14.kapitola

89 10 5
                                    

Z pohledu Chishiyi
DO KONCE HRY ZBÝVÁ 20 MINUT. „Sakra zbývá 20 minut a Y/n a Niragiho furt nemáme." „To bude v pohodě najdeme je." Najednou se mi Kuina upřeně divá do očí. Jako vážně před chvílí sem jí chtěl zabít a ona se chová najednou jakoby kdyby se nic nestalo. „Víš Chishiyo tohle jsem chtěla udělat už dávno." DO KONCE ZBÝVÁ 20 MINUT. „Co, nemáme čas Kuino!" „Když už máme umřít, ať před svou smrtí udělám to jsem chtěla vždy udělat." Kuina se ke mě přiblíží a dívá se mi na rty. „Chishiyo miluju tě." V tuhle chvíli mě Kuina políbí.

Z pohledu Y/n
„Hele Y/n asi je vidím...." Niragi to sotva dořekne a já právě teď vidím něco čemu sama nemůžu uvěřit. „Y/n.." Řekne Niragi a já jenom přijdu k nim a snažím se svým přetvařovaným obličejem "je mi to jedno" a řeknu. „Tak vypadá to že jste si tuhle hru užili co?" Chishiya si mě hned všimne. „Y/n.. nech si to vysvětlit." „Není co vysvětlovat, stejně jsme spolu oficiálně nebyli, je to jedno fakt, přeji vám to." „Ne Y/n vážně..." Najednou se ozve hlas z telefonu. HRA JE U KONCE TÝM MODRÝCH VÍTĚZÍ. TÝM ČERNÝCH PROHRÁVÁ. GRATULUJEME. Jenom se na Chishiyu ušklíbnu a odejdu čekat na auto.
Cestou k autu se to na mě sesype a slzy se mi spustí jako vodopády. Když jsem byla s ním všechna bolest najednou zmizela. Ale teď? Teď začínám zase cítit ten odporný pocit, který cítím vždy před tím než si ublížím.
Běžím v dešti k autu a snažím se nemyslet na to co se děje za chvíli tu budou takže nemůžu brečet, abych nevypadala, že mě to zasáhlo. Jenom slyším, že na mě z dáli volá Chishiya, ale já neodpovídám a spíš jenom přidám. Doběhnu k autu, které na nás už čekalo. Jako druhý tam hned přiběhne Chishiya a sedne si vedle mě. „Y/n prosím nechci tě ztratit." Snažím se ho ignorovat. „Nemůžeš to hezké co mezi námi bylo přece jenom tak zahodit, kvůli nějaké holce co mě políbila." „Jo aha takže já jsem to zahodila, víš ty Chishiyo, už na to vážně nemám. Měli by jsme se oba dva soustředit jenom na sebe a na hry, co se mezi námi vše stalo budeme muset zahodit, byla to chyba." Jakmile to dořeknu v Chishiyovích očích jde vidět, že se v něm v tuhle chvíli něco zlomilo. Chishiya se nadechne a chce něco říct, ale v tu chvíli tam už vtrhne do auta Niragi a Kuina. Niragi si sedne ke mě. „On tě otravuje?" Řekne mi Niragi a já jenom mlčím. To auto je poměrně o dost menší než to s, kterým jsme přijeli. Všichni se tam nevejdeme a řidič už jenom hlasitě a naštvaně říká. „Bože tak si nějak posedejte, už musíme jet!" Teď sleduj Chishiyo. Pomyslím si, chci mu vrátit to co mi udělal. Nezbývá mi nic jiného než se na Niragiho posadit. V Niragiho obličeji jde vidět že si to užívá, Chishiya nás jenom upřeným výrazem pozoruje. „Na co tak čumíš Chishiyo? To ty jsi ji ublížil." Chishiya nemá slov a otočí se k oknu. Potom už dorazíme na pláž.

Vejdu dovnitř a Niragi jde se mnou. Jdu ke mě a Chishiyovi do pokoje a chci si vzít své věci a jít do jiného pokoje. „Hele Y/n vím, že se teď necítíš nejlíp, Kdyby jsi potřebovala někoho, jsem tu, asi mám pocit že jedině s tebou můžu být tím kým sem děkuju za tu konverzaci v tý hře dost mi to pomohlo Y/n." Jakmile to Niragi dořekl měla jsem aspoň nějakou naději, že tu aspoň někdo pro mě je." „Já děkuju Niragi, kdyby se mi něco dělo aspoň vím za kým mám přijít."

Z pohledu Chishiyi
Pořád si v hlavě přehrávám co se stalo a nechápu proč se to stalo. Budu si muset promluvit s Kuinou a vědět proč to udělala. Zničila mi celý vztah s Y/n. Vejdu do našeho pokoje a jenom vidím jak si Y/n bere své věci. „Y/n co děláš? Nedají ti jenom tak nějaký nový pokoj." Ona se na mě ani nepodívá a zády ke mě mi odpoví.„Třeba dají chci to apson zkusit." „A co si místo toho radši promluvit?" „O čem chceš mluvit Chishiyo? Vážně tohle všechno, v téhle zemi vážně nedává smysl. Byla blbost se do tebe zamilovat. Nejsem pro tebe dostatečná. A nikdy pro nikoho nebudu." „Tohle je blbost Y/n pro mě jsi dostatečná a víc než to prosím Y/n." „Můžeš si myslet, že jsem. Ale ve skutečnosti to nikdy nebude pravda, vždy budeš chtít něco co já nemám." Y/n se na mě se slzami v očích podívá a odejde. „Y/n prosím.." Řeknu ale Y/n už je pryč. Cítím se opět stejně jako před tím než jsem Y/n poznal. Prázdně.

Sedím na posteli a koukám do zdi. Potom tam za mnou ale přijde Kuina. „Jsi tu sám?" Neodpovím, ale Kuina si sedne vedle mě. „Hele Chishiyo.."„Proč jsi to udělala?" „Promiň vážně nevím co to do mě vjelo.." „Vážně mi jsou tvé omluvy teď k ničemu Kuino." „Jenomže já tě miluju! Cítím k tobě tohle už strašně dlouho a chtěla jsem ti to říct, ale potom přišla tahle tahle holka a já nepociťovala nic jiného než žárlivost!" Vykulím oči, jsem zmatený, nevím co říct tak jenom mlčím.

Ahoj omlouvám se, že nevyšla dlouho kapitola, ale psala jsem příjmačky a musela se nějak připravovat. Snad to chápete<3 Doufám, že jste si kapitolu užili. dnes trošku smutná...

I will always protect you. Chishiya x Reader Kde žijí příběhy. Začni objevovat