6.kapitola

120 13 0
                                    

Z pohledu Chishiyi
Když se Y/n zvedla, šel jsem za ní, protože jsem ji to tu chtěl teda ukázat. „Hele blonďáčku já od tebe nepotřebuju vědět jak to tady vypadá, prostě mi ukaž jen kde mám pokoj." „Jo fajn a nebuď zase tak hnusná." „Ja nejsem hnusná jsem jen upřímná." „Vážně mi lezeš krkem, kde je ten pokoj. Ajo kde je ten pokoj?" „Co? Ty to jako nevíš?!" „Nikdo mi neřekl kde máš mít pokoj. Tak se uklidni." Cestou vidíme, jak prochází Aguni kolem nás. „Hej Aguni, nevíš kde má mít tahle divná holka pokoj?" Když ona mi neříká jménem, nebudu ani já. „Chishiyo, na tohle nemám čas ať je třeba chvíli s tebou, teď mi dejte oba dva pokoj." „Co Aguni já s ní nebudu, potřebuju mít soukromí." „Řekl sem Chishiyo." „Tak tohle snad ne, já s tebou rozhodně v jedné místnosti spávat vážně nehodlám, to vážně ne." „A co myslíš že já? Budeš to muset jednu noc se mnou vydržet dokud se do zítra nevrátí kloboučník ze hry, teď ho budeme muset nechat jít, jinak bude zase hnusnej." „Tohle nedám, s tímhle!"

Pohled Y/n
Jen tak jsme s Chishiyou stáli před jeho pokojem a furt jsme si nadávali. „Jsi vážně mimo, říkám ti, že to tu budeš muset se mnou vydržet ať se ti to líbí nebo ne!" „Takovej blonďák jako ty mi nebude říkat co mám a nemám dělat." Najednou tam za námi přijde nějaká holka. „Hej vy dva, co tady vytvádíte, jdete slyšet až k mému pokoji." „Jo protože tady pan blonďatý idiot Cheshaki nebo jak se vůbec jmenuje nedokáže pochopit že s ním napokoji prostě nehodlám být." „O bože, nejsi ty Y/n!" „Pšt nemusíš to tu nikde říkat." „O můj bože to jsi ty Chishiya mi to tobě říkal, já jsem Kuina." „Tak říkal jo?" Kouknu se na něj. „Jen to jak si hrozná." Chishiya se podíval hnusně na Kuinu jako kdyby mu vadilo, že mi to Kuina řekla. „Hele a proč ti nedají samostatný pokoj?" „Aguni řekl že to dnes prostě nejde, když tu není kloboučník." „Hm to je pravda, jen kloboučník určuje pokoje, a ten jede dnes na hru, asi to vážně budeš muset vydržet." „Tak to je fakt skvělý." Vejdu do jeho dveří. „Budeš spát na zemi, opravdu nehodlám snášet to, aby si spala se mnou v jedné posteli." „Heh to se vůbec neboj, ještě bych od tebe chytla nějakou zvláštní nemoc... Už vím kreténismus." „Na tohle nemám, jdu pryč." „Však si jdi!" Nechápu vážně nechápu co má ten kluk za problém. Jestli to je kvůli ty puse, možná jsem mu ublížila.. Je to tady zase myšlenka na to to znovu udělat. Sednu si a opřu se o postel. A vytáhnu si zapalovač. Jen tak tam sedím a chci to znovu udělat. Tyhle myšlenky přijdou jen tak, z ničeho nic... Vůbec nevím co s tím mám dělat. Sedím tam se zapalovačem v ruce a jen se koukám na hořící plamen. Přijde tam Chishiya a já se rychle zvednu. „Tak rychle si zpět?" Chishiya se na mě jen chladně podívá a hodí po mě plavky. „Pecka díky..." Jakmile po mě hodil ty plavky sem si jen uvědomila... Všichni uvidí mé jizvy... „Jsi v pohodě?" „Proč bych neměla jako být v pohodě?" Nikdy nikomu o svých pocitech neříkám. „Fajn jen sem se zeptal, vlastně ani nechápu proč." Jdu se převléct za paravan, který tam Chishiya má. Plavky jsou kraťasové stejně mi to ale všechny jizvy neschová. Oblékám si plavky, ale do té debilní podprsenky se prostě skoro ani nenarvu.

Z pohledu Chishiyi
Jen slyším jak Y/n nadává. Nemůžu se nesmát. „Debilní plavky!! Co to je!! Já to tam prostě neobleču!" „Co tam děláš?" Řeknu a přitom se směju. „Jo dobrý směj se ale to ty jsi mi donesl tak malou velikost!" „Myslel jsem že ti to bude, prostě se do toho nějak narvi." „Hhh to se ti řekne!" Po nějaké chvilce Y/n vyjde. A já z ní jenom nemůžu spustit oči, ale nesmím to na sebe znát. Má docela vypracované hezké tělo, má docela velký hrudník, ale pořád si zakrývá své stehna. Radši se jí ptát nebudu, protože by mě ještě poslala někam tak jen řeknu: „Vypadáš opravdu směšně." Jdu do své skříně a hodím po ní svou méně oblíbenou mikinu, protože vypadá že je jí to nekonfortní. „Díky." Přijde tam k nám Kuina. „Hej lidi.. Uuu nová mikina Y/n jo?" „Nech si toho Kuino, má malý plavky." „Hm a taky díky komu že?" Kuina se začne smát. „No nic lidi jdu k bazénu Y/n měla by jsi jít taky, ať ti to aspoň někdo smysluplně ukáže." „Lidi moc nemusím ale tak proč ne žejo." „Fajn užijte si to, já na vás s radostí budu koukat na balkoně." Opravdu nerad chodím mezi ty lidi. Proto budu okem pozorovat Y/n jen z balkónu. Chvíli se tam s Kuinou smějí a pak jen vidím jak Y/n objímá Arisua, který na pláž přišel o něco dřív než ona. „Co to má být ježiši." Řeknu si. Stojím tam tak opřený o zeď a pozoruji Y/n jak tam sedí s Arisuem, Kuinou a Usagi. Tak se mnou se bavit nechce, ale s tímhle pozerem jo..

Z pohledu Y/n
„Jsem vážně ráda že jsem vás oba dva našla, a opravdu mě to Arisu mrzí, ani nemáš ponětí jak moc dobře vím jak se právě teď cítíš." Arisu se jen na mě koukne. V dály jen vidíme jak k nám jde Aguni a ozbrojenci. „To jsou ozbrojenci, pokud máte rozum a nechcete umřít radši se jim co nejlépe vyhýbejte a nemluvte s nimi." Jen jak sem viděla že se zastavili u nás věděla jsem že tohle nedopadne dobře.

I will always protect you. Chishiya x Reader Kde žijí příběhy. Začni objevovat