kurva rychle poběž Y/n." Oba dva běžíme hodně rychle a daleko. V běhu se otočím a vidím, že se k nám docela dost přibližují. Jakmile vidím, že jsou už hodně blízko nás a Niragiho se chtějí dotknout, vezmu svůj záložní zapalovač, protože mi Chishiya můj vzal a utrhnu rychle kusy trávy a zapálím to  a hodím to za nás. Pak s Niragim hodně rychle běžíme. Jakmile si všimneme že už jsme jim z dohledu oba dva se zastavíme a vydýcháme se. „Musím uznat, že tohle bylo dobrý zachránila si mi život díky." Řekne Niragi zadýchaně. „Pohoda to dělám vždycky." Řeknu svým opět povýšeným tónem. Vydáme se se opět s Niragim hledat Chishiyu a Kuinu.

Z pohledu Chishiyi
„No takže co hodláš teda dělat?" Řekne mi Kuina. „Už zase Kuino? Teď mám v plánu to, abychom všichni dnes přežili tuhle hru." „Ale prosímtě copak ti na té Y/n vážně tolik záleží?" Nic jí neodpovím, nemám na ni náladu." „Takže my teď spolu nemluvíme? Nebuď hloupý Chishiyo vidím, že ti vadí když je teď s Niragim, taky vidím jak tě mění a nevím jestli to je zrovna k lepšímu." „Je to k lepšímu rozhodně jo, nevím proč se do toho vůbec pořád staráš Kuino." „Ano starám a taky se starat budu Chishiyo, když se tu ona objevila měli jsme ji použít jako návnadu k našemu plánu ne, aby si se do ní zamiloval či co prostě ji to řeknu." „Ne ty ji nic neřekneš." Řeknu svým opravdu naštvaným tónem. „Nebuď tak hnusný, dřív jsme byli nejlepší kamarádi dokud se tu neobjevila divná holka!" „Už mi vážně lezeš krkem Kuino nejradši bych tě právě teď..." Ani to nedořeknu a hlas z telefonu se najednou ozve.
PŘICHÁZÍ NOVÉ PRAVIDLO A S TÍM NOVÝ ZVRAT. „Co to má zase být?" Řekne Kuina. KAŽDÉMU Z DVOJICE SE NA HODINKÁCH PRÁVĚ TEĎ OBJEVILA JEDNA BARVA ČERVENÁ A ZELENÁ. Já a Kuina se oba dva koukneme na své hodinky. Já mám barvu zelenou a ona červenou. TEN KDO MÁ BARVU ZELENOU MÁ VĚTŠÍ ŠANCI NA TO, ŽE PŘEŽIJE KDYKOLIV MŮŽE SVÉHO SPOLUHRÁČE VYŘADIT TÍM, ŽE PŘILOŽÍ SVÉ HODINKY NA TY JEHO. TEN KDO MÁ BARVU ČERVENOU ŽÁDNOU VÝHODU BOHUŽEL NEMÁ. DO KONCE HRY ZBÝVÁ 1 HODINA. HODNĚ ŠTĚSTÍ. „Nejradši by jsi mě.. Zabil..?" Řekne Kuina a koukne se na mé hodinky svítící zelenou barvou. Já se jenom viděšeně kouknu. Před chvílí jsem měl vážně chuť ji zabít a teď mám tu možnost nevím co se to se mnou děje ale mé myšlenky směřují na to nejhorší.

Z pohledu Y/n
S Niragim se nám oboum dvoum najednou rozsvítí barvy na našich hodinkách. „Kurva." Podívám se na Niragiho a dívám se na jeho svítící se hodinky zelenou barvou. „Ty se mě snad bojíš?" Řekne Niragi. „Ne." Řeknu ale neříkám pravdu, vážně jsem podělaná může mě vlastně kdykoliv zabít když se mu bude chtít. „Myslíš si snad, že bych tě byl schopen zabít?" Řekne Niragi a dívá se mi přímo do mých očí. „Já.." „Možná to dopadne tak, že tu umřeme oba dva spolu, nebo přežije jenom jeden z nás, možná ty možná já." „Ale no tak nemluv takhle v hádankách nenávidím to." Pousměju se. „No tak pojď musíme jít hledat mnou milovaného Chishiyu." Řekne Niragi a oba dva se zasmějeme.

Cestou si hodně povídáme a smějeme se u toho. „No a co vlastně tvá minulost Niragi?" Řeknu mu a jemu se najednou zalesknou oči. Nikdy jsem ho takového ještě neviděla. „No víš v minulostí jsem byl šikanován. Dost mě to poznamenalo. Od té doby jsem možná takový zmrd. Jednoduše nechci být už oběť chápeš co tím myslím." „Ani nevíš jak moc ti rozumím." Řeknu mu a mám chuť ho právě teď obejmout. „Vážně? Zažila jsi si něco podobného nebo..?" „Asi už víš, že se o mě říká jak sem zabila svou rodinu, nebylo tomu tak. Můj otec je zabil všechny. Můj otec byl velký alkoholik, gambler a feťák. Jednoho dne to přehnal. Přišel domů opilý a chtěl nás všechny zabít. Pobodal je všechny ve spánku. Probudila jsem se v noci a chtěl zabít i mě. Jenomže jsem se probudila a vzala na něj svůj kapesní nožík a zabila ho. Takový byl můj život, také jsem byla znásilněna a všichni mě dosud vidí jako tu nejhorší. A už moc mluvím vlastně ani nevím proč ti to tu vše říkám." Domluvím a uvědomím si že jsem toho asi řekla až moc. „Woou no tak to jsem nečekal musíš být vážně silná když při tomhle dokážeš žít." „Nápodobně Niragi, nečekala jsem, že zrovna my dva toho budeme mít tolik společného." „No to ani já." DO KONCE HRY ZBÝVÁ 20 MINUT. „Ale teď si musíme už pohnout jinak tu vážně oba dva umřeme." Řekne Niragi a já kývnu.

Běžíme a snažíme se najít Chishiyu a Kuinu a v dáli vidím něco čemu ani nemůžu uvěřit.


Čauky tady máte další kapitolu. Dnes jsem pro vás udělala trochu delší než obvykle tak snad se vám líbí!<3 Děkuji moc za každý hlas co mi dáváte a komentáře moc mě to těší když vím že to někoho baví. <3

I will always protect you. Chishiya x Reader Kde žijí příběhy. Začni objevovat